Paljasta "synkimmät" salaisuutesi

Juon piimää suoraan tölkistä. Varastan mieheltä tupakkaa. Syön sen karkit. Esitän tyhmää jos jotaki pittää tehä enkä jaksa. Olen fyysisesti sairaampi mitä oikeastaan koko lähipiiri omaiset lukuunottaen, tietää. Mietin itsemurhaa päivittäin enkä siltikkään aio tehä sitä.
Saatan kääntää vessapaperirullan toisin päin (tulemaan "seinää pitkin") koska tiän että miestä ärsyttää, jännää kyllä koska se ärsyttää minuaki :D
Lutraan saippuoita, shamppoota ym vaahtoavaa suihkussa ylenmäärin ja ostan jatkuvasti lissää sanoen vaan että sitä nyt sattuu kulumaan paljon.
Syön hammastahnaa.
Nakon miehen vaatteita roskiin koska ne on minusta kulunu liikaa. Ei se ees huomaa, ylleensä.
Olen ollu nisti, alkoholisti, lääkeriippuvainen, mullon tuhoton rikosrekisteri ja linnatuomioki takana.
Nykyisin kai vain suklaaholisti.

Ja ne kaikista synkimmät pyssyy nyt ja jatkossaki ainoastaan minun tietona :xmas:

• Tykkää
Reactions: broilerinkoipi11
Käytän surutta invavessaa, jos hätä yllättää kesken ostosreissun. Miksi turhaan kuunnella muiden pierimistä viereisessä kopissa?

Käytän joskus kiireessä myös invapaikkoja.. (häpeän)

Pesen hiukset vain kaksi kertaa viikossa, muuten käytän kuivashampoota. En välttämättä käy joka päivä suihkussa. Jos olen sairaana niin voin olla monta päivää paskaisena.

Myös minä varastan lasteni ja mieheni karkkeja.

Arvostelen vieraita ihmisiä mielessäni.

olen syönyt makeanhimossani esikoisen suklaavanukkaan, muutenkin ostelen salaa karkkia & ahmin yksikseni

äitini toi minulle synnärille niin tylsän pokkarin, että jätin sen sinne kotiin lähtiessäni.
oli siis ihan vartavasten minulle ostanut, kun pyysin tuomaan lukemista..

otan usein suoraan kuivaa vaatetta pyykkinarulta, laittamatta välillä kaappiin

hävitin salaa miehen yhden t-paidan, koska en kestänyt sitä "sairaalan sinistä" väriä enää.
miehellä ei ole paljon vaatetta ja ihmetteli asiaa kyllä..

teen salaa kavereiden kanssa kimppatilauksen esim. H&M:lle ja pokkana miehelle, että
" ei nää mitään uusia ole, ei vaan ole tullut käytettyä"

Viimeksi muokattu:
Mä niistin joskus lapsen nenän miehen tyynyliinaan kun kiukutti....
tuhosin joskus pari miehen seinälippua ja jonkun (ilmeisesti) harvinaisen sarjakuvan kun olin tosi vihanen :ashamed:

Mäkin muuten yleensä suklaata ostaessa jemmaan sen suoraan kaappiin, ja syön sitten kun mies ja lapsi nukkuu.

Iskin kerran pikkujouluissa (miespuolisen) pomon kanssa samaa tyttöä, arvatkaapa kumman matkaan se mimmi sitten lähti? :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="vieras";27739868]
Teen itselleni salaa teko aivastuksia.. Eli tungen vaikka hammastikun nenään ja ärsytän niin pitkään että aivastan.
[/QUOTE]

Samoin. Kokeilin sitä ensi kertaa luettuani lapsena kirjan, jossa kerrottiin, mistä ja miten vauvat tulevat. Siinä selitettiin, että orgasmi tuntuu hyvältä ja että se on vähän kuin nenää kutittaisi oikein kovasti ja sitten tulisi aivastus. Tuumasta toimeen ja ei kun kokeilemaan, kirjassa kun ei (onneksi) kerrottu, miten sen orgasmin voisi saada muuten kuin aikuisena ja yhdynnässä. :D

Piti kokeill varmuuden vuoksi monta kertaa ja kaipa siitä sitten jäi tapa. :)

Hammastikku on kylläkin liian kova ja terävä, mutta konstejahan piisaa...

En oo ikinä ajatellut et sohvalla syöminen tai puhtaiden vaatteiden pukeminen narulta olis jotenki salaisen synkkää :O

Johtuu vissin siitä et oon aina asunu yksin. Niin saan kaivaa nenääki ihan rauhassa :xmas:

Mulle on tullut välillä jonku entisen asukkaan posteja, mut en oo vieny kaikkia takas postiin vaan nakannu lopulta lehdenkeräykseen :ashamed:

Ostin lastenosastolta kokoa 146/152 olevan vaatteen ja sopii hyvin.. Ostin myös talvihanskat lastenosastolta ja sukat.

Pyyhin käteni ja naamani miehen pyyhkeeseen. En tiedä miksi.

Motkotan ihmisten tekemisistä ja teen itse niin myös.

Nää on näitä lasten korville - soveltuvia salaisuuksia ;D

• Tykkää
Reactions: Zucchini
Eli tervetuloa tänne paljastamaan kaikki "synkät" salaisuutesi. Huomaa lainausmerkit!

Minä paljastan nyt tästä muutamia:

Saatan antaa eteenpäin lahjaksi saamiani suklaarasioita, kuten esimerkiksi nyt joulun alla.

Pidän autoa käynnissä, jos on paljon pakkasta, kun tankkaan.

Kuseskelen päissäni suihkukaivoon, jos reippaassa tuiterissa suihkuun toikkaroin.

Otan välillä likaisia haarukoita pesukoneesta ruokaillessani, enkä välttämättä edes pese niitä.

Varastelen karkkia lapsilta. Siis omilta lapsiltani. :D

Jos on "synninpäästö"-olo, niin tervetuloa tänne vaan - kuitenkin, jos mielessäsi on tulla aukomaan päätä näitä synninpäästöistä, sulje koko ketju.

Tuota tankkkaamista auton ollessa käynnissä en ymmärrä. Sehän on vaarallista!!!

• Tykkää
Reactions: rops ja Akaatti
Jos ostan jäätelöä niin että siitä syö mies ja minä, niin ostan kaksi pakettia joista "salaa" syön yksin sen toisen kokonaan ja sitten syödään puoliksi se toinen paketti... :snotty:

Onneks ei syödä usein.. :D

Olen adhd ja mun elämä on ihan kaaosta lääkkeestä huolimatta, en osaa esimerkiksi siivota yhtään, mutta tosi harva tietää tuon, ennen kaikkea hyvän mieheni ansiosta. En tajuu miksi MÄ saan kiitokset kun meillä on aina niin siistiä ja ollaan aina ajoissa paikalla joka paikassa vaikka on monta lasta... vaikka mies se on siivonnut ja se hoiti lapset valmiiksi lähtöön kun mä vaan meikkasin ja valitsin itselleni vaatteita...

Yhteistyössä