S
sisilisko
Vieras
mulla on meneillään 21+1 viikko...ja tuntuu että maha on nii iso..? vai onko se läskiä?? nyt painan 61 ennen 55...normaali?? oon kyl aika nuori 17wee.
:heart:
:heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2005 klo 04:51 crina kirjoitti:Anteeksi nyt vaan mutta mahan koko ei kerro mitään vauvan koosta..kannattas teidän 16!!!! vuotiaden hankkia vähän enemmän tietoa että osaatte edes lastanne hoitaa!!!
Voi vitsi mä olen taas pahoillani kun tulikin taas kommentoitua keskustelua....Onhan se tietty niin, että VAIKKA täällä onkin palsta ALLE 20 vuotiaille niin se on ihan turha...olet oikeassa ettei se mahan koko niin vauvan kokoon vaikuta...ANTEEKSI vain..Kirjoitin hieman typerästi..mutta tiedoksi vain sinulle että minä osaan kuule hoitaa lastani AIVAN yhtä hyvin kuin sinäkin omaasi...Rupeaa jo hieman kyllästyttämään kun sinä ja muut "paremmat" äidit jotaka ette mitään esim minun tai muiden nuorien äitien osaamisista tiedä rupeatte syyttä suotta nälvimään...Hoitakaa omat penskanne miten hoidatte ja jättäkää meidät muut rauhaan!!! :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2005 klo 04:51 crina kirjoitti:Anteeksi nyt vaan mutta mahan koko ei kerro mitään vauvan koosta..kannattas teidän 16!!!! vuotiaden hankkia vähän enemmän tietoa että osaatte edes lastanne hoitaa!!!
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2005 klo 04:51 crina kirjoitti:Anteeksi nyt vaan mutta mahan koko ei kerro mitään vauvan koosta..kannattas teidän 16!!!! vuotiaden hankkia vähän enemmän tietoa että osaatte edes lastanne hoitaa!!!
No sinä oot kyllä päässy vähällä... =) Onnea pienokaisen johdosta... :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2005 klo 21:29 AnnaBell-79 kirjoitti:Mulla on painoa tullu 2,6kg ja vauvan painoarvio oli ti 2kg..olen tyytyväinen,kun lähtöpaino ei kuitenkaan ollu pieni...rv 34