minnuu sitten ärsyttää taas tuo laps

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hivenenhullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hivenenhullu

Vieras
helkkari mitä rutinaa.. KOKOAJAN!!
kun koko päivää siivittää rutina ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ... TAHTOO VETTÄÄÄÄÄ::::TAHTOO NAMII::::TAHTOO sitätätäja tota... ÄÄÄIIIITIIII!!!!
jatkuva karjuminen, äiti sykkyyn... kun lapsi on jo sylissä!!! kaikesta ja kokoajan...ÄÖÄÄÄÄÄÄÄ
mikään ei kelpaa.. hetken on hiljaa ja sitten taas alkaa... mitään ei pyynnöstä,kehotuksesta taikka käskystä tee... ja sitten kun hermostun niin taas ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
muisti on kuin kultakalalla, keskittymiskyky kuin magnustilla, ja näköjään taidot on taantunut 1v tasolle... ja kaikki vaan kokoajan ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄITI SYKKYYYYYYN!!!!!!!! kun ei huutamalla muuten periksi saa niin sitten vaihtaa sen tuohon ÄITIII SYLIIIN.. ja kun eihän lasta saa jättää silloin huomiotta... |O
kun yrittää tehdä sen kanssa jotain niin hermot siinä menee kun mun vaan pitäis tehdä, esim piirtämistä yritettiin... jätkä sanelee mitä piirretään ja jos en niin tee niin sitte huudetaan ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
kun sanon että jos huuto jatkuu niin en piirrä, ÄÄÄÄÄÄÄ ÄITI PIIRTÄÄÄ!!!!!
kun piirrän jotain niin jätkän mieli muuttuu kesken kaiken ja taas ÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
annoin värityskirjan että värittää sitten itse... niiin ÄÄÄÄÄ ÄITI VÄRITTÄÄÄÄÄÄ!!!!!
ja sitten kun hetkeks rauhottuu niin taas iskee joku kohtaus ÄÄÄÄÄÄÄÄ

mulla vanne kiristyy ja pahasti... huoh...
ja tosissaan viimeset 5min on ollu...
ääääää äiti piirtää kaivinkoneen...ääää äiti piirtää traktorinäääää äiti piirtää ympyrän...äääääääää äiti tulee räkäääääääääääää... rölli loppui öääääääääääää, äiti laita uudelleen äääääääää äiti räkäääääääää, äitiiiiiiiii.... ääääääää äitiii sykkyyyn!!!! ja mä koitan puhua iloisella äänellä, keksiä vaihtareita tekemiselle, koitan pitää kuria, en annna kokoajan periks.. pyyhin räkää ja koitan samalla muistuttaa että sillä on se paperi itsellään että vois pyyhkiä itse....
tunnin päästä se olen varmaan mä joka heittäytyy lattialle ja huutaa ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
mihin se mun ihana ja suloinen ja iloinen poika on hävinny :o voisko se tulla takas ton ÄÄÄÄÄÄÄÄÄ masiinan tilalle....

ja sen ajan kun ei huuda niin kysyy mitä,miks,missä,kuka,mitä,miks,missä,kuka
räkää jos valuu niin pyyhkii sen vaikka pöytään, sanon että pyyhkii paperiin... mihin? missä? ja paperia olen sille siihen pöydälle antanut... |O mutta musiti on NIIIIN hyvä... huoh... ja jos yritänkin ehdottaa että otettais nenä friidalla räkä kunnolla pois niin se järkyttävä tappelu,raapiminen,läpsiminen ja potkiminen... ei ole muuten sen väärtiä... |O

hmmm toi on niin ärsyttävää.. Mutta ajattelitko mennä vaikka pihalle leikkipuistoon leikkimään? Saisit raitista ilmaa eikä vanne kiristäis päätä ja lapsikin pääsisi purkaa energiaa jonka käyttää sun pomputtamiseen...

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
räkää jos valuu niin pyyhkii sen vaikka pöytään, sanon että pyyhkii paperiin... mihin? missä? ja paperia olen sille siihen pöydälle antanut... |O mutta musiti on NIIIIN hyvä... huoh... ja jos yritänkin ehdottaa että otettais nenä friidalla räkä kunnolla pois niin se järkyttävä tappelu,raapiminen,läpsiminen ja potkiminen... ei ole muuten sen väärtiä... |O

ajatteletko että lapsi ilkeyttään toimii näin? Entä jos katsoisit peiliin???

Alkuperäinen kirjoittaja itse:
pakko kysyä, paljonko pojalla ikää? Kuulostaa ihan meidän neidin eiliseltä...:O

huikeat 2,5v, taitaa siis kuulua ikään tää... mutta hermot menee silti |O
ja tää on ny kestäny kohta viikon... ei silloin tällöin huono päivä mitään haittaa... niitä on itse kullakin mutta tää.... |O

Alkuperäinen kirjoittaja piste:
pakko kysyä paljon äidillä on ikää ja käsitystä lapsista!?!

ikää löytyy ja tiedän että uhmaikäinen,pienessä flunssassa oleva lapsi on just tasan näin ärsyttävä...
kunhan nyt vaan avaudun

ikää löytyy ja tiedän että uhmaikäinen,pienessä flunssassa oleva lapsi on just tasan näin ärsyttävä...
kunhan nyt vaan avaudun

kunhan vaan avaudut joo, mut luulen, että tuo asenteesi ei voi olla välittymättä vuorovaikutukseen lapsesi kanssa:/

Alkuperäinen kirjoittaja apua:

ajatteletko että lapsi ilkeyttään toimii näin? Entä jos katsoisit peiliin???

ei tartte kiitos vaan ehdotuksesta... eihän se ilkeyttään sitä tee... sille on vaan kehittynyt oma tahto, ja se oma tahto on harvoin samoilla linjoilla äidin tahdon kanssa... lapsi opettelee käsittelemään tunteitaan, ilmaisemaan niitä... ja tosissaan vasta harjoittelee ja tarvtsee siihen aikuisen, äidin apua... kyllä mä nää tiiän.... mutta ei se poista sitä ärsytystä siltikään!!! |O
ja kyllä halin,suukotan,kehun hyvästä käytöksestä etc. kyllä mä lastani rakastan enkä mistään hinnasta luopuisi vaikka se nyt ärsyttääkin just nyt...

kunhan nyt vaan avaudun

kunhan vaan avaudut joo, mut luulen, että tuo asenteesi ei voi olla välittymättä vuorovaikutukseen lapsesi kanssa:/

pah... kyllä mä lapseni kanssa osaan olla :)
ja kyllä saatan olla hivenen kärttyinen jos mun korvaan huudetaan 30min ÄITIISYKKYYYNN... vaikka laspi on sylissä, vaikak puhun sille,lohduttelen,koitan kysellä mikä harmittaa...
kun lapsi vihdoin rauhottuu ja kaikki on hyvin niin sitten menen tupakalle tunteitani tuulettamaan.. tai tänne :D

Se on sellasta noitten kanssa välillä :) Mua rupes vaan huvittaan kun oma samanikäinen on ollut huutamatta turhia nyt viime ajat. Tietysti vähän. Mutta tilalle tullut hiljaisuus jolloin tehdään niin pahoja että :D Kyllä se ohi menee. Älä vaan lähde ihan joka pompotteluun mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:
hmmm toi on niin ärsyttävää.. Mutta ajattelitko mennä vaikka pihalle leikkipuistoon leikkimään? Saisit raitista ilmaa eikä vanne kiristäis päätä ja lapsikin pääsisi purkaa energiaa jonka käyttää sun pomputtamiseen...

kohta mennään vaahtokylpyyn ja sitte tehään iltapalaa :) huomenna lapsi menee tarhan ja mä pääsen tuulettamaan päätäni töihin yöksi.. :)
täytyy huomenna mennä ulkoilemaan aamusta, vaikka se kyl on ihan samanlaista siellä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Asuuko meidän poika teillä salaa? :D No jos helpottaa niin kunnon ulkoilu ja ruoka, johan oli eri ääni kellossa tuollakin karjujalla, suukkoja ja haleja vaan sateli.

Kyllä se siitä, ajan kanssa..

:D hyvä tietää ettei ole ainoa kauhukakara mulla :D
nyt on herra melkein aurinkoinen... hetken hassuteltiin ja sai vanukasta iltapalaksi :D
suunnitelmissa oli letut mutta alkoi taas näyttää siltä että huudoksi muuttuu niin muutin suunnitelmat... nyt kohti vaahtokylpyä ja sitte nukkumaan :)

Yhteistyössä