Pakkomielle iskeä varattuja miehiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ManEater
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

ManEater

Vieras
Emmää enää tiä mitä mä teen. Mulla on joku pakkomielle iskeä varattuja miehiä. Tai enhän mä ees suoranaisesti iske niitä vaan pistän ne iskemään mut... Mut aina mä lankean vaan. Ja jotenkin mä saan siitä ihan mahdottomasti seksuaalista nautintoa, mutta sitten on krapulakin todella paha (oli alkoa tai ei). Mä en vaan tajua miksi tää menee niin, mutta... siis ei ole vielä tullut varattua miestä vastaan joka ei olis mun, seireenin, houkutuksiin langennut. Siis jos itse olen halunnut.

Mulla ei ole koskaan ollut ei-varattua miestä oikeestaan. Mun ex-aviomiehen iskin kaveripiiristä. Saatiin huijattua vähän ainakin muita, tosin kaipa ne kaikki tiesi totuuden. Paitsi sen silloinen tyttöystävä...

Emmää tiä. Toisaalta tekis mieli mennä terapiaan, mut siis taas toisaalta. Siis ihan rehellisesti, toinen puoli mussa ei halua lopettaa tätä. Mut pelkään, että jos tää pitkään jatkuu, niin mun maine menee tässä pikkukaupungissa jne....

Mun työpaikalla oli nainen, jolla oli tuo sama vimma. Hänen kohteensa piti vielä olla varakkaita ukkomiehiä. Tästä syystä nainen kävi - velaksi - sellaisissa lomakohteissa ym. paikoissa, joissa kyseisiä uhreja löytyi. Muutamia vuosia juttu meni vissiin hyvin naisen kannalta, mutta sitten ... tuli kuolinsanoma. Itse päivänsä päätti.

Jos haluat tavoitella omaa onnellisuutta, kannattaisi murtaa itselle vahingolliset käyttäymiskehät.

Niin, mutta mites ne murrat, kun kuitenkin toinen puoli musta tuota haluaa. Siis se huuman tunne on vaan mahtava. Ainoastaan näin tunnen elävän. Mutta tiedän juu ettei näin voi jatkua, koska yksinhän tässä näin jää. Toisaalta kyllä mä pystyn aika hyvä saaliin nappaamaan vielä 10 vuoden päästäkin...

Ei se iskemisen helppous 10 vuoden jälkeenkin johdu mitenkään viehätysvoimastasi, vaan siitä että miehet tietää sun antavan varmasti. Tommoset jutut leviää aina työpaikoilla. Ehkä itse kuvittelet pokaavasi tai pistäväsi pokaamaan, mutta kyllä ne miehet on helpon pillun perässä

Mitä sitä tapojaan muuttamaan. Ihan aina löytyy joku huonoitsetuntoinen mies joka ei osaa pitää housuja jalassaan.
Kummasti ne vaan ryömii nöyrästi takaisin kotikoloon kun tajuavat mitä olivat menettämässä.
Sinä olet vain se hetken hairahdus joka lempataan kylmästi sivuun kun sinusta on saatu se mitä on haluttu. =)

Mielenkiintoista.
Itse en ole koskaan viehättynyt varatuista miehistä, jotka ovat heti valmiina juoksemaan vieraisiin, kun vaan tilaisuus tulee. Näen sen suurena mielen heikkoutena. En pidä heikoista miehistä.

Noiden miesten jotka pettää iskemiseen ei paljoa vaadita. Kunhan ilmaiset olevasi altis niin se riittää. Mutta saat valloituksista nautintoa, varatun iskemällä todistat itsellesi olevasi muita parempi ja se lääkitsee itsetuntoasi. Jos joku ei jää koukkuun niin mielesi vakuuttaa taitavasti että sinä et oikeastaan häntä halunnut.

Muutosta et saa aikaan ennen kuin haluat sitä kokonaan. Sinun täytyy vakuuttaa toinen puolesikin siitä että kannattaa lopettaa. Kyse on riippuvuuden lopettamisesta eikä se ole helppoa. Voisitko kuvitella korvaavasi tuon huuman jollain muulla? Jollain joka ajaisi myös muita tavoitteitasi?

Tunsin kerran sinunlaisesi naisen. Retosteli tuolla "taidollaan". Ihastui päätä pahkaa näihin varattuihin ja kuvitteli jo vaikka mitä, heti ekan illan jälkeen. Aina joutui hylätyksi kuitenkin... Nyt se nainen on menettänyt läheisimmät ystävänsäkin ja taitaa viettää aika yksinäistä, päältä kiiltävää elämää.

Ap, luuletko olevasi jossain arvossa noiden miesten silmissä? Olet pelkkä tyhjennyslaari. Et merkitse heille mitään ja en usko hetkeäkään että kukaan "lankeaa" sinun viehätysvoimasi takia vaan oman heikkoutensa takia vieraaseen pilluun. Siihen ei tarvita muuta kuin se kuuluisa karvamunkki.

Ap, luuletko olevasi jossain arvossa noiden miesten silmissä? Olet pelkkä tyhjennyslaari. Et merkitse heille mitään ja en usko hetkeäkään että kukaan "lankeaa" sinun viehätysvoimasi takia vaan oman heikkoutensa takia vieraaseen pilluun. Siihen ei tarvita muuta kuin se kuuluisa karvamunkki.

Eihän ap:n tuntema ylemmyydentunne tule niistä miehistä, vaan niiden naisista.

[QUOTE="vieras.";29930794]Eihän ap:n tuntema ylemmyydentunne tule niistä miehistä, vaan niiden naisista.[/QUOTE]

En vain ymmärrä miksi. Eihän hän kelpaa kuitenkaan mihinkään pidempi aikaiseen? Ei häntä haluta elämänkumppaniksi. Ja usein ei edes kuin kerran panoksi. Sehän kertoo ettei hän nyt niin hekumallinen siellä pedissä ollutkaan.

En vain ymmärrä miksi. Eihän hän kelpaa kuitenkaan mihinkään pidempi aikaiseen? Ei häntä haluta elämänkumppaniksi. Ja usein ei edes kuin kerran panoksi. Sehän kertoo ettei hän nyt niin hekumallinen siellä pedissä ollutkaan.
Mistäs sinä tiedät, kuinka paljon haluttaisiin? Jospa hän itse ei halua mitään pidempiaikaista? Onhan niitä olemassa naispuolisiakin "don jueneita".

Älkää nyt heti lytätkö aapeetä. Minä vastaavasti tunnen tapauksia, joissa ukkomiehen pokannut on ollut jo kauan onnellisesti naimisissa hänen kanssaan :)

Mä en tiiä yhtään suhdetta joka olis kestänyt alettuaan tuolla tavalla.
Aivan eri asia on tietysti jos ukkomies ja sinkkunainen oikeasti rakastuvat, minkäs sille mahtaa.Mut tässähän ei ole mistään muusta kyse kuin että aapee tuntee itsensä paremmaksi kuin vaimo kun mies kerran tökkäsee.Ja aapee saa siitä itsetunnon kohotusta kun just hänen kanssaan petetään.
Nämä nyt ovat näitä rikkinäisiä tapauksia. Pahoinpitelikö isä vai hylkäsikö äiti?

Kielletyssä on aina nautintonsa. Puolin ja toisin, sukupuoleen katsomatta. Jotkut on tyytyväisiä ja kokee saavansa rusinat pullasta, sinä et, koska koet krapulaa ja morkkista. Ehkä pelkäät sitoutumista? Jos antaisi toiselle myös tunnepuolen, tulisiko selkään? Miten itsetuntosi, paikkaatko sitä, "ottamalla, ketä haluat."? Onko sinua petetty, hyväksikäytetty, pidetty pilkkana, haukuttu? Lapsuuttaankin voi kaivella, miksei yhdessä asiantuntijankin kanssa. Jos et ole valmis itsetutkiskeluun, voisit aloittaa kokeilun, jossa kieltäydyt kaikesta, mikä on moraalisi kannalta arveluttavaa. Myös siitä saa tyydytystä ja hyvää mieltä. Hanki harrastuksia, jossa kehitöt itseäsi eri tavoin. Tyydytä seksuaaliset tarpeet sinkkujen kanssa, hanki vaikka fuck buddy. On vaikea kuvitella, että yhden illan jutuista saisi sen kummempaa nautintoa fyysisesti kuin turvallisessa parisuhteessa, missä seksi toimii siten, kun se parhaimmillaan voi toimia, joten tyydytys, jota haet liittyy var, aan johonkin muuhun. Pidä vaikka selibaattia kolme kuukautta, lenkkeile ja lue, ja katso mitä tapahtuu.

Älkää nyt heti lytätkö aapeetä. Minä vastaavasti tunnen tapauksia, joissa ukkomiehen pokannut on ollut jo kauan onnellisesti naimisissa hänen kanssaan :)

Ja sekö tarkoittaa, että pettäminen on OK ja vielä liukuhihnalta pettämiseen yllyttäminen?

Semmosta se elämä ja maailma tosiaan on, aina löytyy luonnevammaisia. Jos ihmisen voisi lopettaa kuin koiran niin AP olis varmasti siellä ensimmäisten jonossa piikillä. Eipä sikiäisi moiset kusipäät ja maailma olis parempi paikka.

Varatun miehen iskeminen ei ole temppu eikä mikään. Ei todellakaan tarvitse olla mikään seireeni, että varattu lähtee matkaan. Niille kelpaa kuka tahansa, joka suostuu levittämään jalkansa. Tiedän tämän, koska itse haen välillä seksiseuraa netin kautta. Varattuja on tarjolla pitkä jono.

Sen sijaan sinkkumiehen iskemisen on jo taitolaji. Siihen vaaditaan jo naiseltakin tasoa ja taitoa. Ainakin jos on tarkoitus pitää se sinkku hihnassa pidempäänkin kuin vain yhden kerran.

Ja sekö tarkoittaa, että pettäminen on OK ja vielä liukuhihnalta pettämiseen yllyttäminen?

Semmosta se elämä ja maailma tosiaan on, aina löytyy luonnevammaisia. Jos ihmisen voisi lopettaa kuin koiran niin AP olis varmasti siellä ensimmäisten jonossa piikillä. Eipä sikiäisi moiset kusipäät ja maailma olis parempi paikka.

Kuinkahan moni jäisi jäljelle jos päättäisit kuka kuolee. Ja olisiko miehiä suhteessa naisiin huomattavasti enemmän kuin nyt vai tappaisitko miehiäkin samassa suhteessa.

Länsimaalainen mentaliteetti on kyllä hauska :D Mikään ei johdu itsestä vaan kaikki on jonkin ulkopuolisen altistajan aiheuttamaa käyttäytymistä. Jos pettää vaimoaan/miestään tai jahtaa varattuja niin on uhri ja tarvitsee muiden hoitoa ja myötätuntoa.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas

Yhteistyössä