Paljonko antaisitte rahaa sisarellenne häälahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mun veli menossa naimisiin nyt elokuussa. Pienet ovat häät, n. 20 henk. maksavat kaiken itse. Onko 100e. liian vähän 4henk. perheeltä?? Kamalasti ei ois meillä varaa antaa pienistä tuloista... Mutta on kumminkin mun veli....

Nyt ei niin varakkaana voisin antaa vielä vähemmän ( ehkä 50 ). Kun taas olen töissä niin antaisin Vaikka Tjäreborgille 150 - 250 euron lahjakortin.. Jonka voisivat ( olisi pakko ) käyttää joskus matkaan. Kyllä he matkustavat.
Itse ainakin riemuitsisin matkasponsorista!

Ok, eli sitten kehdataan antaa tuo 100e. Sekin raha menee heillä matkakassaan. Ja sitten ajattelin et jos joku kiva ja erikoinen lahja vielä osuis silmään, voisimme ostaa jotakin pysyvää:) Oisko muuten IDEOITA??;)

Annan usein rahalahjan kauniissa kehyksissä ( vaikka hääkuvalle sopiva ).
Riparilaisen naama venähti kun juksasin että olin ostanut kukkataulun...ja suu meni messingille kun kehyksissä olikin seteli.

Me saatiin mun toiselta veljeltä tonni (sinkku hyvä palkkasessa työssä) ja toiselta joka on avolikitossa ja yhteensä 5 lasta ei niin hyväpalkkasesa työssä ni 150 euroo

Alkuperäinen kirjoittaja idea:
Riparilaisen naama venähti kun juksasin että olin ostanut kukkataulun...ja suu meni messingille kun kehyksissä olikin seteli.

Aika kiva:) Jos käviskin ostamassa kultasepänliik. jonkun kauniin hääkehyksen ja laittaisin rahnan siihen;) Vois veli ihmetellä ku ei näy rahaa lahjatilillä... Oisinko liian julma;)

Paljonko antaisitte tapauksessa, jossa häät vietetään yli 1000 km päässä ja kaikki maksavat itse matkat, majoitukset ja ruokailut? Meidän perheeltä tuo tulee jo matkojen osalta maksamaan 700 ? + ruokailut, joten vähän kauhistuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja idea:

Aika kiva:) Jos käviskin ostamassa kultasepänliik. jonkun kauniin hääkehyksen ja laittaisin rahnan siihen;) Vois veli ihmetellä ku ei näy rahaa lahjatilillä... Oisinko liian julma;)

Ei kun tää on ihan kiva idea :D Muistaa viel vanhanakin, kun on vähän jekkua mukana!

No sanotaanko näin, että itse en kyllä varsinaisesti odota yhtään rahaa enkä lahjoja. Ei tarttettais. Meillä on kuitenkin kaiken varalta matkarahatili, koska laittaisivat ennemmin sinne vaikka sen 5e kuin että ostavat jotkut kamalat kipposet tms, mitä ei tarvita.

Eli en nyt sano, et tuohon on mitään oikeaa summaa. Kaikki eivät odota mitään lahjaksi, me ainakin haluamme vain tärkeät ihmiset paikalle.

Yhteistyössä