Yhden illan juttu ei mee pois mielestä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alina87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Alina87

Vieras
Mulla oli viime viikonloppuna yhden illan juttu. Mentiin tyttöporukalla baariin ja tapasin sitten ihanan miehen. Juteltiin ja pusuteltiin koko ilta. Molemmat ollaan varattuja. Menin miehen luo, mutta sovittiin ettei mennä liian pitkälle. No mentiin sitten nukkuu yhdessä ja mies painautui mua vasten. Tunsin oikein kun mies jäykistyi sieltä alhaalta peppuani vasten. Sanoin jotain että "haluisitko sinä" ja mies sanoi:" Ihan helvetisti, mutta en mä voi..." Hetki ton jälkeen mies sanoi, että sen on pakko mennä tekemään juttu omin käsin, muuten ei kestä. No mä sit annoin hänelle käsihoidon... Toisaalta kauhee olo, mutta toisaalta oon ylpee että pystyin pitämään kontrollin ees ton verran.

Silti on sellainen olo että ois pettänyt. Mutta toinen puolia mua sanoo, että se oli oikein. Mä en oikeesti oo halunnu mun miestä pitkään aikaan ja sitten yhtäkkiä tulee tämmönen ihan jalat-alta-fiilis. Oon nyt viestitelly miehen kanssa ja tuntuu että ihan sama fiilis siellä. Semmosenkin viestin se laitto, että "sun käsi on parempi kuin muiden naisten pillu".

Siis mä tiedän, että mä en pysty vastustamaan kiusausta. Mutta miksi sitten ees kidutan itteeni ja lopeta paskasuhdettani saman tien... no tietenkin se on noi lapset... Mut toisaalta jos äiti ei oo onnellinen, ei se oo lapsillekkaan hyvä...

Nyt vaan mietin, että miten etenen. Alanko suhteen saman tien tuon miehen kanssa ja sitten irrottaudun ukostani... Vai mitä muutakaan voi tehä?

no ehkä kantsis tarkistaa haluuko se mies vaan pimpsaa vai oletko muka niin ihana et jättäis vaimonsa. Ja ihan vaan sanon et jos pettää vaimoaan, miksei pettäis suakin ;)

[QUOTE="mamm";27473107]muuta en jaksa ees kommentoida muuta kuin että tuossa on kyllä järjestys vähän väärä.. :([/QUOTE]

Nojoo, mut emmä ilkeä ukkoakaan pihalle heittää saman tien. Toisaalta viimeksi kun oli riita, niin sanoin, että tää oli sit viimenen kerta, että ensi kerralla se saa lähtee. Ja meillä tulee riitoja joka tapauksessa koko ajan. Että sinällään.

[QUOTE="vieras";27473132]no ehkä kantsis tarkistaa haluuko se mies vaan pimpsaa vai oletko muka niin ihana et jättäis vaimonsa. Ja ihan vaan sanon et jos pettää vaimoaan, miksei pettäis suakin ;)[/QUOTE]

No justhan kerroin, että se ei oikeestaan pettänyt. Mähän olisin suostunut seksiin, mutta se sanoi, että ei voi. Mutta se sano myöhemmin, että sen suhde sen vaimon kanssa on ollut loppu jo kauan.

Jos se olis pettäjätyyppiä, niin ei se olis empinyt yhtään. Kyllä sen tuska oli aitoa.

Meinasin tulla kommentoimaan et minäkään en saa yhen illan juttua mielestäni mutta eipä mun kohalla ollukaan ihan noin kamala juttu et olis pettämistä ja lapsia ja aviopuolisoja jutussa mukana.

[QUOTE="ap";27473159]No justhan kerroin, että se ei oikeestaan pettänyt. Mähän olisin suostunut seksiin, mutta se sanoi, että ei voi. Mutta se sano myöhemmin, että sen suhde sen vaimon kanssa on ollut loppu jo kauan.

Jos se olis pettäjätyyppiä, niin ei se olis empinyt yhtään. Kyllä sen tuska oli aitoa.[/QUOTE]

No kyllä toi teidän juttu useimpien ihmisten mittapuulla oli molempien puolelta ihan pettämistä, vaikkei penis pillussa ollutkaan.

[QUOTE="ap";27473159]No justhan kerroin, että se ei oikeestaan pettänyt. Mähän olisin suostunut seksiin, mutta se sanoi, että ei voi. Mutta se sano myöhemmin, että sen suhde sen vaimon kanssa on ollut loppu jo kauan.

Jos se olis pettäjätyyppiä, niin ei se olis empinyt yhtään. Kyllä sen tuska oli aitoa.[/QUOTE]

Oon varmaan vanhanaikanen ja tiukkis mut kyllä musta on pettämistä se et nukkuu toisen vieressä ja vielä ihan likikii saatikka et on runkkausta tai suihinottoa...musta pusaaminenki on pettämistä.

Oih kuinka romanttista, tiellä kohtaa kaksi yksinäistä sielua, joiden kummankin parit ovat perseestä, mutta he ovat aivan mahtavia ja upeita... niinpä he alkavatkin seurustelemaan, kahden perheen lapsista tulee viikkomuuttajia ja vuoden päästä alkuhuuman loputtua he huomaavatkin kuinka paska se pari taaaaaas on.

Hei haloo. Miehethän tunnetusti lupaavat mitä vaan saadakseen pesää. Elänyt hyvä ihminen polta kaikkia siltoja takanasi jos haluatkin käydä sen kanssa hässimässä. Käyt naimassa sitä ja katsot että mitä siitä tulee. Onkohan se ihan varmasti niin ihana että sen takia kannattaa perhe rikkoa? Katselet nyt ihan rauhassa. Uskon että leijut juts nyt korkealla ilmassa, mutta entäpä kolmen kuukauden kuluttua? onko se silloinkin vielä niin ihana.
Ja jos se mies tekstaakin sulle että sun käsi on parempi kuin jonkun pimpsa niin sen se kyllä ihan varmasti valehtelee.

No musta on ihan sama onko se elin toosassa vai kädessä, ihan yhtä lailla se on pettämistä. Vähän sama kuin sanois, että meillä oli kumi välissä, ei me siis oikeastaan harrastettu seksiä.

Mun raja pettämisessä olis mennyt jo siellä baarissa, sen juttelun ja pusuttelun välissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Miettisit vielä;27473188:
Hei haloo. Miehethän tunnetusti lupaavat mitä vaan saadakseen pesää. Elänyt hyvä ihminen polta kaikkia siltoja takanasi jos haluatkin käydä sen kanssa hässimässä. Käyt naimassa sitä ja katsot että mitä siitä tulee. Onkohan se ihan varmasti niin ihana että sen takia kannattaa perhe rikkoa? Katselet nyt ihan rauhassa. Uskon että leijut juts nyt korkealla ilmassa, mutta entäpä kolmen kuukauden kuluttua? onko se silloinkin vielä niin ihana.
Ja jos se mies tekstaakin sulle että sun käsi on parempi kuin jonkun pimpsa niin sen se kyllä ihan varmasti valehtelee.

No näin mä sen varmaan teenkin. Tuntuu vaan toi oma ukko entistä vastenmielisemmältä kun miettii tota toista miestä. No onhan tässä sekin vaihtoehto, että sanon ukolle että nyt tarvitaan "aikalisä". Oli jo aiemmin puhetta, että asuttais hetki erossa toisistamme ja kattottais että halutaanko jatkaa. Nythän tohon ois mahis. Ottaa vaan päähän kun Joulukin tulossa.

Itse koin samanlaista erään miehen kanssa, eläessäni kuivassa suhteessa. Tein ratkaisun lähteä suhteesta, mutta muista; jos teet ratkaisun lähteä suhteestasi, ota huomioon se että todennäköisesti tulet olemaan yksin ja tästä sinun ja tuon miehen suhteesta ei tule mitään sen vakavampaa. Ehkä satunnaista kiihkoa vain..

Itse lähdin sillä ajatuksella, että elän lasten kanssa yksin sen jälkeen. Ja olen elänytkin neljä vuotta. Nauttien suuresti siitä satunnaisesta kiihkosta (yhä saman miehen kanssa, emme seurustele vaikka kumpikin sinkkuja) Tein oikean ratkaisun, ei kaduta yhtään! Mutta kun itse teet ratkaisuasi, mieti kaikki mahdolliset seuraamukset ja kestätkö arkesi yksin.

[QUOTE="voi elämä";27473221]Tapasit siis kerran jonkun ukon, ja nyt heivaamassa jo oman ukon pois? Ihmeellisiä ihmisiä![/QUOTE]

No siis siitä ei oo kyse vaan suhde muutenkin ollu katkolla ja pidempään miettinyt että onko siin enää mitään järkee... Mä en oo myöskään mikään helppo tosiaan kyllä mulla olis ollu tilaisuuksia vaikka kuinka paljon, mutta mun jalkoja ei moni mies alta vie.

[QUOTE="ap";27473246]No siis siitä ei oo kyse vaan suhde muutenkin ollu katkolla ja pidempään miettinyt että onko siin enää mitään järkee... Mä en oo myöskään mikään helppo tosiaan kyllä mulla olis ollu tilaisuuksia vaikka kuinka paljon, mutta mun jalkoja ei moni mies alta vie.[/QUOTE] Joo tullut koettua toi jalat alta meno, mutta yhtä nopeasti on taas jaloilleen joutunut. Mikä tulee nopeasti, yleensä meneekin yhtä nopeaan..

Joo se on joskus kylmää se kyyti, mut ei sille voi mitään. Parasta olis toi aikalisä. Sitten voit sekstailla tän ihannemiehen kanssa ja muutekin tunnustella että olisko tosta johonkin enemmän... Aikalisähän on silti pelkkää paskapuhetta, sun ja sun miehen suhde on ohi. Tää ulkopuolinen mies vaan sai sut lopulta tajuamaan asian.

Mun mielestä pussaaminenkin on jo jonkin asteista pettämistä, noista käsihommista puhumattakaan. Voi miettiä omalle kohdallensa, että jos oma mies tai nainen ois tehny samallalailla sua kohtaan, niin miten siihen sitten suhtautuis. Itse oon ainakin sen verran mustasukkaista sorttia, et tollasista jutuista pääsis helvetti irti, jos tulis mun tietoon.:D Sitäpaitsi jos se mies voi tehdä noin sen puolisolle, niin mikä estäis sitä tekemästä tota samaa myöhemmin sulle, kun alkaiskin kyllästyttää? Mutta toisaalta mistä sitä tietää, jos ei ota selvää. :)

Yhteistyössä