Paljon kehuttu zeoliititon pyykkipulveri!!!!

allegro on erittäin hyvä. jauhe pitää laittaa suoraan rumpuun niin huuhtoutuu kunnolla. useissa koneissa viimeinenkin huuhtelu menee pesuainelokeron kautta ja tulee pesuaine jäämiä... allegrossa ensin pestään kone ns puhtaaksi yhdel jauholla joka tulee mukana ja sit koneessa pestään vaan sillä. kuivausrumpukuivaus ni ei tarvi huuhteluainetta. muuten pyykki on hieman kovaa,esim pyyhkeet jos kuivattaa narulla

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Erisan voisi olla myös yksi vaihtoehdoista joita kokeilla. Mä olen pessyt sillä ja tykännyt että hyvää on :)

http://www.erisan.fi/flash.htm

Olikos noilla myös huuhteluainetta? Noita meilläkin on silloin tällöin käytössä.

Kyllä siellä näytti olevan huuhteluainettakin.

Kyllä Allegrolla hyvin pyykit puhdistuu, mukana tulee pesuntehostajaa, joka sisältää valkaisuainetta, mutta kyllä sitä välillä voi värilliseenkin pyykkiin laittaa. Vaikeimmat tahrat ei välttämättä aina Allegrolla ilman esikäsittelyä lähde, tavalliset kylläkin. Aine on hajustamaton, pyykki tuoksuu miellyttävän raikkaalle, aivan erilaiselle kuin millään muulla hajustamattomalla. Allegro plus on tiivistettä. Huuhteluainetta en Allegron kanssa käytä. Ihanteellista myös vauvapyykille. Ja meidän kutiseva esikoinen lakkasi kutisemasta, kun vaihdoin Allegroon. Käytössä edulllista, annostellaan tosi vähän, itse laitan 7kg:n koneeseen 0.3-0.5dl. Huuhtoutuu erittäin hyvin ja kone pysyy puhtaana.

Alkuperäinen kirjoittaja virppu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuikka:
Swipe White

ainakin meillä aiheuttaa pesuaineallergiaa, mulla ja toisella pojalla atooppinen iho.

Sama täällä! Pitkään ihmettelin, että mistä kummalliset iho-oireet johtuvat, vaikken ole tekemisissä itseäni allergisoivien asioiden, kuten eläinten kanssa. Ihotautilääkärillä käytyäni olen viisaampi, hän käski välttää kyseistä pesuainetta, koska se on allergisoiva. Sukulaiseni myy sitä ja on meillekin antanut, nyt en sitä enää halua käyttää. Olen siirtynyt Erisaniin, joka on fosfaatiton ja zeoliititon. On sopinut meille hyvin. Itselläni myös atooppinen iho.

Aiemmin meillä pestiin nestemäisellä Erisanilla, (oon kaikinpuolin ihan erisan-fani ) mutta nyt oli meijänki kaupunkiin tullu joku ekokauppa, josta ostin Samu-pähkinöitä. Ihan huippuja, pyykki on hajutonta ja pehmeää, vaikka narulla kuivaan. Ja zeoliititonta, ja saastuttamatonta, ja, ja...
Aikasemmin meillä oli käytössä jonku muun merkkisiä pähkinöitä, ja ne oli, noh, hanurista. :whistle: Ei tullu puhasta pyykkiä niillä toisilla, ei.

Nuo halvemmat zeoliitittomat (Erisan, Serto, LV..) ei sovi meille kun siinä fosfaattia. Asumme maalla ja oma imeytyskenttä ei suodata "pahoja aineita" , lähellä vesistöä - niin ei voi käyttää. Ainoa sopiva olisi meille se nestemäinen, mikä on sekä fosfaatiton että zeoliititon. Kiitokset vinkeistä!

Minulla on myynnissä kw- pyykkipulveria, joka sopii vauvasta vaariin eikä iho kutise.Pesuohje on 30-95,eli villavaatteille ei tarvitse ostaa eri aineita.Hinta on 40 euroa kahdeksan kilon tiivis sankko. Tuote on kotimainen eikä sisällä zeoliittia. Lisää voi kysellä numerosta 0443 226187. Taatusti kannattaa tutustua !

Alkuperäinen kirjoittaja ammuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Googleen Allegro, sieltä löytyy. Yhtä raikasta pyykkiä ei saa millään muulla aineella, eikä yhtä puhdasta konetta. Vaikeat tahrat kannattaa poistaa ennen pesua. Itse olen siis tyytyväinen, Käytän Allegro plussaa.

Miksi vaikeat tahrat täytyy poistaa ennen koneeseen laittoa? Eikö tarpeeksi tehokasta? Yksi pakkaus maksaa jopa 50 euroa, mutta sillä peseekin noin 200 koneellista eli noin vuoden...

AMWay:n kautta saisi kuulemma maailman "ainoata" zeoliititonta pesuainetta, mutta sitä ei saa ellei ole yhteishenkilöä. Toisin sanoen kuka tahansa ei saa sitä ostaa. Hyvä kun tuli tieto, että on olemassa toistakin tuotetta!

No ei vuotta pese kyllä millään...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä Allegrolla hyvin pyykit puhdistuu, mukana tulee pesuntehostajaa, joka sisältää valkaisuainetta, mutta kyllä sitä välillä voi värilliseenkin pyykkiin laittaa. Vaikeimmat tahrat ei välttämättä aina Allegrolla ilman esikäsittelyä lähde, tavalliset kylläkin. Aine on hajustamaton, pyykki tuoksuu miellyttävän raikkaalle, aivan erilaiselle kuin millään muulla hajustamattomalla. Allegro plus on tiivistettä. Huuhteluainetta en Allegron kanssa käytä. Ihanteellista myös vauvapyykille. Ja meidän kutiseva esikoinen lakkasi kutisemasta, kun vaihdoin Allegroon. Käytössä edulllista, annostellaan tosi vähän, itse laitan 7kg:n koneeseen 0.3-0.5dl. Huuhtoutuu erittäin hyvin ja kone pysyy puhtaana.

Meilläkin on ollut jo yli vuoden käytössä ja ei sen jälkeen ole pojalla ollut kutisevaa ihottumaa.
Tahroihin olen laittanut muutenkin tahran poisto ainetta jo ennenkuin aloin kättämään allergoa.
jokin aika sitten tilasin toisen paketin ja ollaan oltu tosi tyytyväisiä.

Myyn swipen tuotteita ja asiakkaissani on tosi herkkäihoisia,eikä yksikään heistä ole saanut ihottumaa!Jospa ihottumaa saanut on käyttänyt jotain huuhteluainetta,joka aiheutti oireet?!

Allegro plussalla tulee raikasta pyykkiä ja kestää konekin pidempään. Heillä on myös huuhteluaine, mutta itse olen Allegron käytön myötä luopunut huuhteluaineen käytöstä kokonaan. Pahimmat rasvatahrat eivät Allegrolla lähde ilman esikäsittelyä, mutta silti parasta pyykinpesuainetta, jota olen käyttänyt.

Meillä kans tällä hetkellä käytössä tuo KW Color

color4d.jpg

Meillä oli miehellä jatkuvasti ihottumaa ennenkuin vaihdoin Erisaniin. Swipen pesuaine kävi myös, mutta se on kallista!! En minä laita tuota erisaniakaan sen enempää kuin tuota swipen ainetta piti laittaa.
Täällä saa ainakin paikallisesta meijerin tuottajamyynnistä 8 kg:n pönttöjä tuota Erisania. Tosi tyytyväinen oon ollu.

On kyllä olemassa monia zeoliitittömiä, etenkin nestemäisiä pesuaineita myös hajustamattomana esim. LV, Erisan... Mutta noista pyykeistä tulee hajusteettomia, muttei hajuttomia! Kokeilkaapa yksi pakkaus Allegroa ja tiedätte mitä tarkoitan!!!

Meidän koneeseen ei enää muita aineita käytetä.

Allegro on siis täysin hajustamaton ja koska se pesee myös pesukonetta, niin pyykkiin ei jää mitään tunkkaista hajua vaan pyykki tuoksuu vain ja ainoastaan RAIKKAALLE.

On ihana ripustaa niitä raikkaita pyykkejä=)

Yhteistyössä