Paljon teillä menee joululahjoihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pihi ies'
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pihi ies'

Vieras
Meillä laskettu, että kahdelle omalle lapselle, kahdelle muulle ja 7 aikuiselle menisi n. 500 euroa ja miehen mielestä se on ihan kauhea summa. Mitä olette mieltä? Veronpalautuksia tulossa ihan mukavasti joten nälkää ei tarvitsisi nähdä..

Me ostetaan vaan toisillemme miehen kanssa, vanhemmille viedään joulukukat tms. Toisillemme sovimme että ei ylitetä 80 e. Sillä saa jo jotakin kivaa, kirjan, tuoksun ja suklaata esim. :)

jukra, 2000e, huh!

olen ostanut kahdelle lapselle yht. 35e ja vauvelin 1kk lahjaa mietitään..

lapset ovat itse tehneet käsipyyhkeitä puolelle suvulle, heille joihin yhteyttä pidetään useimmin, ei me kaikkia ruveta muistamaan vain sukulais-pakon vuoksi..
kangas ei maksanut montaa euroa ja lankoja löytyi säästöstä.. kummienkin mieleen lasten tekemät kivempia kuin ainaiset suklaarasiat..

miehen kanssa ei olla sovittu mtn erikoista.. miksi se kuitenkin aina on vaikeinta omalle puolisolle keksiä jotain??
nyt onneksi isänpäiväksi hieman erilaisempaa joten ehkä jouluna selviää "helpommalla" :)

voisiko mennä max. ja ehdoton max.300e yhteensä
kummilapsia on vain yksi, n.20e varattu siihen ja 20e viikko ennen aattoa olevaan synttäripäivään..

No nyt on pakko myöntää että saan 850e veronpalautuksia enkä aio ostaa sillä mitään muuta kuin joululahjoja! Ja olen jo ostanut lahjoja 300-400e arvosta....
Enkä edes osta muille kuin omille lapsille ja miehelle :D
Ja ollaan köyhiä juu mutta joulu on kerran vuodessa vaan!

Toistaiseksi mennyt 1000 ?. Uskon, että menee vielä toinen. Pitäisköhän alkaa tekeen sisarusten kanssa sopimusta, että ostetaan vain kummilapsille, ei muille :( On aikanen summa minusta tuo nykyinen :(

Yhteistyössä