Paljon kehuttu zeoliititon pyykkipulveri!!!!

Googleen Allegro, sieltä löytyy. Yhtä raikasta pyykkiä ei saa millään muulla aineella, eikä yhtä puhdasta konetta. Vaikeat tahrat kannattaa poistaa ennen pesua. Itse olen siis tyytyväinen, Käytän Allegro plussaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Googleen Allegro, sieltä löytyy. Yhtä raikasta pyykkiä ei saa millään muulla aineella, eikä yhtä puhdasta konetta. Vaikeat tahrat kannattaa poistaa ennen pesua. Itse olen siis tyytyväinen, Käytän Allegro plussaa.

Miksi vaikeat tahrat täytyy poistaa ennen koneeseen laittoa? Eikö tarpeeksi tehokasta? Yksi pakkaus maksaa jopa 50 euroa, mutta sillä peseekin noin 200 koneellista eli noin vuoden...

AMWay:n kautta saisi kuulemma maailman "ainoata" zeoliititonta pesuainetta, mutta sitä ei saa ellei ole yhteishenkilöä. Toisin sanoen kuka tahansa ei saa sitä ostaa. Hyvä kun tuli tieto, että on olemassa toistakin tuotetta!

Alkuperäinen kirjoittaja ammuli:

Miksi vaikeat tahrat täytyy poistaa ennen koneeseen laittoa? Eikö tarpeeksi tehokasta? Yksi pakkaus maksaa jopa 50 euroa, mutta sillä peseekin noin 200 koneellista eli noin vuoden...

AMWay:n kautta saisi kuulemma maailman "ainoata" zeoliititonta pesuainetta, mutta sitä ei saa ellei ole yhteishenkilöä. Toisin sanoen kuka tahansa ei saa sitä ostaa. Hyvä kun tuli tieto, että on olemassa toistakin tuotetta!

Mä oon tosi pettyny siihen allegroon=( ei huuhtoudu kunnolla vaatteista ja tahratkaan ei lähe.Amwayhyn palaan takasin!

Näyttäs toi Sertokin olevan ihan zeoliititon ja vieläpä halpa suomalainen Avainlipputuote.

http://www.farmos.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=64&Itemid=103

Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:
Täytyisiköhän kokeilla, olen muutaman vaatteen saanut koneesta tuon zeoliitin rei'ittämänä ulos :kieh:
Ja tietty se osaa valita uudet vaatteet, ei mitään vanhoja joilla ei olisi niin väliä :snotty:

Voiko siitä tulla reikiäkin?

Mä vaihdoin nestemäiseen tässä vähän aikaa sitten kun täällä kerrotttiin zeoliitistä, en mä muuten siitä olisi lukenut, ehkä.

Täytyisiköhän kokeilla, olen muutaman vaatteen saanut koneesta tuon zeoliitin rei'ittämänä ulos :kieh:
Ja tietty se osaa valita uudet vaatteet, ei mitään vanhoja joilla ei olisi niin väliä :snotty:

siitäkö ne mystiset reiät johtuu?? kun vaatteisiin ilmestyy pienen pieniä reikiä eikä niille ole mitään selitystä.. :o

Alkuperäinen kirjoittaja ammuli:
Miksi vaikeat tahrat täytyy poistaa ennen koneeseen laittoa?

Erilaiset tahrat vaativat erilaiset poistomenetelmät ja jotkin tahrat kiinnittyvät lopullisesti lämpimässä pesuvedessä.

Ihan tavallisista kaupoistakin löytyy jauhemaisia pesuaineita ilman zeoliittia mm. LV ja Serto

No nestemäiset on zeoliitittomia! Meillä oli tunkkaisen koneen ongelma ja se poistui kun puhdistin koneen hyvin ja siirryin siihen OMOn Pikkujättiin. Tuoksuu voimakkaalle tosin, mutta ei tarvi huuhteluainetta.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

siitäkö ne mystiset reiät johtuu?? kun vaatteisiin ilmestyy pienen pieniä reikiä eikä niille ole mitään selitystä.. :o

Yhtenä syynä pidetään linkousta ja koneen väärää täyttöä, en vaan varmuudella muista, oliko syynä liian täysi kone.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

Yhtenä syynä pidetään linkousta ja koneen väärää täyttöä, en vaan varmuudella muista, oliko syynä liian täysi kone.

ok. kiitos. ihan uutta tietoa mulle :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja harmaahaukka:
valkopyykkiin ilmaantuu välillä pinenen pieniä läiskiä, eli tarkoittaneeko että irtoaa jotain koneesta... ?

Joo voi olla sitäkin, mutta yleensä niin ettei pyykki huuhtoudu kunnolla ( likaa tavaraa koneessa ) ja sitä pesuainetta tai ihan zeoliittia jää pyykkiin.

nestemäiset pesuaineet on oikeasti tosi hyviä.

Sekä Kari Lahtinen Henkel Nordenilta sekä Huoltopisteen Riku Murtoaro kehottavatkin puhdistamaan konetta säännöllisesti ja pesemään se välillä tyhjänä 90 asteen ohjelmalla, ilman pesuainetta. Myös apteekista saatava sitruunahappo on hyvä keino irrottaa kerääntynyttä ja haisevaksi äitynyttä zeoliittia koneen uumenista.

- Koneen luukkuja kannattaa myös pitää auki pesun jälkeen, jolloin kone tuulettuu ja pääsee kuivamaan, Murtoaro muistuttaa.

Nää samat ohjeet sain Rikulta jo aikanakin 10 vuotta sitten, että kyllä ne tiedossa on ollut aika kauan, ihmeen kauan on vaan mennyt että niistä puhutaan julkisuudessa ääneen!

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Erisan voisi olla myös yksi vaihtoehdoista joita kokeilla. Mä olen pessyt sillä ja tykännyt että hyvää on :)

http://www.erisan.fi/flash.htm

Olikos noilla myös huuhteluainetta? Noita meilläkin on silloin tällöin käytössä.

Yhteistyössä