Paljastakaa pahimmat pettämistarinat

  • Viestiketjun aloittaja Määkö
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mikä teidän mielestä on sitten pettämistä? Missä menee raja? Onko suuteleminen vieraan ihmisen kans pettämistä.. vai onko se sit pelkkä pano pettämistä...
Näitä mietiskelen...
 
Sinkkuillessani vietin välillä aika villiäkin elämää. Aina ennen lähtöäni "jatkoille" tarkistin mieheltä, että hän varmasti on vapaa. Vapaitahan ne miehet sanoivat olevansa.
Toistakymmentä kertaa paljastui aamulla, että miehet olivatkin valehdelleet. Tarinat vaihtelivat, välillä miehet olivat pettänyt kanssani kihlattuaan, välillä vaimoaan, ja välillä miehillä oli perhekin. Suutuin miehille aina. Enkä jatkanut suhdetta.

Muutaman ystävänkin miehet ovat yrittäneet viekoitella aika suorasukaisestikin. Eräs esitteli minulle kielloistani huolimatta elintään saunatakkinsa kätköistä. Toinen yritti väkisin tunkea viereeni, vaikka pariskunnan pieni lapsi nukkui vieressäni.
 
Jep
Alkuperäinen kirjoittaja määkö:
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Mulla soi kerran puhelin, ja toisessa päällä oli neitokainen Suomen Gallupista tekemässä markkinatutkimusta.

Kysymykset oli alkuun melko normaaleja, mitä tuotemerkkejä käytän, äänestänkö jne. Sitten alkoi tulla kysymyksiä:

- Asuuko taloudessanne muita henkilöitä?
- Mikä on suhteenne tähän muuhun henkilöön?
- Miten kuvailisitte suhteenne tilaa?
- Kuinka usein harrastatte seksiä? Koska viimeksi?
- Onko suhteenne aikana esiintynyt pettämistä?
- Mitkä ovat puolisonne vuositulot?
- Mikä on asuntonne omistusmuoto?

Ja niin pois päin. Jossain vaiheessa alkoi epäilyttää, pyysin naiselta nimeä ja tarkempia tietoja firmasta ja kyselystä. Nainen sulki puhelun, tarkistin numeron tiedustelusta ja paskat se mistään Gallupilta oli.

Jep jep. Miehen kakkosnainen, joka suunnitteli muuttumista ykköseksi.
Miten teidän kävi?
Pakkasin luonnollisesti kamani heti kun kupletin juoni selvisi. Hyvä vaan että selvisi, pääsinpähän eroon.

Mies lemppasi sen kakkosnaisensa heti kun kuuli että oli mulle soittanu. Ja vielä reppana edelleen syyttää sitä meidän suhteen loppumisesta, vaikka peiliin saisi kyllä katsoa!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä teidän mielestä on sitten pettämistä? Missä menee raja? Onko suuteleminen vieraan ihmisen kans pettämistä.. vai onko se sit pelkkä pano pettämistä...
Näitä mietiskelen...

Mielestäni suuteleminen on pettämistä ja pettämistä on ainakin se kun jo ex pani tekomulkulla erästä mouruavaa akkaa. Luulivat vissiin etten ole asiasta moksiskaan :O
 
no onhan näitä vaikka miten paljon sattunu tutuille, oma kokemukseni on ainaki se kun olin mummuni 70v juhlissa, tulin miesystäväni luo kaverini kanssa ja hän sanoi aiemmin puhelimes että hänen entinen koulukaveri on käymässä, rapussa mua juoksi vastaan puolialaston nainen :xmas: katoin vähän pitkää ja kun menin asuntoo sisälle ni sänky oli myllätty ja mies oli pelkis kalsareissa :headwall: myönsi asian vasta joku vuosi sen jälkee..noh petti se toisenki kerran, tosi vähnä törkeemmällä tavalla, ihme ku on exä..
 
Oli miehen kanssa riitaa,hän läksi sitten äitilleen majailemaan ja hänen äitinsä oli reissussa juuri silloin..
sovittiin miehen kans et tuon pojan hänelle seuraavana aamuna ja sovitaan meidän asioita samalla,aamulla hän vastas äitinsä kotipuhelimeen ja kuullosti krapulaiselta ja pyys soittaan uudestaan hetken päästä et vähän tokenee.
juu soitin eipä vastannut,laitoin sitten lapset hoitoon kun tuli semmonen olo et nyt on jotain menossa ja menin sen äiteensä oven taa niin ettei se nähnyt autoa tai mitään siinä missään,erehtyi avaan oven kaula syötynä ja se ihraperseinenläskikasa muija luimisteli sie takana..
juu mies sai niin pipoonsa et joutu käymään sairaalassa paikattavana..
 
Minä olin työreissussa ja ex oli viihteellä sillä aikaa. Kotiin tultuani se paljasti että oli ollut toisen naisen luona yötä "mutta mitään ei tapahtunut". Istuttiin pöydän ääressä ja tapeltiin aiheesta ja mun silmiin osui selvä häpykarva miehen suomileijonasormuksessa. (siinä siis koholla kultainen leijona, ja se karva siinä kiinni ) Nappasin miestä kädestä ja kysyin että mikäs vittu se tuo on. Mies oli jopa niin tyhmä ettei tajunnut siinä väittää sitä vaikka omakseen vaan sopersi että "tuli ehkä vähän rassattua". Erottiin muutama kuukaus tuon jälkeen... :whistle:
Nyt naurattaa, mutta voin kertoo ettei naurattanu silloin!
 
petos
Olin ollut eksäni kanssa n. 10 vuotta kun tapasin miehen joka ns. vei jalat alta kertalaakista. ihan klassisesti töissä. tuo mies oli naimisissa ja 3 lasta, mulla ja eksällä ei ollut lapsia. mies on myös jonkunverran vanhempi kuin minä.
siitä alkoi 2 vuotta jatkunut sivusuhde kaikkine mahdollisine kuvioineen, jäimme myös kiinni useasti puolisoillemme eikä seuraukset ollu lasten katottavaa... silti kuvio vaan jatkui noinkin kauan. nykyään siis olemme naimisissa tuon toisen miehen kanssa. Lopulta oli kotoa lähdettävä.

Joku kysyi miksi. en osaa sanoa muuta kuin että rakastuin, rakastan edelleen. ensin luulin että sivusuhde loppuu kyllä aikanaan, mutta niin ei käynyt. myös mieheni rakastui. ja jotenkin sitä sitten ajatteli jäävänsä muka entiseen kotiin ja liittoon jos uudesta ei mitään tulekkaan. naurettava ja raukkamainen ajatus näin jälkeenpäin.
 
ooo
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Minä olin työreissussa ja ex oli viihteellä sillä aikaa. Kotiin tultuani se paljasti että oli ollut toisen naisen luona yötä "mutta mitään ei tapahtunut". Istuttiin pöydän ääressä ja tapeltiin aiheesta ja mun silmiin osui selvä häpykarva miehen suomileijonasormuksessa. (siinä siis koholla kultainen leijona, ja se karva siinä kiinni ) Nappasin miestä kädestä ja kysyin että mikäs vittu se tuo on. Mies oli jopa niin tyhmä ettei tajunnut siinä väittää sitä vaikka omakseen vaan sopersi että "tuli ehkä vähän rassattua". Erottiin muutama kuukaus tuon jälkeen... :whistle:
Nyt naurattaa, mutta voin kertoo ettei naurattanu silloin!
aikas paha
 
ystävällinen kysymys
Alkuperäinen kirjoittaja up:
kertokaas te naiset jotka pettäjinä että mistä syystä petitte?
Ja kertokaas te naiset jotka petturimiestenne luokse jäitte, miksi jäitte?

Entäs te naiset, jotka petturimiehestänne toisen naisen kanssa taistelitte? miksi tappelitte pettäjästä, ettekä lähteneet eteenpäin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ooo:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Minä olin työreissussa ja ex oli viihteellä sillä aikaa. Kotiin tultuani se paljasti että oli ollut toisen naisen luona yötä "mutta mitään ei tapahtunut". Istuttiin pöydän ääressä ja tapeltiin aiheesta ja mun silmiin osui selvä häpykarva miehen suomileijonasormuksessa. (siinä siis koholla kultainen leijona, ja se karva siinä kiinni ) Nappasin miestä kädestä ja kysyin että mikäs vittu se tuo on. Mies oli jopa niin tyhmä ettei tajunnut siinä väittää sitä vaikka omakseen vaan sopersi että "tuli ehkä vähän rassattua". Erottiin muutama kuukaus tuon jälkeen... :whistle:
Nyt naurattaa, mutta voin kertoo ettei naurattanu silloin!
aikas paha
Joo, ja mä vielä heitin sen puol leikillään.... En mä nyt normaalisti mitään karvoja tai hiuksia oo tutkimassa :D Mut osu silmään, ja osu vielä oikeaan. Olis se ukko vielä voinu siitä ittensä pelastaa, mutta ressukka meni niin lukkoon...
Mut se oli vielä mun ostama sormus ja sen jälkeen moukaroin sen uuteen uskoon, ja sen jälkeen on suomileijonat ollu minusta mauttomuuden huippu, vaikka ei kait se meidän uljaan jalopeuran vika ollut tuo episodi! :LOL:
 
pahin pettämistarina...
Oli kun mies petti mua koko suhteen ajan. Muutimme yhteen ja luulin että elettiin onnellista perhe-elämää. Sitten yksi päivä soitti mulle nainen joka paljasti että heillä oli suhde, ollut jo monta vuotta.
Jäin miehen luo, vaikka mies lähti kerran lomareissulle tän kakkosen kanssa..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja pahin pettämistarina...:
Oli kun mies petti mua koko suhteen ajan. Muutimme yhteen ja luulin että elettiin onnellista perhe-elämää. Sitten yksi päivä soitti mulle nainen joka paljasti että heillä oli suhde, ollut jo monta vuotta.
Jäin miehen luo, vaikka mies lähti kerran lomareissulle tän kakkosen kanssa..
Miksi hyväksyit miehesi lähdön? Vai suljitko silmäsi? Milloin tai miksi suhteenne päättyi?
 
tutut tunnistaa
Yritettiin toista lasta ja vihdoin, kun tulin raskaaksi, sain tietää, että oma sisko odotti mun miehelle lasta. Ikäeroa olisi tullut vajaa kk näille serkku/sisaruksille.

Tein abortin. Enkä kadu.
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja tutut tunnistaa:
Yritettiin toista lasta ja vihdoin, kun tulin raskaaksi, sain tietää, että oma sisko odotti mun miehelle lasta. Ikäeroa olisi tullut vajaa kk näille serkku/sisaruksille.

Tein abortin. Enkä kadu.
Oho. tää on kyllä pahin mitä olen kuullut. :(
Kertoiko siskosi tai miehesi koskaan mitään selitystä? synnyttikö sisaresi tuon lapsen? miten tilanteenne ja elämä jatkui?

Olen kyllä tosi pahoillani puolestasi.
 
nonni
Mies petti kun odotin toista lastamme, n. 3kk ennen laskettua aikaa. Sain tietää tästä vasta vauvan synnyttyä.Miehelle tuli jotain sukupuolitauti-oireita, niin oli pakko kertoa. Onneksi se olikin jotain muuta (kävi testeissä) eikä siis mulle tai vauvalle ollut tarttunu mitään. Tapahtumasta puoli vuotta, ja vielä ollaan yhdessä...
 
tutut tunnistaa
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja tutut tunnistaa:
Yritettiin toista lasta ja vihdoin, kun tulin raskaaksi, sain tietää, että oma sisko odotti mun miehelle lasta. Ikäeroa olisi tullut vajaa kk näille serkku/sisaruksille.

Tein abortin. Enkä kadu.
Oho. tää on kyllä pahin mitä olen kuullut. :(
Kertoiko siskosi tai miehesi koskaan mitään selitystä? synnyttikö sisaresi tuon lapsen? miten tilanteenne ja elämä jatkui?

Olen kyllä tosi pahoillani puolestasi.
Miehen epäilen vain yrittäneen satuttaa pahimmalla mahdollisella tavalla... En osaa sanoa. Siskon kohdalla epäilen kateutta. Sisko sai "isättömän lapsen" ja asiasta on vaiettu jo kohta 10 vuotta. Ex on meidän yhteiselle isä enkä halua meidän yhteisen ikinä saavan tietää totuutta.
 
Ymmärtäväinen.
Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:
Täälä ainakin oma mies teki ikävän tempun.
3 vuotta olin putkeen kotona kertaakaan käymättä missään kenenkään kans.
No oli juhannus alkamassa ja kaverit houkutteli mukaan. Mies sano että mene nyt kun et ole missään käynyt.
Noon lähdin sitten.
Takas tullessa oli paikat (ihan kaikki) siivottu, siis imuroitu, mopattu, tavarat laitettu paikalleen ja kaikki. Ihmettelin hetken että mistäs nyt tuulee. Kunnes menin makkariin ja oli vaihdettu petivaatteet ja tuuletettu ym.
Miehen naispuolinen kaveri oli käyny kylässä.
Meijän kodissa, meijän aviovuoteessa.
6 vuotta naimisissa ja kolme pientä lasta iältään 3kk,1v ja 3v (silloin).
Ensin en osannut tehdä mitään. Tuntu että elämä olis murskana ja niin se olikin. Pari päivää meni vollottaessa kuinka huono ihminen oon jne.
No se meni sitten niin pitkälle etten enää halunnu elää ja ajatukset meni liian pitkälle. Hakeuduin lääkäriin ennen kun tapahtuu mitään peruuttamatonta.
Sain viikon kuurin lääkkeitä. Lääkkeet sekotti pään niin että hymyilytti ja oli hyväolla kokoajan.
Lääkkeitten teho viimein loppu ja paluu arkeen. Sain silti koottua ajatukset.
Pakkasin laukut ja otin nappulat ja häippäsin muksujen kans omalle isälle hetkeksi.
Mies jäi yksin kotiin.
Meni viikko kun olin niiiin puhki että. Oli pakko palata kotiin kun ei voimat riittänyt 3kk ikäsen koliikkivauvan,1vee ja 3vee nappuloitten hoitoon siinä kunnossa.
Puhuttiin, käytiin juttelemassa parisuhdeneuvojalla ja yritittiin jatkaa.
Nyt kaikki hyvin ja ollaan erittäin läheisiä. Onni kukoistaa ja rakastan,mutta anteeksi en ole antanut,enkä anna.
Tosin joskus nousee kylmä hiki edelleen siitä nimestä.
Puhumalla asiat selviää
=)
Asioista on hyvä puhua. Itse en olis kykenyt samaan.
Vielä jos kolme pientä ja pettäminen. Olisin lähtenyt. Onneksi te olette sopineet ja edelleen yhdessä.
 

Yhteistyössä