O
Ocd88
Vieras
Kokemuksia? Minkälaisia pakkoajatuksia teille on tullut? Onko tullut järjettömiä? Itsellä taipumus alkaa analysoimaan itseäni ja miettimään että pystynkö tekemään niin, haluanko tehdä niin jne. Viimeksi oli tammikuussa, nyt taas puskee päälle väkivaltaisia pakkoajatuksia. :'( Muulloin OCD oireilee niin että pärjään niiden oireiden kanssa ( laskeminen yms) mutta tulee monen päivän kausia kun hirveät ajatukset valtaa. Mulla lapsiakin niin voitte kuvitella. :'(
Kertokaa teidän kokemuksia? Millaisia ja missä tilanteessa?
Kertokaa teidän kokemuksia? Millaisia ja missä tilanteessa?