Paljon olette tienanneet kirpparilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äippä x3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Äippä x3

Aktiivinen jäsen
23.02.2008
2 848
0
36
Kun summasta on vähennetty pöytävuokra? Eli paljon on jäänyt käteen voittoa?

Mietin myös että veisikös noita lastenvaatteita ja muuta roinaa kirpparille. Huutiksessa yleensä oon myyny, mut vois vaihtelun vuoksi kokeilla kirppari myyntiä. Mutta onko kannattavaa, kuitenkin vie aika paljon vaivaa... Siis jos käteen jää joku 20e, niin suosiolla taidan laittaa huutoon tulee sit mitä tulee.. :)

Perjantaina loppuu vuokra, en ole nyt kysynyt tuottoa tällä hetkellä.

Viime viikolla mies sen kysyi, siinä vaiheessa oli neljä päivää ollut pöytä ja tuotto oli 135? ja siitä jos viikon vuokran ottaa pois (31?) niin ihan hyvin oli jo tavaraa mennyt. Ja meillä on myynnissä ainoastaan lasten vaatteita.

Riippunut ihan mitä on ollut myynnissä.

Eilisen saldo työpaikan kirpputorilla oli 60e. Vaatteet on revitty käsistä. Hinnoittelu näköjään kohdillaan. Ei kuluja, pari tuntia töiden lomassa siinä meni. Täällä myyn kaikki lastenvaatteet. ja jotain muutakin

Kesällä pihakirppis tuotti ehkä 80e ja kamaa (lue roinaa) jäi paljon myymättä. Ei kuluja, mutta vahdissa olin 4h. Täällä myyn sen mitä töissä ei mee.

Perinteisellä kirpputorilla on ollut tulos 140-200e / pvä. Parhaat viedään käsistä ja jämiä kierrätettään kerrasta toiseen. Täällä en enää myy, koska mulle on helpompiakin tapoja myydä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
250-400?/2vkoa

Vau! Mitä myit? Kuinka paljon? Millä hinnalla? Minkä kuntosta? =) :attn:

Lähinnä lastenvaatteita oon myynyt. Sellasta ihan hyväkuntosta, käytettyä, mutta hyväkuntosta ja suhteellisen halvalla myin, mutta pienistä summista tulee iso. :) Kallein taisi olla marimekon verhot 10? ja muutamia kosteussuojattuja haalareita laitoin kans 10? ja ilmeisesti ei ne kalliita ollut, kun kaupaksi meni...

Aika hyvin on teille tullu voittoa . Oon viime aikoina kuullu just näitä 20-50e/vko voitto juttuja, tosin ovat olleet sellaisia myyjiä jotka ovat myyneet lähinnä aikuisten vaatteita. Eli ilmeisesti lasten vaatteilla myy paremmin?

Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:
Aika hyvin on teille tullu voittoa . Oon viime aikoina kuullu just näitä 20-50e/vko voitto juttuja, tosin ovat olleet sellaisia myyjiä jotka ovat myyneet lähinnä aikuisten vaatteita. Eli ilmeisesti lasten vaatteilla myy paremmin?

Mulle isoimmat tuotot tulee/on tullut kengistä, ulkovaatteista, elektroniikasta ja astioista.

Mutta eihän elektroniikkaa ja astioita ole ikuisesti myytävänä (vaikka anopin varastotkin on käyty läpi). Nyt se on lähinnä lasten vaatteita, mistä myynti tulee. Perusvaatteet halvalla ja ulkovaatteista enemmän hintaa. Mutta niihin on mennyt monikertaisesti enemmän hankittaessa....

Kirpparilta olen saanut 50-150 euroa viikossa (kun pöytävuokra vähennetty). Minusta kohtuulliset hinnat, siistit myytävät ja pöydän järjestyksessä pitäminen auttavat paljon. Itse ostelen paljon kirppareilta ja noihin juttuihin kiinnitän huomiota pöydissä itsekin. Liian täysi/tyhjä pöytä karkottaa ostajat myös.

Mulla jäi viime keväänä 250 e puhtaana käteen ja mielestäni se oli ihan hyvä. Pääasiassa siinäoli lasten vaatteita. Onhan siinä oma vaivansa kun käy laittamassa sitä pöytää mutta minä olin tyytyväinen lopputulokseen, kun jäi tuon verran ja vaatehuoneesta löytyi lattia. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:
Kun summasta on vähennetty pöytävuokra? Eli paljon on jäänyt käteen voittoa?

Mietin myös että veisikös noita lastenvaatteita ja muuta roinaa kirpparille. Huutiksessa yleensä oon myyny, mut vois vaihtelun vuoksi kokeilla kirppari myyntiä. Mutta onko kannattavaa, kuitenkin vie aika paljon vaivaa... Siis jos käteen jää joku 20e, niin suosiolla taidan laittaa huutoon tulee sit mitä tulee.. :)

520e lauantai-sunnuntai

Kiitos vastaneille. Mä oon ihan tyytyväinen jos saisin vaikka 40e. Ei kiva mennä myymään ja nähä se kaikki vaiva, jos tuottoa ei tule lainkaan :) Enköhän mä uskalla kokeilla.

Mä olin sit saanut ihan väärän kuvan, luulin ettei oo järkee ees viiä kirppareille mitään myyntiin :laugh:

Mulla on nyt kirpparipöytä, eilen vein. Lastenvaatteita yms. Vähän jännittää, kuinka ne menee...mitään en takasin haluaisi tuoda ja hinnat koitin laittaa niin että menee, ei ole ylihinnoiteltuja tms...1-2e melkeen kaikki, sellasta käyttövaatetta =)

Uusimmat

Yhteistyössä