Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Googleen Allegro, sieltä löytyy. Yhtä raikasta pyykkiä ei saa millään muulla aineella, eikä yhtä puhdasta konetta. Vaikeat tahrat kannattaa poistaa ennen pesua. Itse olen siis tyytyväinen, Käytän Allegro plussaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ammuli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Googleen Allegro, sieltä löytyy. Yhtä raikasta pyykkiä ei saa millään muulla aineella, eikä yhtä puhdasta konetta. Vaikeat tahrat kannattaa poistaa ennen pesua. Itse olen siis tyytyväinen, Käytän Allegro plussaa.
Miksi vaikeat tahrat täytyy poistaa ennen koneeseen laittoa? Eikö tarpeeksi tehokasta? Yksi pakkaus maksaa jopa 50 euroa, mutta sillä peseekin noin 200 koneellista eli noin vuoden...
AMWay:n kautta saisi kuulemma maailman "ainoata" zeoliititonta pesuainetta, mutta sitä ei saa ellei ole yhteishenkilöä. Toisin sanoen kuka tahansa ei saa sitä ostaa. Hyvä kun tuli tieto, että on olemassa toistakin tuotetta!
Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:Täytyisiköhän kokeilla, olen muutaman vaatteen saanut koneesta tuon zeoliitin rei'ittämänä ulos :kieh:
Ja tietty se osaa valita uudet vaatteet, ei mitään vanhoja joilla ei olisi niin väliä :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:Täytyisiköhän kokeilla, olen muutaman vaatteen saanut koneesta tuon zeoliitin rei'ittämänä ulos :kieh:
Ja tietty se osaa valita uudet vaatteet, ei mitään vanhoja joilla ei olisi niin väliä :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja ammuli:Miksi vaikeat tahrat täytyy poistaa ennen koneeseen laittoa?
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:Täytyisiköhän kokeilla, olen muutaman vaatteen saanut koneesta tuon zeoliitin rei'ittämänä ulos :kieh:
siitäkö ne mystiset reiät johtuu?? kun vaatteisiin ilmestyy pienen pieniä reikiä eikä niille ole mitään selitystä..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:Täytyisiköhän kokeilla, olen muutaman vaatteen saanut koneesta tuon zeoliitin rei'ittämänä ulos :kieh:
siitäkö ne mystiset reiät johtuu?? kun vaatteisiin ilmestyy pienen pieniä reikiä eikä niille ole mitään selitystä..![]()
Yhtenä syynä pidetään linkousta ja koneen väärää täyttöä, en vaan varmuudella muista, oliko syynä liian täysi kone.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaahaukka:valkopyykkiin ilmaantuu välillä pinenen pieniä läiskiä, eli tarkoittaneeko että irtoaa jotain koneesta... ?
Alkuperäinen kirjoittaja Kuikka:Swipe White
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Erisan voisi olla myös yksi vaihtoehdoista joita kokeilla. Mä olen pessyt sillä ja tykännyt että hyvää on![]()
http://www.erisan.fi/flash.htm