Päiväkoti ja uhmis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Toisella pojalla on kamala uhma, sillä ei missään vaiheessa oo uhmaa ollu ja nyt se tuli tosi kamalana :kieh: Perjantaina mies haki poikia päiväkodista ja asteita oli 5. Poika oli ulkona t-paidalla ja vk-haalarilla... siksi, kun se ei ollu halunnu pitkähihaista päälleen :o
Ne tuntuu hyppivän pojan pillin mukaan joka asiassa tuola päiväkodissa ja sitte ne valittaa mulle, ku ei mikään enää onnistu. Tottakai poika uhmaa ja kiukuttelee puolet enemmän, ku huomaa, että sillä saa kaikessa periksi, eikä kuria pidetä ollenkaan :headwall:
Mun mielestä se on aikuisen asia pitää kuria ja päättää, että ulos ei mennä ilman sitä pitkähihaista... kaikessa vaan annetaan periksi |O

Meidän kuopus oli kanssa viime vuonna päikän tätien kauhu, mutta ommksi siellä pidettiin rautaista kuria. Nyt on yhtä hymyä sekä tädit että tyttö, kun tulen hakemaan, mutta vieläkin ihan hätkähdän, kun sanovat, että ihan hyvin meni päivä.

Mä en tajua, että eikö ne oikeesti huomaa/tiedä, että mitä enemmän ne antaa sielä periksi, niin sitä enemmän niillä on vaikeuksia :o Poika kyllä osaa jo käyttää niin hyvin hoitajia hyväkseen, ku huomaa, että ne antaa kaikessa periksi.

Taas oli poika t-paita ja vk-haalari päällä ulkona ja ilman sormikkaita. Siksi kun ei niitä ollu halunnu pukea :kieh: Kai se kohta saa juosta sielä alasto, ku se kerran haluaa |O Ja tottakai räkä valuu nenästä ja yskittää :headwall:

Yhteistyössä