A
aivan taneliko??
Vieras
Olin suhteessa, joka toimi kaikin suhteellisen ok, mutta makuukammarin puolella ei sitten mikään tuntunu toimivan. Liian vähän, liian harvoin, liian samassa asennossa. Ajattelin, että kun aina sanotaan, että seksi paranee suhteen myötä, niin kai se ajan myötä paranee ja monipuolistuu. Yritin ottaa asiaa puheeksi, puhua tarpeistani. Ei tapahtunu muutosta. Punnitsin asiaa; minulla oli kaikin puolin kiva mies ( ei kai täydellistä olekaan), mutta aivan onnettoman surkea "makuukammari" elämä. Onhan se aika pinnallista, mutta totesin, että haluan enemmän kuin tätä seuraavat 30-40 vuotta. Siispä pakkasin laukkuni, ja sopersin jotain "ei tää susta johdu, mä vaan tarvitsen omaa aikaa" jne. En viitsiny pahoittaa miehen mieltä pamauttamalla, että se ei saa tyydytettyä mua. Toivon, että löytää jonkun, joka sopii hänelle paremmin.
Kerroin tuopin äärellä suhteeni käännekohdasta kaverilleni ja sain aivan mielettömän saarnan. Olen kuulemma aivan toope, kun jätin hyvän miehen, enkä voi vaatia suhteelta "täydellisyyttä". Tiedän, että ei sitä täydellisyyttä ole, mutta mutta.. En kadu eroani, mutta odotin ymmärrystä edes kaverilta.
Ihan siis yleisesti kyselen, olenko nyt sitten aivan typerä ihminen teidän muidenkin mielestä, jonka olisi pitänyt tyytyä siihen, mitä oli? Olenko tosiaan ainoa, joka on lopettanut suhteen huonon seksin vuoksi..???
Kerroin tuopin äärellä suhteeni käännekohdasta kaverilleni ja sain aivan mielettömän saarnan. Olen kuulemma aivan toope, kun jätin hyvän miehen, enkä voi vaatia suhteelta "täydellisyyttä". Tiedän, että ei sitä täydellisyyttä ole, mutta mutta.. En kadu eroani, mutta odotin ymmärrystä edes kaverilta.
Ihan siis yleisesti kyselen, olenko nyt sitten aivan typerä ihminen teidän muidenkin mielestä, jonka olisi pitänyt tyytyä siihen, mitä oli? Olenko tosiaan ainoa, joka on lopettanut suhteen huonon seksin vuoksi..???