Paljon epäonnellisia ihmisiä palstalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai siitäkö ei saa puhua?
Enkä mä pahoita mieltäni, tämmöset keskustelupalstat ei saa mussa sellaista aikaan. Enemmän ihmetyttää ja vähän naurattaakin tommoinen käytös, mut ei näitä juttuja voi henkilökohtaisesti ottaa. SORI, nyt vaan kaikille, kun sitä yrittää.

Ah, ja tämä draama. Joku ihmettelee, että miksi Mulan valittaa ja äkkiä löytyykin tuo kommentti, et EI SAA PUHUA OLLENKAAN. -Se on muuten myös sitä valittamista.

Hetkinen... En kai vaan lainannut ylläolevaa... Se taisikin sanoa joku muu... Kukakohan ihme se olisi voinut olla? Arvaatko sinä?

Viimeksi muokattu:
Ja vihervasemmistohan itkee ihan koko ajan siitä, että miten ei saa mennä homoseksuaalin tikasparin kanssa naimisiin jne. paskaa. Ilmastonmuutos tuhoo kaikki ja se on lihaasyövien heteromiesten vika. Että kuskas täällä eniten valittaakaan.
Hahhaa! Juujuu, persut ei valita, kun vihervassarit valittaa! Noita tikasparialoituksiahan on etusivu pullollaan! :eek:

Miten se meni aloituksessa, et se syy on aina muissa...

Nyt meillä on kokematon, ylimielinen ja vastuuta pakoileva pääministeri, joka suojelee umpikieroa homoa ja täysin kujalla olevaa sisäministeriä. Kaikki nämä ovat varsinaisia pikavippikulttuurin kasvatteja. Kyllähän rahaa on, kun sitä vaan lainataan. Maksakoon takaisin ken jaksakoon.
Joten kyllä, tämä ja edellinen hallitus ansaitsee kaiken mahdollisen kritiikin.

Erityisen huonoa johtoa kuuluukin kritisoida.
Sori mut :ROFLMAO:
*kuvittelee tuon tilanteen semmoisena elokuvan kohtauksena. Haavisto lymyilee Eduskuntatalon pylväikössä*

Anteeks. Mut ap:sta:
miten tyh*ä ja yksinkert***** ja kehittym**ön pitää ihmisen olla, että väittää kritisoijasta että sillä on aina paha olla OMASSA elämässään?

Mun kritiikittömästä tai kritiikkiä sisältävästä kirjoittelusta kunakin päivänä ei voi päätellä pätkän vertaa, meneekö mulla itselläni hyvin vai ei. Korrelaatio menee melkeinpä toisinpäin.

Kritisoijat ovat yleensä huolissaan yleisellä tasolla tulevaisuudesta. Nähdään jo alkaneita uhkakuvia (esim. ma mu tus) jotka kumuloituessaan tekee pahaa jälkeä, ja haluavat pistää sille stopin NYT.

Anteeks. Mut ap:sta:
miten tyh*ä ja yksinkert***** ja kehittym**ön pitää ihmisen olla, että väittää kritisoijasta että sillä on aina paha olla OMASSA elämässään?

Mun kritiikittömästä tai kritiikkiä sisältävästä kirjoittelusta kunakin päivänä ei voi päätellä pätkän vertaa, meneekö mulla itselläni hyvin vai ei. Korrelaatio menee melkeinpä toisinpäin.

Kritisoijat ovat yleensä huolissaan yleisellä tasolla tulevaisuudesta. Nähdään jo alkaneita uhkakuvia (esim. ma mu tus) jotka kumuloituessaan tekee pahaa jälkeä, ja haluavat pistää sille stopin NYT.
Saanks mä miettiä väliin....
Mä luin tota vähän silleen, et kun ne "kritisoi" kokoajan, siis useemman kerran päivässä. Ei niinkuin sä, kun sä tuumailet asioita muutaman kerran viikkoon. Eri sävy tos hommassa.

Ja tottakai saa haluta ja saa laittaa stoppia, jos joku asia ei miellytä, tai huolestuttaa.. Mut joskus semmoinen voi mennä maaniseksi..
Ja joskus sitten syyseuraussuhde kääntyy, eli kun syyttelee ja kauhistelee ja näkee uhkakuvia vaan, niin sit sitä saattaa vähän,.. No, masentua? Eli omasta elämästäkin tulee vähän surkeeta.

Mä luin tota vähän silleen, et kun ne "kritisoi" kokoajan, siis useemman kerran päivässä. Ei niinkuin sä, kun sä tuumailet asioita muutaman kerran viikkoon. Eri sävy tos hommassa.

Ja tottakai saa haluta ja saa laittaa stoppia, jos joku asia ei miellytä, tai huolestuttaa.. Mut joskus semmoinen voi mennä maaniseksi..
Ja joskus sitten syyseuraussuhde kääntyy, eli kun syyttelee ja kauhistelee ja näkee uhkakuvia vaan, niin sit sitä saattaa vähän,.. No, masentua? Eli omasta elämästäkin tulee vähän surkeeta.
Sä puhut koko ajan omasta käytöksestäsi täällä etkä edes huomaa sitä. Sellaisia te piilopersut olette, tule jo ulos kaapista niin halataan.

Ei nää palstan persuihin kallellaan olevat naiset nyt mitenkään masentuneilta tai maanisilta vaikuta. :sneaky:

Et kai sä vaan ole tehnyt aloitusta anonyymisti?

Se sana on onneton. Ja kyllä, olen ollut onneton kymmenen vuotta ainakin. Muihin en sitä pura. Käsittelen sitä vain pääni sisällä ja muuraudun yhä syvemmälle onnettomuuden kuoppaani. Tiedostan, että tämä vaikuttaa ajatusmaailmaani ja käytökseeni. Siksi olen vuosi vuodelta vältellyt yhä enemmän ihmiskontakteja. Sen verran empaattisuutta on jäljellä, että en halua muiden onnea pilata negatiivisuudellani. Muiden onni ei ole minulta pois ja toivoisin, että mahdollisimman moni löytäisi onnen elämäänsä.

Vaikka mulla ois huippupäivä töissä, olisin just viettäny hyvän kaverin kans aikaa, vaikka tilillä olisi tullu palkkaa enemmän kuin uskoinkaan ja mieskin vaikuttaisi mun silmiini George Clooneyn kadonneelta identtiseltä kaksosveljeltä...

....niin ma mu tus on edelleen yhtä syvältä silti, kuin ennenkin. Vihreiden aivopierut syvältä myös. Globalisaatio tuntuisi silti maailman idiooteimmalta keksinnöltä.

Vaikka mulla ois huippupäivä töissä, olisin just viettäny hyvän kaverin kans aikaa, vaikka tilillä olisi tullu palkkaa enemmän kuin uskoinkaan ja mieskin vaikuttaisi mun silmiini George Clooneyn kadonneelta identtiseltä kaksosveljeltä...

....niin ma mu tus on edelleen yhtä syvältä silti, kuin ennenkin. Vihreiden aivopierut syvältä myös. Globalisaatio tuntuisi silti maailman idiooteimmalta keksinnöltä.
Ei ongelmat häviä hyvään oloon, vaan niistä ei jaksa sit vaan kokoajan valittaa, näässie!

Yhteistyössä