todella puuduttavaa toisinaan tää 2½veen kanssa eläminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
oon ihan kyllästyny oleen äiti. tai en äiti vaan oon kyllästyny oleen se jolle AINA,JATKUVASTI,KOKO AJAN,ALATI,LOPUTTOMASTI kiukutellaan KAIKESTA |O

tänään hain pojan hoidosta ja jäin seuraan sivusta kuinka se puki itsensä ja oli niin reipas ja heti kun erehdyin sanoon et voi ku hyvin osaat, ja se huomas mut, niin se veti veltoks maahan makaan eikä osannukaan enää mitään :headwall:
hoitaja sano et poika oli syönykin itse todella hienosti,mutta heti kun tultiin kotiin,niin eihän sillä ollu aikomustakaan syödä itse,kiukutteli vaan |O

ei se mummuille,isille,mun miehelle,papalle,vaarille,tädeille,tarhan tädeille eikä kenellekään muulle kiukuttele ja musta tuntuu et se kiukuttelee mulle sit muidenkin edestä ja mä en JAKSA |O

kertokoon vaan siitä kuinka tuttu ja turvallinen ja rakas se oma äiti on jolle on sit helppo kiukuta,ei just nyt lohduta :headwall: |O :ashamed:

Voi sinnuu! :hug:

En kerkee enempää kommentoida, kun itellä tuo 2v2kk riehuu ja meuhkaa niin kovasti taas vaihteeksi... Ja vauva 5kk vaatii kans osansa. Mut ymmärrän sua!
En mäkään aina jaksais, mut pakko! Ja oon silti onnellinen että mulla noi muksut on... Muuten oisin nyt ihan yksin, kun erottiin reilu kuukaus sit miehen kanssa.

kun vois edes yhden päivän olla joku muu ihminen lapsen elämässä -vaikka mummu tai isi tai joku muu kun äiti niin vois nauttia siitä ilosta kuinka hienosti se osaa kaikkee |O

(ja kyllä,rakastan lastani ja olen kiitollinen siitä että mulla on hänet. tiedän myös että joillain on vielä rankempaa,mutta mun voimavarat on tältä päivältä finito :ashamed: )

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
kun vois edes yhden päivän olla joku muu ihminen lapsen elämässä -vaikka mummu tai isi tai joku muu kun äiti niin vois nauttia siitä ilosta kuinka hienosti se osaa kaikkee |O

(ja kyllä,rakastan lastani ja olen kiitollinen siitä että mulla on hänet. tiedän myös että joillain on vielä rankempaa,mutta mun voimavarat on tältä päivältä finito :ashamed: )

:hug: :hug: :hug:
Paljon voimia sulle! Kyllä se ajan kanssa helpottaa! Ja nuo uhmakaudetkin onneksi on vain kausia!

Yhteistyössä