Pakko avautua kun hävettää

• Viestiketjun aloittaja noloa noloa niin
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27759970]Sinulle ei olisi ok, että vaimosi/tyttöystäväsi juo jonkun vieraan tarjoaman drinkin baarissa? Jos nyt unohdetaan tuo nolo kerjääminen.[/QUOTE]

Miksi ihmeessä tuosta unohdettaisiin nolo kerjääminen ja flirttailu? Ei pointti ole onko hän onnistunut saamaan drinkin vai ei, kyse on nimenomaan keinoista.

Niin.
Ja lisäksi mikäli ap heiluu siellä kännissä äijien juotettavana, niin hänen harkintakykynsä saattaa pettää siinä mielessä että pummaa väärältä tyypiltä. Siellä on päiväkausia juoneita, sekaisin olevia miehiä seassa myös joilla ei välttämättä "huumori" riitä siihen pillun kiletämiseen pummauksen jälkeen ja voi saada turpaansa.

"vieras"
Mä en halua, että miehet tarjoaa mulle mitään baarissa eikä edes treffeillä. En ole ostettavissa enkä halua jäädä mitään "velkaa". Olen tästä monen miehen kanssa vääntänyt kättä, sillä osa kokee tämän oudoksi ja epäkohteliaaksi, mitä se toki saattaa myöskin olla. Lähinnä ilmaiset drinkit saa olon vaivaantuneeksi kun kiitolliseksi.

• Tykkää
Reactions: lissukka.
[QUOTE="Mira";27759714]No ei persaukisena, mutta usein on hyvän kaverin kans lähdetty tarkoituksella ilman lompakoita baariin ja illan teema on ollut saada miehet maksamaan kaikki kulut sisäänpääsystä juomiin ja pizzoihin tms. ruokiin. Hyvin on homma toiminut joka kerta ja usein on annettu ymmärtää miehienkin saavan siitä jotain vaan eipä ole saaneet :):):)[/QUOTE]

Kivat teille.Itse en pysty..tulis ihan "maksullinen" olo...
Tuntus et poukka nauras ku tajuis...

[QUOTE="vieras";27760028]Siksi koska kysyin nimenomaan sitä, onko ongelma se, että vaimosi joisi jonkun vieraan tarjoaman drinkin. Vai tekeekö ongelman siis vasta tuo nolo kerjääminen?[/QUOTE]

Aivan oikein, ei drinkkien vastaanottamisessa tai tarjoamisessa ole pahaa. Flirttailu ja nolo kerjääminen on tässä pääasia, jopa vaikka päämääränä ei olisi ollut juomien saaminen.

noloa noloa niin
no ei mua niinkään edes se hävetä että ei sattunut rahaa olemaan tai että joltain olen juomia pyytänyt vaan se, että jos tämä kyseinen tyyppi luuli että yritän saada jotain muutakin kuin juotavaa... Todellakaan ei ole tapana tommonen käytös, muutenkin tulee nykyään käytyä tosi harvoin baarissa. Ei kai se hävettäiskään jos olis joka kertaista :D mutta nyt hävettää. Miehelle kyllä kerroin tuosta, se vaan nauroi. Ymmärsi siis että ei mulla mitään muuta ollut mielessä. Kunhan piti kokeilla toimiiko tommonen typerä idea.

Nii-in humalan piikkiin vaan aina ja kaikki. Opetelkaa ottamaan ja kantamaan vastuu teoistanne ilman, että joka tekoa tarvii lasketella kännin piikkiin. Kyllä jokainen ihminen tietää, mitä päättää, haluaa ja tekee oli sitten kännissä tai ei.

Kieltämättä noloa. Tuo, että sattui olemaan tuttu ja tuo nolo kinuaminen. Kuvitelkaa jos miehet käyttäytyisi noin?? Tulisi tanssimaan ja flirttailemaan ja alkaisi kinuamaan drinkkiä? Sanoisin kyllä ihan saman kommentin kuin ap:llekin sanottiin eli "osta omasi".

Minun mies ei varmaan osaisi nauraa tämmöiselle tapahtumalle. Enkä minäkään jos kuulisin mieheni yrittäneen vastaavaa :D

"mamma"
En nyt jaksanut taaskaan lukea koko ketjua.
Sitä vaan piti päästä sanomaan että en ymmärrä tuollaisia pummeja. Itse olen aina omat juomani maksanut. Jos joskus joku mies on minulle tarjonnut olen ostanut seuraavan kierroksen kysymättä mieheltä mitään. Melko hämmästyneitä katseita olen saanut kun olen juoman miehelle tuonut. Joskus joku ulkomaalainen on loukkaantunutkin kun heidän kulttuurissa on tapana että mies tarjoaa...
Joka tapauksessa minulle on ollut kunnia-asia maksaa omat ryyppäämiseni ja yleensä olen saanut kunnioitusta osakseni siitä. Ei kukaan ole ajatellut että olisin hänelle jotakin velkaa eikä sellaisikaan väärinkäsityksiä ole syntynyt.
Minusta pummaavat naiset on noloja ja se kuvastaa sitä mitä he ajattelevat toimeentulostaan muutenkin, eli hankitaan mies elättämään. Sehän on ihan hyvä jos mies on samaa mieltä mutta minulle sellainen mies ei kelpaisi.

Noh, kukin taaplaa tyylillään...

Yhteistyössä