Paljon kehuttu zeoliititon pyykkipulveri!!!!

Itellä allegroa, mutta saako sen kanssa käyttää huuhteluainetta, vai tukkeutuuko ne "röörit" sit taas? En oo uskaltanut käyttää, mut pyyhkeet etenkin jää tosi koviksi. En jaksais silittää... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Erisan voisi olla myös yksi vaihtoehdoista joita kokeilla. Mä olen pessyt sillä ja tykännyt että hyvää on :)

http://www.erisan.fi/flash.htm

Olikos noilla myös huuhteluainetta? Noita meilläkin on silloin tällöin käytössä.

Tää on ihanaa: naturesofscandinavia.com. Kookosöljypohjainen. Zeoliititon ja fosfaatiton. Luontoystävällinen. Aivan todella hyvää!! Löytyy kaikki: valkopyykki, kirjo-, mustalle ja tummalle ja huuhteluaine.

Olen käyttänyt Perfect Pyykkipulveria ja tuntuu olevan nimensä veroista. Sitä on myyty Suomessa jo vuodesta 1989. Sisältää entsyymejä ja fosfaatteja . Pitää koneen puhtaana. 0400-138232

Ohoh. Sieltähän oli nostettu minun tosivanha ketju. Kun täällä koressa asutaan, niin en ole jaksanut metsästellä pyykkipulvereita, kun valikoima on niin suppea. Vaihdoin vain hellävaraiseen nestemäiseen pesuaineeseen ja hyvin on mennyt. Jostain syystä pyykkikin on puhtaampaa.

Yhteistyössä