Paljon epäonnellisia ihmisiä palstalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siinä oli kappalekin välissä ja entereillä erotettu. Mitä, jos vaan lakkaisit veettuilemasta?
Mä lainasin sitä sun viimestä kappaletta, miks sä erottelet asiat viesteissäsi, jos vaadit että kaikki osat täytyy lainata?
Lainaan usein viesteistä ne asiat mitä kommentoin, koska en halua muiden arvailevan mitä kommentoin...mutta koska sun kanssa nää jutut menee vaan hankalammaksi ja suutut kaikesta niin annanpa olla tästälähin ja kommentoin sellaisten kanssa jotka eivät provoile ja suutu joka asiasta.

En halua yleistää, joten heti disclaimerina sanon tässä, että tämä allaoleva ei siis koske kaikkia persuja. Mutta:

Veljeni on puolipersu (äänestää persuja jos jaksaa äänestää). Hän valittaa kaikesta. Kaikki on päin perseitä ja se on tosiaan hallituksen herrojen, helsinkiläisten, maajussien, mamujen, naapurin... ties kenen vika. MUTTA EI OMA VIKA.

Isäni on "luisunut" persusuuntaan. Keskutalainen ollut, mutta ääni mennyt persuille ainakin kaksissa edellisissä vaaleissa. Valittaa aina miten "kaikki on päin honkia". Syylliset samat kuin yllä. Paitsi sudet vielä lisäksi )))

Kaverini mies on persu. AIna menee ilta pilalle jos politiikkaan keskustelu menee. Ja aina se siihen menee, hänen aloitteesta. Ensin muut keskustelivat, mutta myöhemmin sitten todettiin, että ei viitti jauhaa kun tulee vain riitaa. No ei auta. 5-6 olutta ja siellä sitä taas ollaan...

Muitakin esimerkkejä on. Ei ole tilastotietoa tämä. Eikä tieteellistä tutkimusta. Mutta näiden väitteiden perusteella minulla on vahvasti sellainen tunne, että se on nimenomaan persumielet jotka valittavat ihan ylivoimaisesti eniten. Mitäs sanot, AIVANSAMA, perustuuko näkemykseni yksittistapauksiin ja onko oikeasti persut oikeasti sellaisia positiivisia puuhakkaita ihmisiä... vai kehityksen jarruja... noin niinkuin enemmistönä.

Itseppähän seurasi valitset, joten katso peiliin. Tai sitten se kulkee enimmäkseen suvussa.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mä lainasin sitä sun viimestä kappaletta, miks sä erottelet asiat viesteissäsi, jos vaadit että kaikki osat täytyy lainata?
Lainaan usein viesteistä ne asiat mitä kommentoin, koska en halua muiden arvailevan mitä kommentoin...mutta koska sun kanssa nää jutut menee vaan hankalammaksi ja suutut kaikesta niin annanpa olla tästälähin ja kommentoin sellaisten kanssa jotka eivät provoile ja suutu joka asiasta.
Lainasit viimeistä kappaletta, jonka yhdistit toiseksi viimeiseen kappaleeseen. Sä olet useemminkin tullut linoja pitkin, kun mä olen muka tahallaan ymmärtänyt väärin tai lainannut jotain väärin. SÄ kun teet sitä samaa, niin se on taas mun vika?
Mä suutun kaikesta, kun sä veettuilet suoraan, että mä oon persuvalittaja, koska noidannuoli? Kyllä, jos kaivaa verta nenästään, niis sitä joskus vaan saa.

No, tulipas todistetuksi, että SE VIKA LÖYTYY AINA SIELTÄ MUUALTA.
Ts aloittaja oli oikeassa.

Tästä mä en edes tiennyt.
Mut hei Ellu, tä on nyt tätä valitusta ja uikutusta. Ei näistä pitäisi puhua ollenkaan.
Ah, ja tämä draama. Joku ihmettelee, että miksi persut valittaa ja äkkiä löytyykin tuo kommentti, et EI SAA PUHUA OLLENKAAN. -Se on muuten myös sitä valittamista.

Mut te ette taida enää nähdä sitä, että valitatte ihan koko ajan? Se on mennyt niin luontevaksi käyttäytymiseksi, että kuvittelette sen olevan vain jotain tervettä kritiikkiä tai asioista puhumista?
Ja jos joku kysyy asiasta, niin sen päälle käydään, kuin kettu kanaan. Siis, kun pitäis saada puhua. (mut ei siis tietenkään persujen valittamisesta, vai....)

Lainasit viimeistä kappaletta, jonka yhdistit toiseksi viimeiseen kappaleeseen. Sä olet useemminkin tullut linoja pitkin, kun mä olen muka tahallaan ymmärtänyt väärin tai lainannut jotain väärin. SÄ kun teet sitä samaa, niin se on taas mun vika?
Mä suutun kaikesta, kun sä veettuilet suoraan, että mä oon persuvalittaja, koska noidannuoli? Kyllä, jos kaivaa verta nenästään, niis sitä joskus vaan saa.

No, tulipas todistetuksi, että SE VIKA LÖYTYY AINA SIELTÄ MUUALTA.
Ts aloittaja oli oikeassa.
Lakkaappa syyttämästä ellua, hän sanoi jo mitä lainasi, taisi syynkin mainita. Lue kuinka kirjoitat ihmisille, sinä tarvitset rauhottavia lääkkeitä, sen verran raivoissasi käyt ihmisten päälle! Sinä haukut ihmisiä ja vedät persut kaikkeen mukaan, sitten iniset kun vetää ne suhun? Kasva aikuiseksi tai haeppa itsellesi edes apua.

• Tykkää
Reactions: Ellimaar
Ah, ja tämä draama. Joku ihmettelee, että miksi persut valittaa ja äkkiä löytyykin tuo kommentti, et EI SAA PUHUA OLLENKAAN. -Se on muuten myös sitä valittamista.

Mut te ette taida enää nähdä sitä, että valitatte ihan koko ajan? Se on mennyt niin luontevaksi käyttäytymiseksi, että kuvittelette sen olevan vain jotain tervettä kritiikkiä tai asioista puhumista?
Ja jos joku kysyy asiasta, niin sen päälle käydään, kuin kettu kanaan. Siis, kun pitäis saada puhua. (mut ei siis tietenkään persujen valittamisesta, vai....)
Sinä täällä käyt päälle ja puhut persuista koko ajan. Ikävää ettei Tynkkynen tykkää naisista, veikkaan että näet hänestä jatkuvasti märkiä unia.

Sinä täällä käyt päälle ja puhut persuista koko ajan. Ikävää ettei Tynkkynen tykkää naisista, veikkaan että näet hänestä jatkuvasti märkiä unia.
Puhun monesta muustakin asiasta. Jos ketjut käsittelee persuja, niin puhun niistä. Jos persuista puhuminen sua ärsyttää, niin tee ihmeessä muunalisiakin aloituksia.

Ai, mentiin henkilöön, kuinkä yllättävää.....

Lakkaappa syyttämästä ellua, hän sanoi jo mitä lainasi, taisi syynkin mainita. Lue kuinka kirjoitat ihmisille, sinä tarvitset rauhottavia lääkkeitä, sen verran raivoissasi käyt ihmisten päälle! Sinä haukut ihmisiä ja vedät persut kaikkeen mukaan, sitten iniset kun vetää ne suhun? Kasva aikuiseksi tai haeppa itsellesi edes apua.
Vääristeli minun sanoja, ja pilkkasi. Sellaisesta saattaa saada takaisin.

Vääristeli minun sanoja, ja pilkkasi. Sellaisesta saattaa saada takaisin.
En vääristellyt, en varmasti ja mä en pilkkaa ihmistä asioissa missä olen samaa mieltä (enkä yleensä silloinkaan kun olen erimieltä, ellei mua pilkata).
Sinä pyysit mua kasvamaan aikuiseksi, mä pyydän samaa sulta. Ei ole kovin naisellista tai aikuismaista valehdella muille ja itkuvinkua vääntää asiasta, minkä olen jo kieltänyt olevan totta.
Ole minusta mitä mieltä tahdot, mutta turha sun on muille sanoa sellasta mikä ei totta ole.

Kiitos ja näkemiin.

En vääristellyt, en varmasti ja mä en pilkkaa ihmistä asioissa missä olen samaa mieltä (enkä yleensä silloinkaan kun olen erimieltä, ellei mua pilkata).
Sinä pyysit mua kasvamaan aikuiseksi, mä pyydän samaa sulta. Ei ole kovin naisellista tai aikuismaista valehdella muille ja itkuvinkua vääntää asiasta, minkä olen jo kieltänyt olevan totta.
Ole minusta mitä mieltä tahdot, mutta turha sun on muille sanoa sellasta mikä ei totta ole.

Kiitos ja näkemiin.
Kyllä.ei-kyllä.ei. Nyt, kun tämä on käsitelty, niin kyllä pilkkasit. piste. Ja teit sen vääristellen, Tossa, ole hyvä:

Eli ton mukaan sinäkin valitat noidannuolestasi perussuomalaisten takia, eli sun noidannuoli on Jussin syytä?
Valittajia on Suomessa ollut jo kauan ennen perussuomalaisia.

Kyllä.ei-kyllä.ei. Nyt, kun tämä on käsitelty, niin kyllä pilkkasit. piste. Ja teit sen vääristellen, Tossa, ole hyvä:
Ahaa, eli sä otat vääristelynä kaiken mikä kohdistuu sinuun ja siitä saa turpaansa? Entäs kun sinä haukut kaikkia niitä persuiksi, jotka eivät ole kanssasi samaa mieltä? Heidän pitää vaan niellä sun mielipiteet ja pitää lätty kii tai muuten sun keski iän hormoonit alkaa hyrräämään?

Älä nyt tästä mieltäsi pahoita! Vähän turhaa valittaa muiden läpänheitosta.

Ahaa, eli sä otat vääristelynä kaiken mikä kohdistuu sinuun ja siitä saa turpaansa? Entäs kun sinä haukut kaikkia niitä persuiksi, jotka eivät ole kanssasi samaa mieltä? Heidän pitää vaan niellä sun mielipiteet ja pitää lätty kii tai muuten sun keski iän hormoonit alkaa hyrräämään?
En. Vaan, sen, mikä vääristellään.
Persu ei ole haukkumasana. Enkä heitä hauku. No, tästä lähtien alan haukkua, mutta se johtuu vain siitä, että minua haukuttiin. Voisinpas samantien vaihtaa niminerkkinikin sekavaskisairaaksityhmäksiidiootiksi ja mitäs kaikkia lempinimiä te olettekaan hyvää hyvyyttänne käyttäneet.

Älä nyt tästä mieltäsi pahoita! Vähän turhaa valittaa muiden läpänheitosta.
Ai siitäkö ei saa puhua?
Enkä mä pahoita mieltäni, tämmöset keskustelupalstat ei saa mussa sellaista aikaan. Enemmän ihmetyttää ja vähän naurattaakin tommoinen käytös, mut ei näitä juttuja voi henkilökohtaisesti ottaa. SORI, nyt vaan kaikille, kun sitä yrittää.

Yhteistyössä