pakko kertoa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mie

Aktiivinen jäsen
13.06.2004
1 955
2
36
..että sain eilen isolta siskolta huisan joululahjan,
hän teki meille suurjoulusiivouksen!!!!
Uskomatonta mutta totta!!!
Minulle ei jääny kuin saunanpesu.
Ihan herkistyin ja itkin kun lopuksi juotiin siivouskahvit,
oli varmaan kattonu että olen aikas väsynyt vauvan kanssa joka 2kk kohta.
Ja tänään hän soitti nyt illalla että tulee huomenna ja leipoo pullat, tortut ja piparit, esikoinen saa auttaa mukana.
=)
MIE OLEN ONNELINEN!!!

Kyllä kiitin ja halasin, oikein rutistin..
Siskoni jäi meille kun tuli Rovaniemeltä asti tänne ristiäisiin, näemme tooosi harvoin kun asutaan niin kaukana toisistamme.
Tänään ruokakaupasta jouluruuat, miehelle kirjotin listan hänen hommista joulukkuusenhaku, kinkun osto ja piparkakkutalon teko.´
Mukavaa joulunodotusta kaikille teille!!!

Onpa tosi mukava sisko sulla ! Mulla onneksi on hyvin reippaat vanhemmat, jotka eläkeläisinäkin jaksavat touhuta, siivosivat meillä ja äitini paistaa kinkkua, tekee laatikot yms. ja antavat sitten meillekin niitä. Mies hakee kuusen metsästä vasta torstaina ja sitten pitää käydä vielä viimeisillä jouluostoksillakin ennen h-hetkeä.. Onneksi lapsi on vielä niin pieni, ettei osaa odottaa koko joulua, vasta 1,5-vuotias ! HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE ja olkaa kiltisti joulun jälkeenkin.. :wave:

Tuo on aivan ihana joululahja, oon itsekin käynyt parina jouluna mieheni siskon kämppää siivoilemassa. Hänellä kun tekee työkseen siivousta, niin voisi kuvitella ettei enää kotona oikein huvita. Tänä jouluna jää väliin kun menossa rv 30 eikä jaksa oikeen kotonakaan siivoilla.

Oispa mullakin :/

Meillä se vaan on niin, että minä pakkaan vauvan ja isommatkin mukaan, ja menen auttamaan toisia. Eikä kukaan tule koskaan auttamaan mua :/ :/
Hätätilassa sentään isä, tai miehen sisko, mut muista ei juuri apua ole :/ :/

Yhteistyössä