painonvartijat vs keventäjät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Painonvartijoista sen verran, että jos sulla on taipumusta selluliittiin, en suosittele. =) Niiden rasvaa karttava, makeutus- ja lisäaineita suosiva ruokavaliosuositus saa aikaan nätit muhkurat tuonne reisikalustoon... :whistle: Toki niillä saa syödä mitä vain, mut jos tahdot, että pisteet riittää, joudut valitsemaan paljon tuotteita, joista on kaikki oikea poistettu ja korvattu makeutusaineella ja esanssilla. Terveellinen rasva on myös poistettu ja korvattu kovetetuilla kasvirasvoilla, kadonnut maku korvattu sokerilla.

(varoituksen sana kokeilleelta. Ja kyllä kaduttaa ja pirusti. Jos oisin lisäksi tiennyt, että laihtua voi oikeasti näkemättä nälkää enkä uskonut painonvartijoiden ryhmänohjaajan vakuutteluja siitä, kuinka on mun oma moka, jos mulla on nälkä (johtui siis siitä hänen mukaansa, että en ole syönyt riittävästi perunaa ja ruisleipää =) ), en ois sinne lafkaan koskaan rahojani tuhlannut.)

Mä tykkäsin Keventäjistä tosi paljon, laihdutin sen avulla viime talvena -7kg, mut sitten tuli vaan totaalinen motivaation katoaminen ja kilot on tullu takas. Mut joulun jälkeen aion palata Keventäjiin, oli mun mielestä jotenki tosi helppoa laihtuttamista vaikka kaikki ruoka pitääkin punnita.
Paikkareista en ikinä tykännyt, en saanut niiden ohjeilla pois muutamaa kiloa enempää.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Miten olis Karppaajat? ;) Ei maksa mittään :) Ja toimii!

www.karppaus.info

Tämä se oli munkin niksi.

Ja parasta kaikessa: ILMAINEN! mutta toimii silti. :D Enkä edes laihduta. Elän vaan normaalia elämää laskematta ja punnitsematta (ok, silloin alkuun piti nähdä paljonkin vaivaa ja etsiä tietoa, mut sen jälkeen tämä menee itsekseen), mutta paino putoaa silti. :D Suits me!

Yhteistyössä