A
anti amor
Vieras
Eilen illalla oltiin miehen kanssa aikeissa harrastaa petipuuhia ja alkuun päästiinkin. Suudeltiin kiihkeästi ja niin pois päin.. mutta kun vaatteet lähti, esileikki miehen osalta oli kaavamaista ja tylsää, enkä kiihoitu siitä ollenkaan. Tähän lienee syynä että olen raskaana ja mies on niin kovin varovainen.. enkä minä sellaisesta pienestä hyväilystä välitä siinä vaiheessa kun pitäisi itse asiaan päästä ja tunnelma lopahtaa. Tästä miehelle sanoin ehkä vähän turhankin suoraan ja näin miten pettynyt hän oli 
Meidän seksielämä on ollut aivan taivaallista, mutta ihan lyhyen ajan sisällä siitä on tullut kaavamaista ja tylsää raskauden myötä. Ihana että hän ottaa minun tilani huomioon seksissäkin ja varoo satuttamasta, mutta hohto on kadonnut. Olen huomannut että raskaus on kuivattanut limakalvoja, joten tarvitsen hyvät lämmittelyt ennenkuin mikään edes onnistuu..muuten yhdyntä sattuu ja asiasta miehelle tietenkin olen sanonut. Pitääkö lähteä liukkarin ostoon :/ Auttakaa arvon naiset!
Meidän seksielämä on ollut aivan taivaallista, mutta ihan lyhyen ajan sisällä siitä on tullut kaavamaista ja tylsää raskauden myötä. Ihana että hän ottaa minun tilani huomioon seksissäkin ja varoo satuttamasta, mutta hohto on kadonnut. Olen huomannut että raskaus on kuivattanut limakalvoja, joten tarvitsen hyvät lämmittelyt ennenkuin mikään edes onnistuu..muuten yhdyntä sattuu ja asiasta miehelle tietenkin olen sanonut. Pitääkö lähteä liukkarin ostoon :/ Auttakaa arvon naiset!