Päivän syömiseni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Aamulla mandariini ja oman puun omppu.

Lounaalla pari viipaletta 100% ruisleipää, päällä leviä, jääsalaattia, kalkkunaleikettä, juustoa ja tomaattia. Kuppi kaakaota.

Välipalalla banaani, ja n.100g viinirypäleitä.

Päivällinen meni ihan ohi, olin pihahommissa ja unohtui. Ananspurkin sitten söin. Kiloklubin mukaan kaloreita vaan alle 800.

Ja laihdutan.

mä join klo 8 kahvin mustana,klo 10 raejuustoo ja kanaa,kahvi mustana,klo 15 raejuustoo ja kinkkusuikaleita ja maitokahvi,klo 21 2 kananmunaa,juustoraastetta,kinkkusuikaleita ja vettä.Sekä tein tossa 2 h 45 lenkin

Mulla aamulla 2 kuppia kahvia ja mandariini. Lounaaksi spagettia ja tonnikalakastiketta. Jälkkäriksi pala suklaakakkua. Välipalaksi mandariini. Iltaruoaksi lihis kahdella nakilla. Iltapalaksi suklaakakkua ja mandariini. Ja ei, en laihduta :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jaana:
Aivan liian vähän energiaa on tuossa päivän saldossa. Puhumattakaan proteiinineista. Lyhytkestoisia hiilareita taas ihan liikaa.

Hedelmiä siis?

Kyllä. Niitä saat syödä ämpärillisen ennenkuin vatsa täyttyy ja kaloreita niistä tulee ihan liikaa jos ämpärillisen vedät. Syö mieluummin vaikka marjoja jos tuoretta haluat syödä. Lisäksi kaksi lämmintä ateriaa päivässä. Paljon proteiinia, hyviä hiilareita ja vettä. Ja liiku liiku ja liiku!

Aivan liian vähän energiaa on tuossa päivän saldossa. Puhumattakaan proteiinineista. Lyhytkestoisia hiilareita taas ihan liikaa.

Hedelmiä siis?

Kyllä. Niitä saat syödä ämpärillisen ennenkuin vatsa täyttyy ja kaloreita niistä tulee ihan liikaa jos ämpärillisen vedät. Syö mieluummin vaikka marjoja jos tuoretta haluat syödä. Lisäksi kaksi lämmintä ateriaa päivässä. Paljon proteiinia, hyviä hiilareita ja vettä. Ja liiku liiku ja liiku!

En mä niitä syö sen takia, että pitäis maha saada täyteen. Vaan että saa suuhunsa jotain. Eikä tuossa mielestäni nyt "ihan liikaa" ollut. En syö ku yhden lämpöisen aterian päivässä, hyvin harvoin kaksi. Proteiinia ruokaympyrän mukaan.

Ja liikun kyllä.

Hedelmiä siis?

En mä niitä syö sen takia, että pitäis maha saada täyteen. Vaan että saa suuhunsa jotain. Eikä tuossa mielestäni nyt "ihan liikaa" ollut. En syö ku yhden lämpöisen aterian päivässä, hyvin harvoin kaksi. Proteiinia ruokaympyrän mukaan.

Ja liikun kyllä.

Ööh...yleensä syödään siksi että tullaan kylläiseksi :) Jos nälkä jää kolkuttelemaan niin sorrut napostelemaan ("jos nyt pikkusen leipää haukkaan, maistan vähän samalla kun teen jne") Jos syöt ruokaympyrän mukaan proteiineja niin syöt niitä liian vähän. Tämä on vain minun näkemys. Olen omalla tavallani kymmenen kiloa vasta painoa pudottanut ja takaisin ei ole tullut

Ööh...yleensä syödään siksi että tullaan kylläiseksi :) Jos nälkä jää kolkuttelemaan niin sorrut napostelemaan ("jos nyt pikkusen leipää haukkaan, maistan vähän samalla kun teen jne") Jos syöt ruokaympyrän mukaan proteiineja niin syöt niitä liian vähän. Tämä on vain minun näkemys. Olen omalla tavallani kymmenen kiloa vasta painoa pudottanut ja takaisin ei ole tullut

Mä olen myös tällä omalla tavallani pudottanut 7kg ja suunta on alaspäin koko ajan. Nimenomaan niihin naposteluihin syön hedelmän, en mitään leipää. Enkä kyllä aina hedelmääkään, nyt tuli syötyä enemmän ku yleensä. Ja yleensä syön päivässä ehkä banaanin ja mandariinin/omenan.

Mulle on hyvä näin =)

Yhteistyössä