Pakko olla näin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miriam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miriam

Vieras
Olen sellainen aika kiihkeänpuoleinen nainen, että tarvitsen paljon huomiota ja varsinkin seksiä. Panostan paljon ulkonäköni ja ammattiini. Olen toiminut sihteerinä viimeiset 10 vuotta ja olen vaikka itse sanon varsin tasokkaassa tehtävässä.
Ongelma on se, että minä tarvitse ainakin kolme miestä kerrallaan. Yksi mies ei vain riitä enkä saa sitä jännitystä, jota toivon ja kaipaan.
Kolme riittää siinä ja siinä. Monesti olen kiirehtinyt yhden luota suoraan ennen kotiinpaluuta toisen luo. Kyllä aviokki on silti osansa saanut, jos on sinä päivänä ollut mitään vailla.

Lapsia en ole vielä halunnut enkä tiedä kenen kansa sitten sen edes hankkisin. Ehkä kuitenkin aviomiehen, koska hänellä on hyvä työ.
Tämmöinen minä olen. Haukkukaa pois. Yksi mies ei koskaan sano niin monta kaunista sanaa kuin minä tarvitsen, saati että voisi minut fyysisesti tyydyttää. Tähän ehkä vaikuttaa se, että olen tullut perhepiirissä aikanaan hyväksikäytetyksi. Olen ikäänkuin tottunut isoon määrään seksiä.

""Yksi mies ei koskaan sano niin monta kaunista sanaa kuin minä tarvitsen, saati että voisi minut fyysisesti tyydyttää.""

Kannattaisi ehkä yrittää vaikka ammattiavun turvin selvittää niitä pohjimmaisia syitä, joista johtuen olet näin riippuvainen miesten osoittamasta seksuaalisesta huomiosta itsetuntosi pönkittäjänä. Olet hieman reppana ihminen, et mikään seksin ylipapitar ja sinä päivänä kun olet vanha ja kurttuinen etkä enää kelpaakaan seksileluksi - niin, mitäs sitten teet?

Aika tavallinen minä olen eikä ole tarvinnut koskaan psykiatria vaivata ja koulussa opettajakin kehui aina.Minkä sille voi kun aina on joku tarjoamassa apua ja lohdutusta muutenkin? Kaikki ovat sanoneet, että olen aika kiva naiseksi.Ja mikä on provo?

Tilanteesta ei kannattane olla huolissaan. Aika ja ian tuomat muutokset hoitavat ongelmat pois paivajarjestyksesta kuin itsestaan. Sitten onkin aikaa miettia, miten elama olisi kannattanut elaa. Mutta siihen saaka, onnea valitsemallasi tiella. Miesten mielesta kun irtoseksia ei koskaan ole liikaa tarjolla.

aika yllättävää, jos on ollut perhepiirissä hyväksikäytetty, hakee sitten itsenäisenä PALJON seksiä. Useat kai lukkiutuu ja ei kykene nauttimaan ja ""avautumaan"". Nautitko itse ? Vai haetko jotain hyväksyntää...

Tuollainen miehen jatkuva etsintä kertoo narsistisesta häiriöstä. Tarvitset aina huomiota koska et itse hyväksy itseäsi. Kun haet huomiota ja hellyyttä, otatkin erehdyksessä seksiä. Tunne naisen joka tarvitsee pohjatonta kehumista ja vakuuttelua.Lääke on väärä vaikka osoite on oikea.

Jos juttu on tuollaista ja maailmasi meininki, koetahan huolehtia, että saat pitää työsi. Se lienee kuitenkin aika tärkeää. Kirjeestäsi päätellen on vaikeaa uskoa, että löydät noin vain pitkäaikaista elättäjää itsellesi.Et ainakaan kauan kykene pitämään kolmea yhtä aikaa, vaikka kaksi olisi kuuroa ja yksi sokea.

Tulee väistämättä vaikutelma, että koska et saa itsellesi hyvää miestä, sinun täytyy tyytyä luuserilirkuttelijoihin. Määrä ei korvaa laatua, sen varmaan olet itsekin huomannut... tai ainakin tulet tulevaisuudessa huomaamaan. Tuskin sinua kukaan enää kohta vakavissaan huoliikaan, kun pilaat maineesi huoramaisella käytöksellä.

Älä ota sitä miestä sinne pöydän alle. Minä otin jonkin kerran ja se aina kaatoi roskikseni. Jouduin ylitöihin saadakseni siivottua kaikki purut pöydän alta ja kun olin siellä juuri konttaamassa, olikin vaha pomoni selän takana valmiusasennossa. Ei vanhaa miestä voinut nolostuttaa ja olin sen kanssa sen kerran. Ei siitä kyllä mitään tullut muuta kuin läntti sen miehen pöksyille, mutta silti.
En suosittele sinulle ylitöitä, olet kaksin veroin lirissä sellaisen aloitettuasi. Koeta nyt vain aloitella normaali elämä. Vähennä ensin kahteen kyllä sinä totut, vaikka kokemuksesta tiedän, ettei se helppoa ole.Voithan tilata netistä vähän uusia leikkikaluja itsellesi.Yli kahta miestä yhtä aikaa en moraalisiin syihin vedoten voi sinullekaan suositella.

Miten sinä ehdit? Jos siis panostat sekä työhösi että ulkonäköösi, miten sinulla riittää aika kolmelle miehelle? Minä en erityisesti panosta työhöni (käyn toki töissä kahdeksasta neljään), työmatkat nipistävät päivästäni noin tunnin, ulkonäkööni panostan liikkumalla noin 3-4 kertaa viikossa ja toki myös yleisellä laittautumisella, tähän päälle vielä kotihommia, joista mieskin tekee osan ja yhtäkkiä onkin jo ilta. Eikä minullakaan ole lapsia. Missä vaiheessa ehtisin ne kaksi muutakin miestä pitää? Onko muilla vuorokaudessa enemmän tunteja???

Tarvitset kolme miestä tyydyttämään seksuaaliset tarpeesi. Pystytkö itse todella tyydyttämään yhdenkään miehen tarpeita?
Uskon, että suurin osa miehistä haluaa tyydyttävässä seksissä muutakin kuin reiän.

Ei Miriamin käytöksessä mitään pahaa ole, paitsi hänelle itselleen. Miesten pyörittäminen voi tuntua hauskalta ja huoletomalta ajanvietteeltä, huomion tai jännityksen tarpeelta, mutta pidemmän päälle se syö ihmistä niin maan prkeleesti. Tiedänpä kohtalon hyvin, ja että kipua ja haavoja se sisimpään tekee, vaikka kuinka eihaittaaniinkauankuneitunnupahalta-asennetta fiilisteliskin.

Itselleni aikoinaan seitsemänkään miestä samaan aikaan ei tuntunut missään, pääasia että oli jännittävää ja arjessakin riitti äksöniä. Nämä miehet eivät tietystikään tienneet toisistaan, ja minä nautin hetkistä prinsessana. Jollakin oli vauhdikas elämäntapa, toisella tiukat vatsalihakset ja kolmannella mersu.. Säälittävää ja pikkuista, ja olen onnellinen että enää ei tarvitse myydä itseään ilmaiseksi tunteakseen elävänsä. Onneksi tapasin nykyisen mieheni kaksi vuotta sitten, rakastuin ja hän pelasti minut minulta itseltäni. Nyt olen 29 v , ensimmäistä vuotta avioliitossa ja meille on vauva tulossa syksyllä. Entinen elämä on siellä jossain kaukaisuudessa, luojan kiitos.

Mietipä joskus sunnuntaiaamuna, onko elämäsi juuri sitä mitä oikeasti haluat.

Yhteistyössä