Päivähoitopaikoista soitettiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

OnniKeiju

Aktiivinen jäsen
21.08.2005
9 831
-1
36
Tuo kaikista lähin tarha on täynnä, eli sinne en lapsille saa paikkoja... Sit mulle ehdotettiin toista tarhaa...juuh, ihan kiva, se on hyvä tarha ja henkilökunta on mitä parasta...siellä lapset sais kaikista parasta hoitoa...koska niiden hoitaja olis sillon mun äiti... Taidan sitteki kallistua pph:n puoleen...

Koska sulla alkaa hoidon tarve? Oon ootellu tietoa paikoista, mutta ei oo kuulunut. Meillä tosin hoito alkaa vasta lokakuun alusta. Ja nyt tietty on varmaan kaikki päättävät elimet lomalla koko kesän...

Mitäs vikaa sun äidin hoidossa olis?

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
kyl mä haluun et mummu on mummu, eikä hoitotäti... eikä äitikään ollu oikeen ilahtunu siitä et lapsenlapset olis sillä hoidossa.
Syyskuussa alkaa hoidontarve.

Oon samaa mieltä, mummun pitää kuitenkin töissä olla hoitotädin roolissa ja kohdella kaikkia lapsia samalla tavalla. Lapsesta se voi tuntua hämmentävältä

Kerran kysäsin tarhasta huvin vuoksi ja ajankuluksi itelleni työharjottelupaikkaa niin ei se ois onnistunut kaska omat lapset on samassa tarhassa, vaikka oiskin toisessa ryhmässä. Sitten kysäisin että pääsiskö mummi sinne työharjotteluun niin ei sekään olisi käynyt koska lapsen lapset on siellä.

En minäkään oikeesti edes haluaisi että lapset olisi samassa tarhassa missä äitini olisi harjoittelussa. Mummi on mummi eikä hoitaja ja pukija ja leikittäjä joka päivä 8 tuntia!

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
kyl mä haluun et mummu on mummu, eikä hoitotäti... eikä äitikään ollu oikeen ilahtunu siitä et lapsenlapset olis sillä hoidossa.
Syyskuussa alkaa hoidontarve.

joo hyvä idea. Sitä paitsi on TODELLA VAIKEETA olla tasapuolinen omien ja toisten kanssa. Toden totta on ihanaa kun on mummi/mummo erikseen.

Yhteistyössä