Oi voi..että pitääkin olla toisinaan niin suorasanainen :(...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anti amor
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anti amor

Vieras
Eilen illalla oltiin miehen kanssa aikeissa harrastaa petipuuhia ja alkuun päästiinkin. Suudeltiin kiihkeästi ja niin pois päin.. mutta kun vaatteet lähti, esileikki miehen osalta oli kaavamaista ja tylsää, enkä kiihoitu siitä ollenkaan. Tähän lienee syynä että olen raskaana ja mies on niin kovin varovainen.. enkä minä sellaisesta pienestä hyväilystä välitä siinä vaiheessa kun pitäisi itse asiaan päästä ja tunnelma lopahtaa. Tästä miehelle sanoin ehkä vähän turhankin suoraan ja näin miten pettynyt hän oli :(
Meidän seksielämä on ollut aivan taivaallista, mutta ihan lyhyen ajan sisällä siitä on tullut kaavamaista ja tylsää raskauden myötä. Ihana että hän ottaa minun tilani huomioon seksissäkin ja varoo satuttamasta, mutta hohto on kadonnut. Olen huomannut että raskaus on kuivattanut limakalvoja, joten tarvitsen hyvät lämmittelyt ennenkuin mikään edes onnistuu..muuten yhdyntä sattuu ja asiasta miehelle tietenkin olen sanonut. Pitääkö lähteä liukkarin ostoon :/ Auttakaa arvon naiset!

Jotenkin kuulostaa, että odotat liikaa. Pitäisin ihan luonnollisena sitä, että miehelle sinun raskausaikasi voi tuoda muutoksia seksiin. Varmaan voisi jutella ihan hyvässä hengessä ja voihan miestä käskeä vähän eri tavallakin kuin niin, että siitä loukkaantuu. Tai entä, jos lämmittelisit itse itseäsi. Vai onko siinä siitä kyse, että tuntuu, että mies ei ole kiinnostava muutenkaan, kun ei ole oikein mukana hommassa ja "osaa"? Ehkä kannattaa ostaa liukuvoidetta, niin saa olla rauhallisemmin mielin ja ei muodostu mitään pysyvää ylitsepääsemätöntä kynnystä. Voi olla, että molemmat innostutte sitten, jos ei aseta liikoja paineita hommaan.

no kyllä mäkin loukkantuisin ja halut loppus, jos mua alettas tuossa asiassa suorin sanoin arvostelemaan. kannattaa ostaa liukkaria ja koittaa ajatella asia niin, että mies pelkää satuttavanssa sinua ja vauvaa kun olet raskaana. ja kun vauva syntyy, niin sitten ajan päästä se seksi elämäkin palaa eniseksi ja hyväksi. kun vaan jaksatte vauva arjessa ottaa toisennekin huomioon

Joo..tein väärin että puhuin liian suoraan. Mutta ajattelin että hän varmasti huomaa jos en tykkää/innostu tai jos esitän tykkääväni niin ei sekään ole hyväksi ole pidemmän päälle, joten otin asian puheeksi. Miehelläkin on jonkinlainen kriisi menossa koska on omasta mielestään lihonnut, joten senkin vuoksi seksielämä on nyt jonkin aikaa ollut mitä on...enkä minä osaa rentoutua tarpeeksi saadakseni orgasmia. Osittain pistän sen myös raskauden piikkiin :/ ehkä asia korjaantuu itsestään jos ei aseta liikaa paineita itselleen ja toiselle.

Olisit tyytyväinen että edes saat raskausaikana!
Mun mies ei edes suostunut seksiin raskausaikana! Pelkäsi että tuleva vauva näkee kaiken!!
Jouduin siis olemaan ilman raskausaikana ja vähän sen jälkeenkin.

[QUOTE="Vieras";25157496]Olisit tyytyväinen että edes saat raskausaikana!
Mun mies ei edes suostunut seksiin raskausaikana! Pelkäsi että tuleva vauva näkee kaiken!!
Jouduin siis olemaan ilman raskausaikana ja vähän sen jälkeenkin.[/QUOTE]

no en tiedä voiko tästä kovin onnellinen olla kun vain riita saadaan aikaiseksi asiasta.

Yhteistyössä