Paljonko Dee-tippoja vuosikkaalle?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Meiju

Vieras
Kun pullossa sanotaan, että 1 ml eli 20 tippaa, mutta saman verran annoin kun imetin aikoinaan. Nyt lapsi juo kevytmaitoa, ja onhan siinäkin D-vitamiinia. Ei kai tule yliannostusta?! Mitäs siitä seuraisi?? Neuvolasta kysyisin, vaan on hirveän vaikea saada puhelintuntina puhelua läpi. Enibadi? :wave:
 
Siis huhhuh :o Miten teillä annetaan antaa 20 tippaa!? Meillä se on ollu 5 tippaa! Kyllä mun mielestä voi antaa vaan tuon 5 tippaa jos saa kaupan tavallista maitoaki.. Meiän neuvolantäti meinas vähä että viiski tippaa olis paljo, mutta sanoi kuitenki että vasta on tullu joku tutkimus että D-vitamiinia vois antaa tuon 5 tippaa 3-vuotiaaksi asti. Sitä ku on ennen laskettu kolmeen tippaan. D-vitamiini on tosi vaarallista jos sitä saa liikaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2005 klo 11:58 mää kirjoitti:
Siis huhhuh :o Miten teillä annetaan antaa 20 tippaa!? Meillä se on ollu 5 tippaa! Kyllä mun mielestä voi antaa vaan tuon 5 tippaa jos saa kaupan tavallista maitoaki.. Meiän neuvolantäti meinas vähä että viiski tippaa olis paljo, mutta sanoi kuitenki että vasta on tullu joku tutkimus että D-vitamiinia vois antaa tuon 5 tippaa 3-vuotiaaksi asti. Sitä ku on ennen laskettu kolmeen tippaan. D-vitamiini on tosi vaarallista jos sitä saa liikaa.
Dee-tipat on ihan oma merkkinsä joita annetaan vuosikkaalle tuo kyseinen määrä. Jekovitit ja muut ovat todella kamalan makuisia. Dee-tippoja naperot ottavat mielellään.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2005 klo 12:37 majuulia kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2005 klo 11:58 mää kirjoitti:
Siis huhhuh :o Miten teillä annetaan antaa 20 tippaa!? Meillä se on ollu 5 tippaa! Kyllä mun mielestä voi antaa vaan tuon 5 tippaa jos saa kaupan tavallista maitoaki.. Meiän neuvolantäti meinas vähä että viiski tippaa olis paljo, mutta sanoi kuitenki että vasta on tullu joku tutkimus että D-vitamiinia vois antaa tuon 5 tippaa 3-vuotiaaksi asti. Sitä ku on ennen laskettu kolmeen tippaan. D-vitamiini on tosi vaarallista jos sitä saa liikaa.
Dee-tipat on ihan oma merkkinsä joita annetaan vuosikkaalle tuo kyseinen määrä. Jekovitit ja muut ovat todella kamalan makuisia. Dee-tippoja naperot ottavat mielellään.

Siis eikö se ookaa sama mitä deVitol D-vitamiinitipat... Ainaki niin luulin!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2005 klo 21:43 mää kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2005 klo 12:37 majuulia kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2005 klo 11:58 mää kirjoitti:
Siis huhhuh :o Miten teillä annetaan antaa 20 tippaa!? Meillä se on ollu 5 tippaa! Kyllä mun mielestä voi antaa vaan tuon 5 tippaa jos saa kaupan tavallista maitoaki.. Meiän neuvolantäti meinas vähä että viiski tippaa olis paljo, mutta sanoi kuitenki että vasta on tullu joku tutkimus että D-vitamiinia vois antaa tuon 5 tippaa 3-vuotiaaksi asti. Sitä ku on ennen laskettu kolmeen tippaan. D-vitamiini on tosi vaarallista jos sitä saa liikaa.
Dee-tipat on ihan oma merkkinsä joita annetaan vuosikkaalle tuo kyseinen määrä. Jekovitit ja muut ovat todella kamalan makuisia. Dee-tippoja naperot ottavat mielellään.

Siis eikö se ookaa sama mitä deVitol D-vitamiinitipat... Ainaki niin luulin!

Ja mun mielestä devitoli-tipat on hyvänmakuisia, ei maistu millekään, kuin ruokaöljyä söis..
 

Yhteistyössä