[QUOTE="höh";23172630]En tajua kuinka jonkun mielestä kahden tunnin pakkolepo joka päivä on ok. Kuinkakohan moni aikuinen suostuisi joka päivä makaamaan hiljaa paikoillaan kaksi tuntia vaikka ei väsyttäisi yhtään. Joku 30-45 minuutin rauhoittumishetki on kyllä ihan paikallaan, mutta toihan on jo rääkkäystä... 
Ihmisten unentarve on yksilöllistä jo lapsena![/QUOTE]
On joo...perus 4v on kyl sellanen ettei se millään jaksa olla 2h aloillaan. Eikai aikunenkaan jaksas vaa maata hiljaa kun ei yhtään väsytä. Mun 3v tarhassakaan ei oo pakko nukkua ja lepo kestää tietynaikaa. Omani nukkuu tietyn ajan ja saa nousta herättyään. Monessa paikassa oon töissä ollu mut täytyy sanoa että tollaseen pakkomakaamiseen en oo törmänny. Onneksi.
Ihmisten unentarve on yksilöllistä jo lapsena![/QUOTE]
On joo...perus 4v on kyl sellanen ettei se millään jaksa olla 2h aloillaan. Eikai aikunenkaan jaksas vaa maata hiljaa kun ei yhtään väsytä. Mun 3v tarhassakaan ei oo pakko nukkua ja lepo kestää tietynaikaa. Omani nukkuu tietyn ajan ja saa nousta herättyään. Monessa paikassa oon töissä ollu mut täytyy sanoa että tollaseen pakkomakaamiseen en oo törmänny. Onneksi.