Paljon voisi pyytää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Paljonkohan voisi pyytää kahdesta kolmesta isosta kassillisesta tytön vaatteita, koko 98-110 cm? Sisältää n:
-10 collegehousut
-5 kangashousut
-5 farkut
-5 shortsit
-15 T-paitaa
-15 pitkähihaista
-15 sukkahousut
-10 pikkarit
-10 nilkkasukat
-toppatakki

Missä kunnossa vaatteet ovat? Miltä vuodelta ovat (ts. ovatko vielä ajanmukaisia?) ja mitä merkkiä ovat. Itse olen myynyt vastaavat määrät 20-30 eurolla, siistejä vaatteita, perusmerkkejä mukana muutama laadukkaampi merkki (mayoral, benetton tms.).

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Missä kunnossa vaatteet ovat? Miltä vuodelta ovat (ts. ovatko vielä ajanmukaisia?) ja mitä merkkiä ovat. Itse olen myynyt vastaavat määrät 20-30 eurolla, siistejä vaatteita, perusmerkkejä mukana muutama laadukkaampi merkki (mayoral, benetton tms.).

Yhdellä lapsella olleita, vuoden takaisia. Merkkejä on monia, vähän tavallisia markettivaatteita, suurin osa ulkomailta ostettuja (jenkit ja Englanti).

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Missä kunnossa vaatteet ovat? Miltä vuodelta ovat (ts. ovatko vielä ajanmukaisia?) ja mitä merkkiä ovat.

samat kysymykset mulla.

KUKAAN ei maksa tokmannin collegehousuista paljoa, jos mitään.
Nykyään saa muodikasta ja edullista perus lindexiltä ja H&Mstä.
Riippuu myös miten vaatteet on pesty.

Sintyneistä ja nukkasista et saa lähellekään sitä mitä siististi pidetyistä ja pestyistä.

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ;).

Jos postitat, muista, että postikulut ovat helposti 10-15 euron luokkaa.

Mutta jos joku noutaa, voit pyytää enemmän.
Riippuen edelleen siitä minkäkuntoisia ja miltä vuosisadalta vaatteet ovat.

KUKAAN ei maksa jostain kasaricollegeista mitään, kun muotikamaakin saat edullisesti =).

Yhteistyössä