Pakko avautua kun hävettää

• Viestiketjun aloittaja noloa noloa niin
  • Ensimmäinen viesti
noloa noloa niin
vieläkin nolottaa. Tässä eräänä viikonloppuna olin kaverin kanssa baarissa ja meillä molemmilla oli rahat vähissä. hän sit keksi ruveta tanssilattialla "lähentelemään" miehiä ja juoda heidän juomiaan. minä sit humalassa ajattelin kokeilla samaa ja aloin siinä sitten tanssia flirttailevasti erään miehen vieressä, kiinni hänessä melkein ja kuiskasin että saanko maistaa hänen lasistaan. Hän sit että "osta oma" . sanoin että ei ole rahaa ja lähestyin uudestaan, niin hän sit sanoi että "Kai ****:lla (mieheni nimi) on rahaa?". Lähdin vähän äkkiä menemään, kun tajusin että tuo mies olikin mieheni kaveri...

• Tykkää
Reactions: petite
"Mira"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27759677:
Apua! :LOL:

Kuka ees lähtee persaukisena baariin?
No ei persaukisena, mutta usein on hyvän kaverin kans lähdetty tarkoituksella ilman lompakoita baariin ja illan teema on ollut saada miehet maksamaan kaikki kulut sisäänpääsystä juomiin ja pizzoihin tms. ruokiin. Hyvin on homma toiminut joka kerta ja usein on annettu ymmärtää miehienkin saavan siitä jotain vaan eipä ole saaneet :):):)

"vieras"
[QUOTE="Mira";27759714]No ei persaukisena, mutta usein on hyvän kaverin kans lähdetty tarkoituksella ilman lompakoita baariin ja illan teema on ollut saada miehet maksamaan kaikki kulut sisäänpääsystä juomiin ja pizzoihin tms. ruokiin. Hyvin on homma toiminut joka kerta ja usein on annettu ymmärtää miehienkin saavan siitä jotain vaan eipä ole saaneet :):):)[/QUOTE]

Johan on tympeää toimintaa. Mutta ihan kiva, että sait sentään jotain.. ainakin häpeän.

"vieras"
[QUOTE="Mira";27759714]No ei persaukisena, mutta usein on hyvän kaverin kans lähdetty tarkoituksella ilman lompakoita baariin ja illan teema on ollut saada miehet maksamaan kaikki kulut sisäänpääsystä juomiin ja pizzoihin tms. ruokiin. Hyvin on homma toiminut joka kerta ja usein on annettu ymmärtää miehienkin saavan siitä jotain vaan eipä ole saaneet :):):)[/QUOTE]

Jokaisella ihmisellä pitäisi olla sellainen koulutus/ansiot, että pystyy itsensä elättämään ja myös juottamaan... tuollainen itsensä myyminen on lievästi sanottuna outoa.

"vieras"
Joo kyllä noloa myydä itteensä noin. Alentaa itsensä. Minunkin kaverini menee baariin ilman lompakkoa ja rahaa ja aina on ihan lärvät. Tarjoajia riittää. Sama yh-nainen on ulosotossa ja haaveilee miehestä, joka elättäisi hänet ja 2 lastaan.

Kyllä itse pitäisi itsestään osata huolehtia, oma elämisensä, ruoka, lapset ja baarireissut jos ne niin pakollisia on.

"perseennuolija"
"vieras"

Tämän takia fiksuimmat miehet ostavat seksinsä alan ammattilaisilta.

• Tykkää
Reactions: Data
[QUOTE="perseennuolija";27759889]Mulle ei kanssa riittäis huumorintajua tälläsissä asioissa.

Itse en baarissa edes hyväksy vierailta miehiltä drinkkejä vaan sanon että ostan itse juomani.
En ole ostettavissa..[/QUOTE]

Peesi.

aamuvirkee
siis mitä? mä en myöskään osaa nauraa, vaikket ois ees törmännyt tuttuun. miten varattuna ihmisenä on kenenkään mielestä ok käyttäytyä noin? tai ylipäänsä. yäk.

Yhteistyössä