M
Meiju
Vieras
Kun pullossa sanotaan, että 1 ml eli 20 tippaa, mutta saman verran annoin kun imetin aikoinaan. Nyt lapsi juo kevytmaitoa, ja onhan siinäkin D-vitamiinia. Ei kai tule yliannostusta?! Mitäs siitä seuraisi?? Neuvolasta kysyisin, vaan on hirveän vaikea saada puhelintuntina puhelua läpi. Enibadi? :wave: