Milloin maha palautuu raskauden jälkeen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ,..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

,..

Vieras
Vauva jo kohta kolme kuukautta ja mulla on edelleen tosi iso maha. Kilojakin on jäljellä vielä 7-8 mut eipä niitä tarvi välttis saada pois ku oon ihan normi painoinen ja muualta kropasta ihan siedettävä...
Eikö maha ole vielä palautunut vai onko se yksinkeratisesti vain läskiä ja löysää....
Ahistaa!

olin n. 12kg ylipainoinen, tulin raskaaksi kiloja tuli 15.
Vauvamasu lähti mitä lähti 2kk jälkee ja lähti 10kg.
Sen jälkeen päätin että saa lähteä kokonaan
Jumppasin, kävelin tms.
Nyt normaalipainoinen::)))

Mulla 3,5 kk synnytyksestä ja edelleen on maha. On toki selkeästi pienentynyt koko ajan, mutta silti on selkeä reppu tuossa edessä. Ekasta lähti nopeammin, tässä vaiheessa oli enää pientä makkaraa (ei siis tällaista yhtenäistä mahaa).

Ei palautunut enkä tosin reenannutkaan sitä mitenkään ahkerasti.. Mut siis tähän mennessä ei oo mitenkään ihmeellisesti palautunut. Tosin nyt jo uudestaan raskaana. =)

Mutta kyllä se tietty mallia muuttaa. Viime kesänä mulla oli paljon isompi maha kuin tämän kesän alussa (nyt se taas vähän pömpöttää ;) ), vaikka kiloja on sama määrä.

Mulla oli 2kk päästä lautamasu ja sikspäkki näkyvissä vaikka ennen raskautta oli hieman ylipainoa. Olisin kyllä mielummin ottanut koliikittoman vauvan kuin lautamahan. Vauva pysyi hiljaa vain jos oli sylissä ja aerobiccasin samalla musiikin tahtiin.

Yhteistyössä