A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Äsken sitten juttelin miehen kanssa puhelimessa.. Suuttu mulle ja käski pakata kamat... :'(
Kummanko kamat? Sinun ja lasten vai hänen?
minun..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Äsken sitten juttelin miehen kanssa puhelimessa.. Suuttu mulle ja käski pakata kamat... :'(
Kummanko kamat? Sinun ja lasten vai hänen?
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Tulipahan vaan mieleen, että oletko varma ettei miehelläs ole jotain vispilänkauppaa toisaalla... Jotenkin tuntuu vähän epäillyttävältä / sairaalta tuo "työholismi"Vaikka onkait noita eroja tullut monistakin syistä tässä maailman sivu...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Soitapa ja kysy, että miten lasten kamat?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Soitapa ja kysy, että miten lasten kamat?
ja käske tulla pian kotiin, ethän sä voi niitä lapsia keskenään jättää. veikkaan miehesi pärjäävän lassten kanssa ilman sinua... vajaan vuorokauden.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Soitapa ja kysy, että miten lasten kamat?
ja käske tulla pian kotiin, ethän sä voi niitä lapsia keskenään jättää. veikkaan miehesi pärjäävän lassten kanssa ilman sinua... vajaan vuorokauden.
Soitin ja kysyin, sanoi että ei anna lapsia mun mukaan.. pärjää kuulemma aivan loistavasti kolmen laspen ja kahden työn kesken..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Soitapa ja kysy, että miten lasten kamat?
Soitin ja kysyin, sanoi että ei anna lapsia mun mukaan.. pärjää kuulemma aivan loistavasti kolmen laspen ja kahden työn kesken..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Soitapa ja kysy, että miten lasten kamat?
No siinäpä sitten kokeilee...mihin meinaa lapset huomenna viedä hoitoon =).
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Soitapa ja kysy, että miten lasten kamat?
No siinäpä sitten kokeilee...mihin meinaa lapset huomenna viedä hoitoon =).
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No nyt siltä jo tuli viesti niinku ei olis mitään tapahtunutkaan, että tarviiko mitä tuoda kotiin kaupasta? Haluutko jotain? Vittu, ku se ei ota mua ikinä tosissaan!! :'(
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No nyt siltä jo tuli viesti niinku ei olis mitään tapahtunutkaan, että tarviiko mitä tuoda kotiin kaupasta? Haluutko jotain? Vittu, ku se ei ota mua ikinä tosissaan!! :'(
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Äsken sitten juttelin miehen kanssa puhelimessa.. Suuttu mulle ja käski pakata kamat... :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:pakkaa ja lähde. Mies pärjää allan mainiosti lasten kanssa...voi ainakin kokeilla. Minä en miettisi vaan olisin pakannut jo jos noin olisi käskenyt.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nyt kuulolla... Lähdin sitten tosiaan sanaakaan sanomatta.. Nyt olen serkulla =)