painonvartijat huomio :)!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paksukainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paksukainen

Vieras
onko täällä kukaan aloittanut/kokeillut painonvartijoita?kuinka hyvin/huonosti lähti alku liikkeelle,oliko vaikeaa?
mitä ruokia söitte?mahdollisimman vähän pisteitä ja kuiten kylläinen olo...tänään olen aloittanut ja suht hyvin vielä menny,kuiten puoli pv takana ;D.
olisi kiva kuulla kokemuksia,vinkkejä yms.tähän pinoon!
ja tarkoitus olis saada ainakin -10 kg,mielellään -15 kg pois....ja maaliskuun puoleen väliin mennessä,olisi matka silloin tiedossa ;) ja olis kiva näyttää hieman kivemmalta ja "kiinteämmältä" :).

minä olin... hyvin lähti liikenteeseen...
ja tottakai oli ongelmia alkuun, kun piti miettiä syömisiään...
12 kiloa sain puoleen vuoteen pois... eli tahti oli vähän turhan nopea... mutta mahduinpa hääpukuuni :D

olen kokeillut. toimi oikein hyvin.
en ole ollut ryhmässä vaan ostin sen kotona paketin.
aluks pisteiden lasku oli vaikeeta,varsinkin kun itse teki ruokaa ja piti laskee sen pisteet.
se laskin on kätevä.
enää en laske pisteitä,mutta syön ohjeiden mukaisesti. oon laihtunut nyt 13kg ja pudotan vielä hissukseen n.7kg lähtee vaan aika hitaasti nuo loput kun normaalipainossa jo olen.
mulla ois kaikki nuo painonvartijat jutut tallessa jos kiinnostaa.

jätin juustot pois, söin keittoja, ruisleipää jonka päälle kasviksia ja suolakurkkuja suolanhimoa tydyttämään. join sokerittomia mehukeittoja makeanhimoon. hyvin lähti. kiloper viikko ei yhtään takapakkia.en laskenut liikuntapisteitä mihinkään, mutta en myös laskenut margariinia jota sipaisin leivälle. super herkkuhetkiin ostin pågensin minikorvapuusteja joita söin kahvin kanssa (1,5p kpl). tästä on aikaa 5-vuotta ja kilot ovat pysyneet poissa. Vaikeaa ei ollut. ja annoin itselleni myös herkutteluhetkiä kun olin päässyt kunnolla vauhtiin.

Viitisen vuotta sitten olin Painonvartijoissa. Hyvin lähti liikeelle (ekan vkon pudotus 3,5 kg), eikä se koko aika (10 kk) ollut vaikeaa. Ihan normaalia kotiruokaa söin. Välillä oli vaikeuksia syödä kaikkien pisteiden edestä. Pudotin 43 kiloa.

Olen myös kokeillut, en kyllä käynyt ryhmässä, vaan ihan itsekseen laihdutin 20 kiloa. Siinä meni kyllä 3 vuotta, eli muutin koko elämäntyylin, mutta on pysynyt kilot poissa nelisen vuotta. Nyt raskauden jälkeen meinaan taas muutaman kilon niillä ohjeilla pudottaa. Helppoa se on, kunhan oppii homman, oikeastaan ne pisteet on jäänyt mulle takaraivon, ei tarvitse enää niitä juurikaan pohtia. Tsemppiä, siitä se lähtee, ja sulla on ainakin hyvä motivaattori!!!

mulla siis tilanne se et olen joskus ekan raskauden jälkeen liittynyt painonvartijoihin,muksut oli 1,5 vuotta.eli on siitä jokunen vuosi aikaa...ja nyt toisen raskauden jälkeen(nuorin kohta 9 kk) on tuota elopainoa jäänyt ihan liikaa ja inhottaa katsoa itseä peilistä kun tursuaa joka vaatteesta ulos,huoh...mulla on kyllä tallessa tuo iso ostajan opas ja ravintoloiden ja kahviloiden pistehakemisto,niillä ajattelin pärjätä kun ei varaa ole ostaa uutta pakettia :(...
en sitten tiedä kuinka nuo on muuttuneet siis noiden ruokien pisteet yms..

Mä syön aamulla leipää ja juustoa, kerran päivässä lämmintä ruokaa. Melkein aina riisiä ja lihaa, kalaa, kanaa. Riisiä ja vähärasvanen naudanliha, kana tai vähärasvanen kala niin paljon kun jaksaa syödä on 7 pistettä. Loput pisteet käytän jugurttiin tai banaaniin ja illalla syön joko leipää tai sitten jotain herkkua.
Aika rennosti oon kuitenkin syöny ja 10 kiloa on juhannuksesta tippunu. Joulukuun pidin hieman taukoa ja nyt taas jatketaan. Olis vielä 30-35 kg tiputettavaa.

Mä syön aamulla leipää ja juustoa, kerran päivässä lämmintä ruokaa. Melkein aina riisiä ja lihaa, kalaa, kanaa. Riisiä ja vähärasvanen naudanliha, kana tai vähärasvanen kala niin paljon kun jaksaa syödä on 7 pistettä. Loput pisteet käytän jugurttiin tai banaaniin ja illalla syön joko leipää tai sitten jotain herkkua.
Aika rennosti oon kuitenkin syöny ja 10 kiloa on juhannuksesta tippunu. Joulukuun pidin hieman taukoa ja nyt taas jatketaan. Olis vielä 30-35 kg tiputettavaa.

siis löysin kalenterin. aloitin 26 pisteellää koska imetin...järkyttävä määrä sapuskaa. mutta tässä esimerkki 20p päivästä

aamiainen, leipää ja kahvia 2p, juusto 1p
lounas keittoa ja juurespala 3p,leipä 2p
välipala jogurtti 1p
päivällinen pataruokaa 4p, leipä 2p, salaatti, jäätelö 2p
iltapala puuro 1,5p, marjat+sokeri 1p, kaloriton mehukeitto

paljon saa syödä,enkä ollut siis turhan tarkka.

Alkuperäinen kirjoittaja paksukainen:
mulla siis tilanne se et olen joskus ekan raskauden jälkeen liittynyt painonvartijoihin,muksut oli 1,5 vuotta.eli on siitä jokunen vuosi aikaa...ja nyt toisen raskauden jälkeen(nuorin kohta 9 kk) on tuota elopainoa jäänyt ihan liikaa ja inhottaa katsoa itseä peilistä kun tursuaa joka vaatteesta ulos,huoh...mulla on kyllä tallessa tuo iso ostajan opas ja ravintoloiden ja kahviloiden pistehakemisto,niillä ajattelin pärjätä kun ei varaa ole ostaa uutta pakettia :(...
en sitten tiedä kuinka nuo on muuttuneet siis noiden ruokien pisteet yms..

kai ne jotenkin on voinut muuttua,mutta en usko että on merkitystä. vanhat matskut käyttöön vaan!tsemppiä aloitukseen!

voi elämä...mul on sit kaikki pisteet käytetty tältä päivältä ja kauhea hinku vielä syödä jotain :O!!!!!mehukeittoa(sokeritonta) kohta juonu sen litran kun makeanhimo ei tunnu laantuvan ,EI SITTEN YHTÄÄN!!!kaapissa sipsit ja mies vielä osti karkkipussin ITSELLE illaksi vaikka pyysin että voiskko olla ostamatta,edes nyt muutamana päivänä niin ei...
tiedän että mun korvien välissähän tämä on ja et en minä voi miestä kieltää syömästä mutta kiukuttaa ja ärsyttä ihan sikana!!!
sanokaa että tästä pääsee yli ja etten sorru,liis :)!!!

Yhteistyössä