...onnistuivat kohtalaisesti.
Mutta MITEN ihmeessä te saatte sen tomusokerivesisössön tasaiseksi renkaaksi vadelmahillon ympärille?!! Tein sokerimössön muoviseen leipäpussiin ja leikkasin kulmaan reiän ja pursotin siitä, mutta lopputulos nyt ei varsinaisesti muistuta konditoriatuotteita.
Mutta MITEN ihmeessä te saatte sen tomusokerivesisössön tasaiseksi renkaaksi vadelmahillon ympärille?!! Tein sokerimössön muoviseen leipäpussiin ja leikkasin kulmaan reiän ja pursotin siitä, mutta lopputulos nyt ei varsinaisesti muistuta konditoriatuotteita.