Voiko sitä aina olla näin hölmö eikä oppia mistään? :( :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölmö ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölmö ap

Vieras
ja siis mennä ex-aviomiehensä kanssa sänkyyn ja rakastua uudelleen? Eikö sitä aikuinen ihminen osaa enää erottaa seksiä ja rakkautta toisistaan? Tai siis tiedänhän minä että eksäni ei rakasta minua, halusi vain seksiä ja oli hyvä tilanne harrastaa sitä... Ja siis olimme molemmat aivan selviä ja sinkkuja :). Miksen minä idiootti tajunnut etten voi mennä sänkyyn ihmisen kanssa josta olen nyt vasta päässyt yli, erosta on aikaa 1.5v? :) Hitto että on pahamieli enkä kehtaa kertoa kenellekään, sillä eromme ei ollut kaunis, eksäni loukkasi ja petti minua jo yhdessäolessamme... Miksen minä opi ikinä? Miten opin arvostamaan itseäni tarpeeksi enkä anna hänen enää loukata itseäni näin?

On niin paha mieli ja luuseri olo.. Enkä voi edes syyttää ketään muuta kuin itseäni? :( Miten voin rakastaa yhä miestä, joka on loukannut minua niin paljon, tehnyt elämästäni helvetin jne? Eikö tämä rakkaus lopu ikinä? :(

Siis rakastuit uudelleen exään kun menit sen kanssa sänkyyn? Etkö tosiaan tarvitse muuta rakastumiseen? Myönnettäköön, kyllä minäkin menin exän kanssa sänkyyn eron jälkeen ja monta kertaa. Vaikka exä olikin melko kusipää. Mutta se oli minulle vaan seksiä. Puolisen vuotta sitä kesti ja sitten sain tarpeekseni ja siirryin elämässäni eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis rakastuit uudelleen exään kun menit sen kanssa sänkyyn? Etkö tosiaan tarvitse muuta rakastumiseen? Myönnettäköön, kyllä minäkin menin exän kanssa sänkyyn eron jälkeen ja monta kertaa. Vaikka exä olikin melko kusipää. Mutta se oli minulle vaan seksiä. Puolisen vuotta sitä kesti ja sitten sain tarpeekseni ja siirryin elämässäni eteenpäin.

Ei nyt ihan niin vaan tunteet jotenkin tulivat pintaan uudelleen :(

Yhteistyössä