painoo alaspäin...ei vaan mene...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HurjaMimmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HurjaMimmi

Vieras
kummalllist vaikka käyn 3-4krt/ viikossa jumpalla tai kuntosalilla eikä paino ole vielä tippunut reippaasti, vaikka toista viikkoa jo kulunut, paino oli aamulla 81.6kg ja pituutta 172 cm...ja hyvän syömistäkin olen vähentänyt, sekä iltasyömistä! siispä...mistä johtuu...tiedän ettei tulokset heti näy... :headwall: \|O

Älä lyö hanskoja tiskiin heti kättelyssä!
Paino lähtee tippumaan raivostuttavan hitaasti aluksi..Kuntosalilla paino ei välttämättä(riippuu treenistä)varsinaisesti lähde laskemaan vaan lihas kiinteytyy ja lihashan painaa enemmän kuin läski.Mittanauha on myös oiva apuväline, jos haluat seurata tulosten syntymistä..Onko sinulla tietoa miten kannattaa treenata?Onko treeni-ohjelmaa?Ruokavaliolla voi myös kovasti vaikuttaa tulosten näkymistä.
Hyvä olisi kuntosalin lisäksi harrastaa jotain sykettä kohottavaakin liikuntaa,ns.rasvanpolttoa.Itse hiihdän tai juoksen kuntosali-harjoittelun lisäksi.
Älä kuitenkaan luovu kuntosali-harrastuksestasi.Siellä jos missä tulos tulee näkyviin ja kehoa voi muokata "helposti" haluamallaan tavalla..Tsemppiä treeneihin!!Eikös ole mahtava fiilis kunnon treenien jäljiltä?

Kyllä se siitä lähtee putoomaan! Ihan varmasti! Mä huomasin, että mulla paino lähtee "osissa". Alux lähti kolme kiloa hujahtamalla...eli siis nesteet poistu kehosta. Sit jumitettiin monta aikaa ja meinasin jo luovuttaa...jatkoin kuitenkin sinnikkäästi ja taas putosi 3-4 kiloa helposti ja nyt taas jumittaa...

Kyllä se siitä lähtee! Älä vaan luovuta!

kiitti vaan munkin puolesta kaikille vastanneille =)
mulla ihan sama ollu mielessä, et miks tää alku (kolme ja puolm viikkoo, on ollu niin hidasta. Alaspäin on mennyt, mut tosi hitaasti...Ite teen pilates harjotuksia.

Yhteistyössä