Palautteen antamisesta (huutonet)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuulis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuulis

Vieras
Onko se yleinenkin tapa, että annetaan ostajalle palaute vasta kun ostaja on omansa antanut? Itselleni ostajana tulee sellainen olo, että palaute annetaan jostakin ihan muusta kuin miten on maksunsa hoitanut..
Toki poikkeuksiakin on, mutta todella usein palaute tulee vasta kun olen omani antanut. Eikös siinä myyjän pitäisi antaa palaute ostajalle maksamisesta, eikä siitä millasen palautteen antaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Tuulis:
Onko se yleinenkin tapa, että annetaan ostajalle palaute vasta kun ostaja on omansa antanut? Itselleni ostajana tulee sellainen olo, että palaute annetaan jostakin ihan muusta kuin miten on maksunsa hoitanut..
Toki poikkeuksiakin on, mutta todella usein palaute tulee vasta kun olen omani antanut. Eikös siinä myyjän pitäisi antaa palaute ostajalle maksamisesta, eikä siitä millasen palautteen antaa?

Myyjä antaa palautteen siitä, miten ostaja on maksunsa hoitanut, ei muusta!

Mä olen huomannut että ne joilla on palautteita muutama sata tai enempi, antaa palautteen vasta kun ostaja eli mä olen palautteen antanut. Tyhmää sinänsä, että siinä kohtaa kun mä olen tuotteen maksanut, on mun osuus ohi ja pitäisi saada palaute.

Mä itse ostajana annan palautteen heti kun olen tuotteen saanut ja myyjänä heti, kun maksu näkyy tilillä.

Enkä harasta kostoneutraalia, vaikka mieli kerran teki kun vastapuoli oli ihan puupää ja antoi neutraalin asiasta josta sitä mielestäni ei olisi pitänyt antaa :kieh:

Oon huomannut itse saman. Mulla on tapana antaa palaute heti kun rahat on tilillä tai heti kun olen ostamani tuotteen saanut tai vaihtoehtoisesti sitten kun satun muistamaan :laugh: Mutta tuota tosiaan tuntuu toiset käyttävän että palaute annetaan vasta kun on saatu palaute.

Mulla harmittaa, että menin antamaan positiivisen palautteen tuotteen myyjälle. Annoin palautteen sen jälkeen kun olin kaupat tehnyt, kun olin tyytyväinen. MUTTA myyjä ei ole vaivautunut antamaan mitään palautetta, ei vaikka laitoin asiasta hänelle spostiakin. Jos olisin tiennyt, että ei meinaa palautetta antaa, niin olisin antanut neutraalin, en positiivista.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiira-:
Mulla harmittaa, että menin antamaan positiivisen palautteen tuotteen myyjälle. Annoin palautteen sen jälkeen kun olin kaupat tehnyt, kun olin tyytyväinen. MUTTA myyjä ei ole vaivautunut antamaan mitään palautetta, ei vaikka laitoin asiasta hänelle spostiakin. Jos olisin tiennyt, että ei meinaa palautetta antaa, niin olisin antanut neutraalin, en positiivista.

Ei sitä palautetta anneta palautteen antamisesta tai antamatta jättämisestä vaan kaupoista. Toi se vasta on naurettavaa, että kostaa negalla tai neutraalilla jos toinen ei annna palautetta.
Kyllä muakin harmittaa että vaan murto-osa tuntuu nykyään sitä palautetta antavan, mut ei se mikään noin tärkee juttu oo...