[QUOTE="Vieras";25489128]Kiitos vastauksista. Mikähän siinä on, että päiväkodistaxon luotu kuva parempana paikkana kuin koti oman vanhemman kanssa. Minulla ei ole mitään kokemusta päiväkodista enkö oikein tiedä millaista arki siellä käytännössä on. Esitteissä ainakin kehutaan kovasti miten paljon kaikkea kivaa siellä tehdään ja siitä tulee huono omatunto kun ei itse kotona järjestö mitään erityistä. Itsestäkin tuntuisi oudolta laittaa vanhempi lapsi päiväkotiin jos olen itse kotona. Mutta toisaalta ulkopuolisilta tulee viestiä että se olisikin parempi lapselle. Vaikea tietää mikä olisi parasta lapselle ja teenkö näin vain itsekkäistä syistä, siksi koska itse itsekkäästi haluan olla lasteni kanssa niin paljon kuin mahdollista.[/QUOTE]
Sähän olet järjestänyt lapsille jo vaikka mitä erityistä! 4v. pärjää oikein hyvin kerholla ja puistoilulla. Mä olen lto eikä me juurikaan askarreltu tms. mun lasten kanssa, kun olin isojen kanssa kotona. Suutarin lapsella ei ole kenkiä
Vein isommat tarhaan ja palasin töihin, kun isompi oli 6 ja keskimmäinen 4, siihen asti kävivät srk:n kerhossa ja hyvin viihtyivät kotona. Nyt olen hoitamassa pienintä (11kk) ja keskimmäinen on eskarissa, esikko koulussa. Palaan töihin, kun kuopus on 2,5v.
Ole hyvillä mielin kotona lastesi kanssa!
Sähän olet järjestänyt lapsille jo vaikka mitä erityistä! 4v. pärjää oikein hyvin kerholla ja puistoilulla. Mä olen lto eikä me juurikaan askarreltu tms. mun lasten kanssa, kun olin isojen kanssa kotona. Suutarin lapsella ei ole kenkiä
Ole hyvillä mielin kotona lastesi kanssa!