Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Mä diggasin siitä, mulla toimi ja paino tippu.
Huono puoli on se et se on aika hintavaa hommaa ja sit et pitää jaksaa kirjottaa pojot ylös.
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala::flower:
Musta se oli helppo ja tehokas tapa.
Mä luulin, et pisteiden laskeminen ois vaikeaa ja työlästä mutta nopeesti siihen oppi.
Meillä oli duunissa yritysryhmä, joten oli tosi vaivaton kun punnitus ja kokoontuminen oli siellä.
Mulla putos painoa 16 kg 5 kk:ssa.
Nyt mä "harjoittelen" kesän pitämään tätä painoa yllä ja tiputan syksyllä puuttuvat 4 kg.
Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Mä diggasin siitä, mulla toimi ja paino tippu.
Huono puoli on se et se on aika hintavaa hommaa ja sit et pitää jaksaa kirjottaa pojot ylös.
Onko niitä CD-ROM-ohjelmia enää myytävänä? Sellainen voisi olla kätsy.
Alkuperäinen kirjoittaja minusta:Liian vähärasvainen ruokavalio minusta Painonvartijoilla, altistaa repsahduksille ja elimistö alkaa huutaa rasvaa jossain vaiheessa. Ei kaikki rasva oikeasti ole pahasta. Useimmilla Painovartijoilla laihduttaneista paino on tullut takaisin seuraavan vuoden aikana. Parempi siis hitaampi ja pysyvämpi muutos elämäntapoihin. Suosittelen esim. kiloklubi.fi ja kalorilaskuri.fi -palveluita tueksi, jos kertyviä kaloreita ja ruokavalion koostumusta on vaikea arvioida itse.
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:mä sain painonvartijain materiaalit kaverilta lainaan.
Kertokaas, onko niissä kokoontumisissa mitään sen kummempaa mikä ei niistä vihkosista ilmenis?
Kun ei mun tarvii edes kirjottaa mitään ylös, lasken päissäni enkä pidä niin hypertarkkana sitä, meneekö 20 vai 23 pinnaa - se on enivei vähemmän kuin mitä ennen söin.
Kyläilyt kyl meinaa tuhota tän laihiksen. Jos on illansuussa enää 4 pinnaa jälellä, (joilla kotona selviäisi hyvin) niin eikös siellä kylässä oo seittemää sorttia ja pois et pääse ennen kuin kaikkea on maistettu... Ja muuta sen suuntaista. :headwall:
AI NIIN! PV:n mukaan kananmuna on 2 pistettä. Finelin mukaan munassa on 140 kcal/100g ja ne nyt yleensä painaa 55g => 80 kcal = 1 1/3 pinnaa.
Valtava epäkohta on tämä! Varsinkin kun muna on jo päästetty pannasta ja mä syön niitä n. 2 viikossa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Toimivahan se on mutta oon sikäli samaa mieltä kun joku tuolla ylhäällä et ne kilot tuppaa tulla takasinki. Ja liiankin tehokasta se on, multa katos tukkakin päästä samalla kertaa eikä ollu puutetta esim. rasvasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Toimivahan se on mutta oon sikäli samaa mieltä kun joku tuolla ylhäällä et ne kilot tuppaa tulla takasinki. Ja liiankin tehokasta se on, multa katos tukkakin päästä samalla kertaa eikä ollu puutetta esim. rasvasta.
Mä olen ajatellut aina niin että Se Painonvartijat ei olis mikään laihdutuskuuri vaan elämäntapa. Eli en koskaan enää palaisi vanhaan ruokavaliooni. Siis olen asennoitunut niin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:Mä olen ajatellut aina niin että Se Painonvartijat ei olis mikään laihdutuskuuri vaan elämäntapa. Eli en koskaan enää palaisi vanhaan ruokavaliooni. Siis olen asennoitunut niin.
No niin mäki luulin nimimerkillä 15kg 3kk pois ja puolet tullu takasin :wave: