V
vieras
Vieras
Jos ulosotto alkaa ottamaan palkasta, niin vaikuttaako se hoitomaksuihin? Kuitenkin tulot pienentyvät 500?/kk.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuo on kyllä typerää, kun kaikki tulot otetaan varmasti huomioon, muttei lähellekään kaikkia menoja. Mies maksaa nuoruuden typeryyksistä varmasti loppu elämänsä, velkasaneeraukseen ei päästä ainakaan kahteen vuoteen, kun minä olen kotona vauvan kanssa. uUn minä menen töihin, niin joudutaan velkasaneerauksessa maksamaan 200?/kk ja nyt kun olen huonoilla tuloilla kotona, niin miehen palkasta viedään ainakin tuo 500?.
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuo on kyllä typerää, kun kaikki tulot otetaan varmasti huomioon, muttei lähellekään kaikkia menoja. Mies maksaa nuoruuden typeryyksistä varmasti loppu elämänsä, velkasaneeraukseen ei päästä ainakaan kahteen vuoteen, kun minä olen kotona vauvan kanssa. uUn minä menen töihin, niin joudutaan velkasaneerauksessa maksamaan 200?/kk ja nyt kun olen huonoilla tuloilla kotona, niin miehen palkasta viedään ainakin tuo 500?.
Semmosta se vaan on,niin makaa kuin petaa.
Alkuperäinen kirjoittaja no mutta:ettehän te tarvi päivähoitoa kun sinä olet kotona!
täytyy hommautua holhouksen alle, jos ajattelee ettei ole vastuussa täysikäisenä tekemistään asioista.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuo on kyllä typerää, kun kaikki tulot otetaan varmasti huomioon, muttei lähellekään kaikkia menoja. Mies maksaa nuoruuden typeryyksistä varmasti loppu elämänsä, velkasaneeraukseen ei päästä ainakaan kahteen vuoteen, kun minä olen kotona vauvan kanssa. uUn minä menen töihin, niin joudutaan velkasaneerauksessa maksamaan 200?/kk ja nyt kun olen huonoilla tuloilla kotona, niin miehen palkasta viedään ainakin tuo 500?.
Mä oon kyllä sitä mieltä, että 18-vuotiaana hehdyistä tyhmyyksistä ei tarvitse maksaa ja kärsiä koko elämäänsä. Ihminen muuttuu, mutta vaikka on tehnyt töitä ja yrittänyt saada maksettua pois, niin mistään suunnasta ei helpoteta asiaa, vaan vaikeutetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee:täytyy hommautua holhouksen alle, jos ajattelee ettei ole vastuussa täysikäisenä tekemistään asioista.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuo on kyllä typerää, kun kaikki tulot otetaan varmasti huomioon, muttei lähellekään kaikkia menoja. Mies maksaa nuoruuden typeryyksistä varmasti loppu elämänsä, velkasaneeraukseen ei päästä ainakaan kahteen vuoteen, kun minä olen kotona vauvan kanssa. uUn minä menen töihin, niin joudutaan velkasaneerauksessa maksamaan 200?/kk ja nyt kun olen huonoilla tuloilla kotona, niin miehen palkasta viedään ainakin tuo 500?.
Mä oon kyllä sitä mieltä, että 18-vuotiaana hehdyistä tyhmyyksistä ei tarvitse maksaa ja kärsiä koko elämäänsä. Ihminen muuttuu, mutta vaikka on tehnyt töitä ja yrittänyt saada maksettua pois, niin mistään suunnasta ei helpoteta asiaa, vaan vaikeutetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuo on kyllä typerää, kun kaikki tulot otetaan varmasti huomioon, muttei lähellekään kaikkia menoja. Mies maksaa nuoruuden typeryyksistä varmasti loppu elämänsä, velkasaneeraukseen ei päästä ainakaan kahteen vuoteen, kun minä olen kotona vauvan kanssa. uUn minä menen töihin, niin joudutaan velkasaneerauksessa maksamaan 200?/kk ja nyt kun olen huonoilla tuloilla kotona, niin miehen palkasta viedään ainakin tuo 500?.
Meillä oli samatilanne aikanaa, miehen palkasta meni ulosottoon 500e. Pääsimme kyllä velkasaneeraukseen vaikka minä olin vauvan kanssa kotona. Maksamme sitä vielä muutaman kuukauden 200e/kk ja sitten on meidän velkasaneeraus ohi! Jippiii..
Miksette pääse heti velkajärjestelyyn?Meillä oli velat tulleet yritystoiminnan loppumisesta.
Ja tosiaankaan noita ulosotto-saneerausmaksuja ei oteta Kelalla tai päivähoitotoimistoissa huomioon!
Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee:täytyy hommautua holhouksen alle, jos ajattelee ettei ole vastuussa täysikäisenä tekemistään asioista.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuo on kyllä typerää, kun kaikki tulot otetaan varmasti huomioon, muttei lähellekään kaikkia menoja. Mies maksaa nuoruuden typeryyksistä varmasti loppu elämänsä, velkasaneeraukseen ei päästä ainakaan kahteen vuoteen, kun minä olen kotona vauvan kanssa. uUn minä menen töihin, niin joudutaan velkasaneerauksessa maksamaan 200?/kk ja nyt kun olen huonoilla tuloilla kotona, niin miehen palkasta viedään ainakin tuo 500?.
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee:täytyy hommautua holhouksen alle, jos ajattelee ettei ole vastuussa täysikäisenä tekemistään asioista.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuo on kyllä typerää, kun kaikki tulot otetaan varmasti huomioon, muttei lähellekään kaikkia menoja. Mies maksaa nuoruuden typeryyksistä varmasti loppu elämänsä, velkasaneeraukseen ei päästä ainakaan kahteen vuoteen, kun minä olen kotona vauvan kanssa. uUn minä menen töihin, niin joudutaan velkasaneerauksessa maksamaan 200?/kk ja nyt kun olen huonoilla tuloilla kotona, niin miehen palkasta viedään ainakin tuo 500?.
Joskus holhoojat ovat keränneet lapsen vastuulle velkoja, jotka tulevat maksettavaksi heti 18-vuotiaina, vuosien koronkasvamisen jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee:täytyy hommautua holhouksen alle, jos ajattelee ettei ole vastuussa täysikäisenä tekemistään asioista.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuo on kyllä typerää, kun kaikki tulot otetaan varmasti huomioon, muttei lähellekään kaikkia menoja. Mies maksaa nuoruuden typeryyksistä varmasti loppu elämänsä, velkasaneeraukseen ei päästä ainakaan kahteen vuoteen, kun minä olen kotona vauvan kanssa. uUn minä menen töihin, niin joudutaan velkasaneerauksessa maksamaan 200?/kk ja nyt kun olen huonoilla tuloilla kotona, niin miehen palkasta viedään ainakin tuo 500?.
Joskus holhoojat ovat keränneet lapsen vastuulle velkoja, jotka tulevat maksettavaksi heti 18-vuotiaina, vuosien koronkasvamisen jälkeen.
Teoriassa mahdollista, mutta hyvin harvinaista. Esimerkkinä tietysti alaikäisen lapsen nimiin ostettu auto ja maksamattomat parkkisakot. Mutta niistä harvoin syntyy eilinikäistä velkaa.