Paljastakaa pahimmat pettämistarinat

  • Viestiketjun aloittaja Määkö
  • Ensimmäinen viesti
Meillä
Oli ero meneillään, nukuttiin eri huoneissa jne. ja alettiin elämään vähän itsellemme vaikka pieniä lapsia olikin. Baarista iskin monesti jonkun ja mentiin sitten puuhailemaan hänen luokseen. Viimeisiä kertoja en känniltäni enää pystynyt hommiin. Aamulla aina yritin, mutta jätin kesken koska ketutti. Tuli hurjasteltua aika monen kanssa, mies ei niistä vieläkään tiedä ja erosimme loppujen lopuksi.
 
Mä petin mun exää... Valehtelin sille että olen sairaana ettei kannata tulla meille... No sillä oli avain ja se halus tulla piristää mua.. No en ollu sairaana ja mulla oli mies sängyssä... Aivan kamala tilanne kun se tuli makkariin.. vittu rysän päältä....
 
viidesti äiti
Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:
Täälä ainakin oma mies teki ikävän tempun.
3 vuotta olin putkeen kotona kertaakaan käymättä missään kenenkään kans.
No oli juhannus alkamassa ja kaverit houkutteli mukaan. Mies sano että mene nyt kun et ole missään käynyt.
Noon lähdin sitten.
Takas tullessa oli paikat (ihan kaikki) siivottu, siis imuroitu, mopattu, tavarat laitettu paikalleen ja kaikki. Ihmettelin hetken että mistäs nyt tuulee. Kunnes menin makkariin ja oli vaihdettu petivaatteet ja tuuletettu ym.
Miehen naispuolinen kaveri oli käyny kylässä.
Meijän kodissa, meijän aviovuoteessa.
6 vuotta naimisissa ja kolme pientä lasta iältään 3kk,1v ja 3v (silloin).
Ensin en osannut tehdä mitään. Tuntu että elämä olis murskana ja niin se olikin. Pari päivää meni vollottaessa kuinka huono ihminen oon jne.
No se meni sitten niin pitkälle etten enää halunnu elää ja ajatukset meni liian pitkälle. Hakeuduin lääkäriin ennen kun tapahtuu mitään peruuttamatonta.
Sain viikon kuurin lääkkeitä. Lääkkeet sekotti pään niin että hymyilytti ja oli hyväolla kokoajan.
Lääkkeitten teho viimein loppu ja paluu arkeen. Sain silti koottua ajatukset.
Pakkasin laukut ja otin nappulat ja häippäsin muksujen kans omalle isälle hetkeksi.
Mies jäi yksin kotiin.
Meni viikko kun olin niiiin puhki että. Oli pakko palata kotiin kun ei voimat riittänyt 3kk ikäsen koliikkivauvan,1vee ja 3vee nappuloitten hoitoon siinä kunnossa.
Puhuttiin, käytiin juttelemassa parisuhdeneuvojalla ja yritittiin jatkaa.
Nyt kaikki hyvin ja ollaan erittäin läheisiä. Onni kukoistaa ja rakastan,mutta anteeksi en ole antanut,enkä anna.
Tosin joskus nousee kylmä hiki edelleen siitä nimestä.
Puhumalla asiat selviää
=)
Ihanaa että löytyy vielä pareja jotka pystyy puhumaan.
Itse en pystyis. Olisin lähtenyt heti.
 
Edellinen mies petti minua useiden naisten kanssa, yksi oli kaverini. Mm. meillä saunassa ja suihkussa paneskellut yhtä näistä kun olin poissa kotoa, lapset nukkumassa kotona. Löysin kortsupaketin roskiksesta.

Yhtä oli yrittänyt kun oli vauvanhoitovuorossa (vauva 4kk silloin), mutta nainen ei ollut halunnut menkkojen aikaan..

Yhtä naista paneskeli koulun ruokatunneilla.

Yhtä silloin, kun olin sairaalassa.

Näitä olis niin paljon.. Joistakin jäi kiinni ja joistakin kuulin vasta myöhemmin.
 
minun
Ex oli varmasti pahinta laatua pettäjä!
Hän oli reissun päällä hommissa. Hänellä oli jokaisessa kaupungissa nainen odottamassa ja kotikaupungissa kävi panemassa hyvää ystävääni. Tartutti sukupuolitaudin minuun yms. mukavaa. Jäi rysän päälät kiinni ja tunnusti kaiken eron jälkeen.
 
Törkein juttu mitä olen todistanut sattui vuosia sitten mieheni silloisen kaverin kihlatulle, tää mieheni kaveri petti säännöllisesti, aina ku oli tilaisuus tätä kihlattuaan ja oli jopa 2 kertaa syöttänyt tälle salaa aamupuuron seassa klamydiaan lääkkeet.
Sitten yks kerta kävikin niin että kun tää nainen oli e-pillereitä varten lääkärissä testeissä ja paljastuikin että oli klamydia niin tietenki mies jäi kiinni pettämisestä tällä kertaa. (Satuin oleen jopa paikalla ku mies sai kihlatultaan puhelut kuultuaan testitulokset.)
Surullisinta on täs tapauksessa että mies onnistui jälleen kerran jotenki puhumaan asiat ja tänä päivänä he ovat "onnellisesti" (?) naimisissa ja heillä on ainaki yksi lapsikin. Minä en usko että tuo mies voi koskaan muuttua, mut toki toivon niin.
Pohdin pitkään olisiko pitänyt mennä kertomaan, mutta mieheni vakuutti että minä olisin kuitenkin se kusipää ja tää nainen uskois miestään ja sen selityksiä ennemmin ku minua joten jätin sit kertomatta asioiden laidan. Ei siis oltu mitenkää tän naisen kanssa ystäviä, toki tunnettiin miestemme kautta muttei sen enempää.
 
tuttuko
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:
Törkein juttu mitä olen todistanut sattui vuosia sitten mieheni silloisen kaverin kihlatulle, tää mieheni kaveri petti säännöllisesti, aina ku oli tilaisuus tätä kihlattuaan ja oli jopa 2 kertaa syöttänyt tälle salaa aamupuuron seassa klamydiaan lääkkeet.
Sitten yks kerta kävikin niin että kun tää nainen oli e-pillereitä varten lääkärissä testeissä ja paljastuikin että oli klamydia niin tietenki mies jäi kiinni pettämisestä tällä kertaa. (Satuin oleen jopa paikalla ku mies sai kihlatultaan puhelut kuultuaan testitulokset.)
Surullisinta on täs tapauksessa että mies onnistui jälleen kerran jotenki puhumaan asiat ja tänä päivänä he ovat "onnellisesti" (?) naimisissa ja heillä on ainaki yksi lapsikin. Minä en usko että tuo mies voi koskaan muuttua, mut toki toivon niin.
Pohdin pitkään olisiko pitänyt mennä kertomaan, mutta mieheni vakuutti että minä olisin kuitenkin se kusipää ja tää nainen uskois miestään ja sen selityksiä ennemmin ku minua joten jätin sit kertomatta asioiden laidan. Ei siis oltu mitenkää tän naisen kanssa ystäviä, toki tunnettiin miestemme kautta muttei sen enempää.

missä päin?
 
mun aviomiehellä oli vuoden verran suhde miun parhaan ystävän kanssa. odottivat sitten vauvaakin kun erosta mies ilmoitti tekstiviestillä. :| ex-mies ja ex-ystävä nykyään. he jatkavat kyllä elämää yhdessä tätä nykyä.
 
Mun eksäni petti mua baarireissullaan. Ei palaillut kotiin ja soittelin perään kun huolestutti- ei vastannut. soitin kaverilleen kenen kanssa oli lähtenyt- ei vastannut.

Oli jotenkin kummallinen pari viikkoa ja sitten lenkillä bongasin auton terveyskeskuksen pihassa. Kysyin asiasta eikä tullut mitään selitystä.

Vedin hatusta tarinan että olen vähän kuullut juttuja, jolloin paljasti että vieraissa kävi ja sai klamydian. Yritimme lasta ja seksiä oltiin harrastettu tuossa välissä, lääkärikin sekoili jotain enkä saanut lääkekuuria enkä tajunnut silloin että myös minut olisi pitänyt lääkitä kun kerran tartunta oli niinkin mahdollinen.
Ehkäisyä ei kuulemma tarvittu, kun kerran horatsu söi pillereitä...

Tästä episodista paljastui sitten varsin mittava jono tk testeihin, kun eksäni kertoi tällä naiselle ja kehotti kertomaan muillekin.....

Huippu oli kun ei pyytänyt anteeksi edes, kun ei kerran katunut, harmitti vain kun jäi kiinni. Silti 'antoi mulle luvan' jäädä- tarvitsi kai pyykinpesijän ja ruuanlaittajan edelleen.

Heitin posliinit pitkin seiniä ja pakkasin samantien kimpsuni.

Enkä pätkääkään ole katunut |O
 
niinpä
No minä ystävystyin mieheni siskon entiseen mieheen. Erosivat sitten, kun heilä meni huonosti. Aloin seurustella tämän miehen siskon Ex:än kanssa, Muutin omaan asuntoon lasten kanssa ja seurustelin 3kk kyseisen miehen kanssa. Sitten palasin jälleen yhteen mieheni kanssa. Meni kaksi vuotta ja jälleen ahdisti..Muutin toiselle paikkakunnalle, lapset jäivät isälleen. Olin miehen serkun kanssa "sillä tavalla" useasti,joka oli siis hänkin hyvä ystäväni silloin. Nyt olemme jälleen palanneet mieheni kanssa yhteen...Anteeksi voi siis antaa ja saada,unohtaa ei koskaan.......ÄLKÄÄ PETTÄKÖ MIEHIÄNNE HYVÄT IHMISET!!!! : )
 
Tässäpä tarnia. Nainen yksin kotona muutaman lapsen kanssa, raskaana rv 37. Mies ilmoittaa tyhjästä, että tarvii enemmän omaa aikaa. Nainen suostuu. Mies on poissa paljon ja kotona ollessaan ei auta lasten kanssa tms ollenkaan.

Selviää, että miehellä on ollut 18-vuotias tyttöystävä siinä sivussa. Jälkeenpäin selviää, että muuten he eivät harrastaneet seksiä sillä tyttö ei halunnut, mutta mies juotti tytön yhden kerran niin humalaan, ettei tämä pystynyt pistää vastaan. Vähän tämän jälkeen tyttö jätti miehen mutta mies jatkoi pommittamista vaikka samaan aikaan ei kuulemma halunnut erota vaimostansa.

Nii lapsi syntyi miehen sivusuhteen aikana.
 
Olen ollut "todistamassa" erästä pettämistä... Oltiin mun miehen kanssa minun ystäväni luona yötä, nukuttiin patjalla yksiön lattialla. Ystäväni sängyssä siinä vieressä nukkui tämä asunnon omistaja ystävä, eräs toinen tyttö ja tämän poikaystävä. Herättiin miehen kanssa yöllä siihen kun kuuluu ähkintää vierestä, noh, siinä sit paneskeli tämä asunnon omistaja ystävä ja hänen kaverinsa poikaystävä, tyttöystävä nukkui vieressä :whistle: Ei tajuttu eka koko juttua, mut sit hokattiin kun tämä tyttöystävä heräs ja paineli suorinta tietä vessaan itkemään... Nukuin sit tämän likan kanssa osan ajasta kylppärissä ja osan ajasta mun ja mieheni kanssa patjalla, ja oli ahdasta...
 
...
Mun mies ja mun silloinen hyvä ystävä ja mä oltiin istumassa iltaa meidän kotona. Mulle tuli sitten jossain vaiheessa alkuyötä semmonen olo et nyt vaan nukkuu, väsytti liikaa jne. Pienin oli silloin vajaa puoli vuotta, toinen 3v. Mä sit menin petiin, mies tulee sinne et käy vielä tupakalla ja tulee mun viereen sit. No, aamulla sit heräilin, mies oli jo lähtenyt töihin ja kaveri nukkui sohvalla...
Siinä sit juotiin aamukahvit ja juteltiin, niin ystävä sit kertoi et mun mies oli edellisenä yönä sanonu ystävälle et mä oon antanu luvan niille, ja ystävä oli uskonut ja sit olivat nussineet mun sohvalla, mun nukkuessa viereisessä huoneessa. :headwall: :(

No, mies oli hyvin äkkiä ex...
 
Tiedän yhden miehen jolla oli kaksi perhettä, samalla kylällä asuivat ja molemmat muijat täysin tietämättömiä toisistaan, molempien kans myös lapsia...ilmeisesti se sitten paljastui, mut useampi vuosi siihen kuitenkin meni...sitä en sitte muista miten selvisi vai selviskö se sitten kuitenkaan....
Ja on mulla omakohtainenkin kokemus....mut en viiti tääl kertoo ihan tarkasti..mut hauskasti se paljastui...että kandee varoo jos vehtaa kahden kans...saattaa nimittäin olla niil ketä petetään, yhteinen kaveri, jonka kautta se sitten paljastuu :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mun aviomiehellä oli vuoden verran suhde miun parhaan ystävän kanssa. odottivat sitten vauvaakin kun erosta mies ilmoitti tekstiviestillä. :| ex-mies ja ex-ystävä nykyään. he jatkavat kyllä elämää yhdessä tätä nykyä.
Hirveää. Miten tuollaisesta pääsee yli?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mun mies ja mun silloinen hyvä ystävä ja mä oltiin istumassa iltaa meidän kotona. Mulle tuli sitten jossain vaiheessa alkuyötä semmonen olo et nyt vaan nukkuu, väsytti liikaa jne. Pienin oli silloin vajaa puoli vuotta, toinen 3v. Mä sit menin petiin, mies tulee sinne et käy vielä tupakalla ja tulee mun viereen sit. No, aamulla sit heräilin, mies oli jo lähtenyt töihin ja kaveri nukkui sohvalla...
Siinä sit juotiin aamukahvit ja juteltiin, niin ystävä sit kertoi et mun mies oli edellisenä yönä sanonu ystävälle et mä oon antanu luvan niille, ja ystävä oli uskonut ja sit olivat nussineet mun sohvalla, mun nukkuessa viereisessä huoneessa. :headwall: :(

No, mies oli hyvin äkkiä ex...
minkälainen ystävä menee makaamaan kaverinsa miehen kanssa vaikka olis luvan muka saanutkin?? ja mikä mies |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mun aviomiehellä oli vuoden verran suhde miun parhaan ystävän kanssa. odottivat sitten vauvaakin kun erosta mies ilmoitti tekstiviestillä. :| ex-mies ja ex-ystävä nykyään. he jatkavat kyllä elämää yhdessä tätä nykyä.
Hirveää. Miten tuollaisesta pääsee yli?
ajan kanssa. pari vuotta kävin psykologin luona. erosta kohtapuoliin kolmisen vuotta. kovin helposti en kyllä keneenkään luota.
 
vieras
On näitä montakin. Yhdessä tapauksessa pari yritti lasta pitkään, rakensivat yhteisen kodin, suunnittelivat tulevaa. Sitten nainen tuli raskaaksi ja mies löysikin lähes heti sen jälkeen toisen ja keksi ettei haluakaan lapsiperhe-elämää.
Toisilla oli pikkuvauva ja talo rakenteilla, kun miehen sivusuhde tuli raskaaksi, erosivat ja miehellä nyt toinen perhe uudessa kodissa.
Kolmansilla pikkuvauva, nainen sairastui vakavasti, ei pystynyt seksiin, mies petti ja otti vakipanon, erosivat. Nainen selvisi sairaudestaan, asuu pienen lapsensa kanssa.
Neljäs. Kaksi pikkulasta, nainen vuorotöissä. Lapset mummolla ja mies vapaailtaa viettämässä kavereiden kanssa. Tulee aamuyöllä kotiin ja yllättää miehen ja puolitutun naisen omasta sängystä. En tiedä jatkuuko tarina.
 
sama vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On näitä montakin. Yhdessä tapauksessa pari yritti lasta pitkään, rakensivat yhteisen kodin, suunnittelivat tulevaa. Sitten nainen tuli raskaaksi ja mies löysikin lähes heti sen jälkeen toisen ja keksi ettei haluakaan lapsiperhe-elämää.
Toisilla oli pikkuvauva ja talo rakenteilla, kun miehen sivusuhde tuli raskaaksi, erosivat ja miehellä nyt toinen perhe uudessa kodissa.
Kolmansilla pikkuvauva, nainen sairastui vakavasti, ei pystynyt seksiin, mies petti ja otti vakipanon, erosivat. Nainen selvisi sairaudestaan, asuu pienen lapsensa kanssa.
Neljäs. Kaksi pikkulasta, nainen vuorotöissä. Lapset mummolla ja mies vapaailtaa viettämässä kavereiden kanssa. Tulee aamuyöllä kotiin ja yllättää miehen ja puolitutun naisen omasta sängystä. En tiedä jatkuuko tarina.
Viimeseen korjaus. Nainen tuli aamulla kotiin.

 
näin meillä.
Oltiin jotain kolme vuotta oltu naimisissa, nainen painoi yli 100kg kun alettiin seurusteleen ja sit tehtiin kaksi lasta ja sen jälkeen hän pudotti painosta n.30kg ja alkoi ystävien myös mies puolisten kanssa mennä ja ryypätä minä hoidin yleensä lapsia kotona aika monta kertaa kevi vieraissa jopa yhteisten kavereiden sängyssä.
Jopa kerran olin itse kuskina ja hänen piti käydä yhden työkaverin luona sanomassa että haluaa jatka mun kanssa ja odotin pihassa melkein tunnin niin sit vaimo tuli kyytiin ja kotia ajaessa kertoi olleensa sängyssä silloinkin sen miehen kanssa...
Aika pahasti petetty nyt eronnut ja uuden ihanan naisen kanssa naimisissa joka ei varmasti petä... mut kauan meni ennenkö pystyin keneenkään luottamaan....
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mun mies ja mun silloinen hyvä ystävä ja mä oltiin istumassa iltaa meidän kotona. Mulle tuli sitten jossain vaiheessa alkuyötä semmonen olo et nyt vaan nukkuu, väsytti liikaa jne. Pienin oli silloin vajaa puoli vuotta, toinen 3v. Mä sit menin petiin, mies tulee sinne et käy vielä tupakalla ja tulee mun viereen sit. No, aamulla sit heräilin, mies oli jo lähtenyt töihin ja kaveri nukkui sohvalla...
Siinä sit juotiin aamukahvit ja juteltiin, niin ystävä sit kertoi et mun mies oli edellisenä yönä sanonu ystävälle et mä oon antanu luvan niille, ja ystävä oli uskonut ja sit olivat nussineet mun sohvalla, mun nukkuessa viereisessä huoneessa. :headwall: :(

No, mies oli hyvin äkkiä ex...
minkälainen ystävä menee makaamaan kaverinsa miehen kanssa vaikka olis luvan muka saanutkin?? ja mikä mies |O
Ilmeisesti yhtä hyvä "ystävä" kuin tää sunkin ex-ystävä :hug:

Ja vielä samalla kylällä tapahtunutta...
 

Yhteistyössä