Pakko purkautua, en jaksa enää :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti on vähän väsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja yurha valittaa:
Eikös tuota kannattaisi jutella ennen lapsia tai varsinkin ennen toista kuinka kotihommat ja työt hoidellaan.
Jos mieheni olisi noin paljon töissä, en ainakaan toista yksin hoidettavaksi olisi tehnyt.

Lue koko ketju.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt kuulolla... Lähdin sitten tosiaan sanaakaan sanomatta.. Nyt olen serkulla =)

tuliko mies siis kotiin ja sä lähdit samantien? toivottavasti älyää ettei se koti tosiaan yksin pyöri.. ja ne lapset on teidän molempien ei vain sinun vastuullasi

Juu, ihan samantien lähdin mitään sanomatta.. Vähän haikee oli lapset jättää.. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Nyt kuulolla... Lähdin sitten tosiaan sanaakaan sanomatta.. Nyt olen serkulla =)

tuliko mies siis kotiin ja sä lähdit samantien? toivottavasti älyää ettei se koti tosiaan yksin pyöri.. ja ne lapset on teidän molempien ei vain sinun vastuullasi

Juu, ihan samantien lähdin mitään sanomatta.. Vähän haikee oli lapset jättää.. :'(

tottakai oli :hug: :hug: ehkä mies nyt havahtuu. onko yrittänyt ottaa yhteyttä?

Luin koko ketjun ja edelleen samaa mieltä. Ajattelitko tehdä vielä neljännenkin kun ukko pyytelee, tksin hoidettavaksi.
Jotain muutosta on pakko tulla. Joko mies vähentää hommia tai sinä lähdet töihin ja palkkaat kotiapua, on kai teillä rahaa noilla työmäärillä?

Alkuperäinen kirjoittaja yurha valittaa:
Eikös tuota kannattaisi jutella ennen lapsia tai varsinkin ennen toista kuinka kotihommat ja työt hoidellaan.
Jos mieheni olisi noin paljon töissä, en ainakaan toista yksin hoidettavaksi olisi tehnyt.

katsos.. ne puheet ei aina pidä.

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Minä läksin töihin kun tuntu tuolle, oli pakko saada jotain omaa.

Ei riitä voimat enää työhön itsellä.. jokun kotikin on hoidettava =(

Koti pysyy siistimpänä, kun kaikki on päivän pois sotkemasta(töissä ja pk:ssa)
Ruokaa ei tarvitse tehdä kun kerran päivässä (ja voikkarit iltapalaksi).
Lapsilla on virikkeitä ja kavereita pk:ssa.(ei vaadi sulta illalla niin paljon.
Sinun työsi voisi olla osa-aikaista (esim. siivous työtä, jota voi tehdä esim klo 8-16 välisenä aikana esim 4h päivässä. Porrassiivous olis yks sellainen.
Ei olisi aamulla kiire ja pääsisit ajoissa jo kotiin... Tämä oli meidän ratkaisu mun töihin menoon, kun oli kaksi pk ikäistä.

Kiitos kaikille mua tässä asiassa tukeneille... Olette ihania, kiitos :)

No hyvä että sait hieman helpotusta tuskaasi. Tai eihän niin voisi sanoa, mutta tarkoitan että vaikka nyt tuntuis ihan kamalalle, niin ei se varmasti huonompaan suuntaan voi mennä. Jään odottelemaan kuulumisia, eli miten tästä eteenpäin - laitathan viestiä, miten asia etenee. Ja muista, älä anna miehesi syyllistää sinua!

Huomenta! Mies tosiaan laitteli koko yön viestejä.. Aamulla tuli sellanenkin viesti, että "maksoin sun kaikki laskut niin jää sulle omaakin rahaa, mene vaikka ostaan itselles jotain kivaa.. "
Että se on epätoivonen, luuleeko se että se voi ostaa mut?? :(

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti on vähän väsy:
Mies on aina töissä 7pvä/vko, tulee kotiin vasta 7-8 aikaan illalla, nähdään tunnin verran ennen kun menen nukkuun, aamulla herään ja mies on jo lähteny töihin.. Viikonloppusin se ei edes ole vieressä nukkumassa yötä kun on yöt töissä vielä päivätyön lisäks..
Yksin hoidan kodin ja lapset.. teen ruokaa, siivoon, pyykkään ja mitä nyt kaikkee kuuluukaan hommiin.. Sit mies kehtaa valittaa jos ei ole ruokaa jonain päivänä valmiina tehtynä, kun tulee töistä kotio tai jos on pyykkiä pesemättä.. EN VAAN JAKSA ENÄÄ TÄTÄ KAIKKEE YKSIN, OON IHAN LOPPU!! :'(
Niin ja siis lapsia on kolme kappaletta 5v, 4v ja 1v..
Nytkin itken koko ajan tätä kirjottaessa ja pienin lapsi huutaa ja repii kädestä äitiä leikkiin joka on ei todellakaan jaksa..
Oon miettiny että mitäs jos lähtisin jonnekin enkä tulis takas, jättäisin lapset isälle, luulis sit tajuavan mitä mää oon kokenu :'(

Varmaan on rankkaa kotona, mutta ihan oikeesti, ei mies tollasta tahtia loppuunpalamatta kestä!!! Ainakaan kauaa

Huomenta! Mies tosiaan laitteli koko yön viestejä.. Aamulla tuli sellanenkin viesti, että "maksoin sun kaikki laskut niin jää sulle omaakin rahaa, mene vaikka ostaan itselles jotain kivaa.. "
Että se on epätoivonen, luuleeko se että se voi ostaa mut?? :(

Vaikuttaa siltä, että miehesi ei taida olla niitä jotka osaa puhua, eli tuo on kai jonkinlainen hyvitysyritys? Sulla pitää sanoa, että teidän pitää vakavasti keskustella, et tosiaan jaksa tuollaista - eikä ole myöskään lasten etu.

Vaikuttaisi siltä, että mies pakenee jotain töihin uppoutumalla... miten parisuhde voi? Onko lapsiperheen arki jotain muuta kuin mies kuvitteli?

Olen kuullut eräässä toisessa perheessä käyneen juuri näin. Mies ahdistui kotona ja keskittyi vain töihin. Ilmeisesti ei ollut henkisesti valmis isäksi tulemiseen, alkoi elämänmuutos ahdistaa kun arki (ja toinen lapsi) tuli vastaan.