Paljastakaa pahimmat pettämistarinat

  • Viestiketjun aloittaja Määkö
  • Ensimmäinen viesti
Määkö
Minkälaisiin pettäjiin olette törmännyt? Oletteko itse olleet jonakin osapuolena? Miten suhteet on edennyt? Onko pettäminen paljastunut?

Jonakin päivänä iltalehdessä oli jokin otsikko aiheesta ja jäin miettimään tätä.
 
Täälä ainakin oma mies teki ikävän tempun.
3 vuotta olin putkeen kotona kertaakaan käymättä missään kenenkään kans.
No oli juhannus alkamassa ja kaverit houkutteli mukaan. Mies sano että mene nyt kun et ole missään käynyt.
Noon lähdin sitten.
Takas tullessa oli paikat (ihan kaikki) siivottu, siis imuroitu, mopattu, tavarat laitettu paikalleen ja kaikki. Ihmettelin hetken että mistäs nyt tuulee. Kunnes menin makkariin ja oli vaihdettu petivaatteet ja tuuletettu ym.
Miehen naispuolinen kaveri oli käyny kylässä.
Meijän kodissa, meijän aviovuoteessa.
6 vuotta naimisissa ja kolme pientä lasta iältään 3kk,1v ja 3v (silloin).
Ensin en osannut tehdä mitään. Tuntu että elämä olis murskana ja niin se olikin. Pari päivää meni vollottaessa kuinka huono ihminen oon jne.
No se meni sitten niin pitkälle etten enää halunnu elää ja ajatukset meni liian pitkälle. Hakeuduin lääkäriin ennen kun tapahtuu mitään peruuttamatonta.
Sain viikon kuurin lääkkeitä. Lääkkeet sekotti pään niin että hymyilytti ja oli hyväolla kokoajan.
Lääkkeitten teho viimein loppu ja paluu arkeen. Sain silti koottua ajatukset.
Pakkasin laukut ja otin nappulat ja häippäsin muksujen kans omalle isälle hetkeksi.
Mies jäi yksin kotiin.
Meni viikko kun olin niiiin puhki että. Oli pakko palata kotiin kun ei voimat riittänyt 3kk ikäsen koliikkivauvan,1vee ja 3vee nappuloitten hoitoon siinä kunnossa.
Puhuttiin, käytiin juttelemassa parisuhdeneuvojalla ja yritittiin jatkaa.
Nyt kaikki hyvin ja ollaan erittäin läheisiä. Onni kukoistaa ja rakastan,mutta anteeksi en ole antanut,enkä anna.
Tosin joskus nousee kylmä hiki edelleen siitä nimestä.
Puhumalla asiat selviää
=)
 
Olipas tarina Thewaxalla :eek: Ihanaa että kuitenkin pääsitte ainakin aikahyvin siitä yli. :flower: Ymmärrän täysin kyllä et ihan ennalleen ei tollasen tempun jälkeen luottamus kyllä palaa,en mäkään vois kokonaan unohtaa.
 
maria
Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:
Täälä ainakin oma mies teki ikävän tempun.
3 vuotta olin putkeen kotona kertaakaan käymättä missään kenenkään kans.
No oli juhannus alkamassa ja kaverit houkutteli mukaan. Mies sano että mene nyt kun et ole missään käynyt.
Noon lähdin sitten.
Takas tullessa oli paikat (ihan kaikki) siivottu, siis imuroitu, mopattu, tavarat laitettu paikalleen ja kaikki. Ihmettelin hetken että mistäs nyt tuulee. Kunnes menin makkariin ja oli vaihdettu petivaatteet ja tuuletettu ym.
Miehen naispuolinen kaveri oli käyny kylässä.
Meijän kodissa, meijän aviovuoteessa.
6 vuotta naimisissa ja kolme pientä lasta iältään 3kk,1v ja 3v (silloin).
Ensin en osannut tehdä mitään. Tuntu että elämä olis murskana ja niin se olikin. Pari päivää meni vollottaessa kuinka huono ihminen oon jne.
No se meni sitten niin pitkälle etten enää halunnu elää ja ajatukset meni liian pitkälle. Hakeuduin lääkäriin ennen kun tapahtuu mitään peruuttamatonta.
Sain viikon kuurin lääkkeitä. Lääkkeet sekotti pään niin että hymyilytti ja oli hyväolla kokoajan.
Lääkkeitten teho viimein loppu ja paluu arkeen. Sain silti koottua ajatukset.
Pakkasin laukut ja otin nappulat ja häippäsin muksujen kans omalle isälle hetkeksi.
Mies jäi yksin kotiin.
Meni viikko kun olin niiiin puhki että. Oli pakko palata kotiin kun ei voimat riittänyt 3kk ikäsen koliikkivauvan,1vee ja 3vee nappuloitten hoitoon siinä kunnossa.
Puhuttiin, käytiin juttelemassa parisuhdeneuvojalla ja yritittiin jatkaa.
Nyt kaikki hyvin ja ollaan erittäin läheisiä. Onni kukoistaa ja rakastan,mutta anteeksi en ole antanut,enkä anna.
Tosin joskus nousee kylmä hiki edelleen siitä nimestä.
Puhumalla asiat selviää
=)
miten kykenet tuohon suhteeseen enään? minä en pystys tulis sellanen inho toista kohtaa...

 
HelloShitty
mummon täti oli raskaana 7. kuulla (toka lapsi tulossa) kun sai tietää että sen miehellä oli suhde toiseen ja niillä oli yhteinen lapsikin. tädille tieto oli liian kova ja joi jotain myrkkyä. sekä täti että vauva masussa kuoli. :(
 
vieras
Minä en tiedä onko mieheni pettänyt. En uskalla kysyä. Eräs nainen vuosia sitten sanoi mieheni pettäneen, mutta en uskonut häntä vaan miestäni. Nyt haluaisin kysyä miten tämä asia on mennyt ja mistä nainen on "keksinyt" pettämisen. En vaan uskalla :(
 
kääkkä
olin raskaana 16 vuotiaana kun kaverini kanssa juteltiin hänen menkoistaan.. myöhemmin illalla mieheni tuli diskon pihassa vastaan naama veressä ja luulin hänen tapelleen.. myöhemmin selvisi että veri oli kotoisin parhaan ystäväni alapäästä mieheni naamaan
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja kääkkä:
olin raskaana 16 vuotiaana kun kaverini kanssa juteltiin hänen menkoistaan.. myöhemmin illalla mieheni tuli diskon pihassa vastaan naama veressä ja luulin hänen tapelleen.. myöhemmin selvisi että veri oli kotoisin parhaan ystäväni alapäästä mieheni naamaan
ei kai.... ??
 
Unohtaminen on vaikeeta,mutta kyllä sen kans voi elää.
Mutta oon varottanu miestä että seuraavasta pienemmästäkin virheestä lähden.
Vaikeeta oli ekat puoli vuotta, inhosin miestä ja sen koko olemusta, nukkua samassa sängyssä ym.
Tosin mies osti uuden sängyn ihan oma-alotteisesti.
Katkassu välit siihen naiseen ja ei ole missään tekemisissä enää vaikka ennen oli hyvät kaverit.
Nyt sitten tuossa 2kk takaperin mies ehdotti että uusittais vihkivala.
Rakastaa niin paljon ja haluaa omistautua ainoastaan mulle ja tenaville.
Rakastan miestäni ylikaiken,mutta ei ole samanlainen luotto kun ennen vaikka luotan toki edelleen. Erilailla vaan.

Ja vielä lisäys. Alussa mies sanoi että voin kostaa jos se tekee omasta olosta helpomman ja saan siitä jotain. Haluaa jatkaa keinolla millä hyvänsä.
Oli valmis myymään asunnon ja muuttaan kauaksi. Kunhan me vaan pysyttäis yhdessä.
Ei silti tullut mieleenkään kostaa. Olis rikkonut välejä vaan enemmän ja saanut itelle vaan pahanmielen.
 
kääkkä
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja kääkkä:
olin raskaana 16 vuotiaana kun kaverini kanssa juteltiin hänen menkoistaan.. myöhemmin illalla mieheni tuli diskon pihassa vastaan naama veressä ja luulin hänen tapelleen.. myöhemmin selvisi että veri oli kotoisin parhaan ystäväni alapäästä mieheni naamaan
ei kai.... ??
kyllä vain. miestäni en saanut vastuuseen mutta raivon vallassa pahoinpitelin ystäväni. vieläkin ahdistaa nähdä häntä
 
Alkuperäinen kirjoittaja kääkkä:
olin raskaana 16 vuotiaana kun kaverini kanssa juteltiin hänen menkoistaan.. myöhemmin illalla mieheni tuli diskon pihassa vastaan naama veressä ja luulin hänen tapelleen.. myöhemmin selvisi että veri oli kotoisin parhaan ystäväni alapäästä mieheni naamaan
yäk :x
 
Mä petin systemaattisesti aviomiestäni noin vuoden ajan.
Saman miehen kanssa siis.Treffattiin päivisin ja olin joitain öitä poissakin kotoa,muka yövuoroissa.Erosimme kyllä aika pian tuon vuoden jälkeen.Mitä sitä jatkamaan ihan rikkinäistä suhdetta.
Pettämistä oli jo aiemmin miehen puolelta ja typerästi itelleni oikeutin suhteen.

En ole siitä ylpeä ja tiedän etten sitä tee koskaan.
SItä valehtelua ja salaamista...yöks vieläkin oksettaa.
 
Semmosen tarinan kuulin että ei kyllä hyvältä tuntunut tän petetyn naisen suhteen :( Hänen miehensä oli pettänyt naisen parhaan ystävän kanssa joka sitten alkoi odottaa hänelle lasta... Inhottavaa selkäänpuukottamista, tollaisesta on vaikea selvitä.
 
vieras
thewaxa, teillä ei mies varmaan usein sitten siivoa, tuli vain mieleen. Meillä mies tehnyt aina paljon kotitöitä, on siisteysihminen, pettänyt ei ole. Tai tietysti tuo petivaatteiden vaihto sai varmaan kellot soimaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
thewaxa, teillä ei mies varmaan usein sitten siivoa, tuli vain mieleen. Meillä mies tehnyt aina paljon kotitöitä, on siisteysihminen, pettänyt ei ole. Tai tietysti tuo petivaatteiden vaihto sai varmaan kellot soimaan...
Meillä laittaa tiskit ja imuroi. Kerää myös kuivat pyykit pois.
Mutta nyt oli siis koko asunto siivottu täysin petivaatteita myöten ja se tosiaan sai kellot soimaan.

Ehkä eniten vitutti se että muksut nukkunu viereisessä huoneessa.
Nuorin oli 3kk ja söi 2-3h välein. Onko välillä syöttäny ja lähteny taas paneen.
Hyi viddu.
Muuutta se on mennyttä onneksi.
Tää juhannus meneekin sitten kotona kiltisti koko perheen voimin :saint:
 
Laivalta bongaamani ihana mies valehteli minulle olevansa "vaan" kihloissa. Hän otti reissun jälkeen yhteyttä ja aloimme tapailemaan. Kertoikin sitten pian, että vähän valehteli, kotona oli vaimo ja parin kuukauden ikäinen vauva ja hän tarvitsi seksiä kun vaimolta ei saanut kuin kerran viikossa...

Minä olin hyvää vauhtia rakastumassa joten yhteispäätöksellä sitten pantiin peli poikki kun mies ilmoitti ettei aio jättää vaimoaan koska rakastaa häntä.
 

Yhteistyössä