painonvartijat.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Siiri

Jäsen
21.05.2004
319
0
16
Hei, onko kellään painonvartijoitten "romppua", millanen se on?
mainos löytyy kyllä heidän sivuiltaan, mut siinä ei juuri esittelyä ole. En ehdi ryhmään töitteni vuoksi, mutta ajattelin et onnistuisin kenties tollasen "kotiohjelman" kautta... kokemuksia kaivataan!!!

multa löytyy sekin =) tykkään testailla kaikkia,vaikkei juurikaan ylipainoa ole ;) eli se on erittäin helppokäyttöinen ja toimiva =) sieltä löytyy melkeinåä kaikki ruoka-aineet ja liikuntapisteet tosi helppoa =) siellä on myös painonseuranta taulukko,mistä omaa laihtumistaan saa ylpeänä seurailla :whistle: ja paljon ruoka-ohjeita ym ym. suosittelen =)

asennetaanko se tohon koneelle vai pitääkö aina laittaa romppu sisään kun sitä käyttää??? Onko siihen muitten helppo päästä käsiksi?? ( Aattelin vaan kun meillä käy porukkaa koneellee niin en välttämättä haluis heidän näkevän painoani.... :whistle: )

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.08.2004 klo 08:24 Tintti1010 kirjoitti:
asennetaanko se tohon koneelle vai pitääkö aina laittaa romppu sisään kun sitä käyttää??? Onko siihen muitten helppo päästä käsiksi?? ( Aattelin vaan kun meillä käy porukkaa koneellee niin en välttämättä haluis heidän näkevän painoani.... :whistle: )

Levy pitää olla koneessa joka kerta kun käytät ohjelmaa.

tintille =) ei pääse muut helposti käsix...vaatii ensinnäki salasanan avaukseen ;) ja minä olen omani "jemmannut" koneelle niin ettei sitä kyllä kukaan tajuu ettiäkkään :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.08.2004 klo 08:24 Tintti1010 kirjoitti:

Kätevä systeemi (toimii meillä) että tekee käyttäjille omat tilit joihin pääsee salasanalla tietokonetta avattaessa, niihin tulee automaattisesti kaikille omat ohjelmat, omat tiedostot joihin muut ei pääse käsiks.

Mä tein näin ettei kukaan pääse seuraa mitä katon netistä (kaksplus) ja ei pääse lukee mun sähköpostia. Ennen oli mun ja isännän mailit samassa ohjelmassa niin niitä ei saanu eriteltyä, näin saa.

Yhteistyössä