S
sentit pois
Vieras
Elikkäst. Minä olen aloittanut tammikuussa painonhallinnan ja se tapahtuu pääasiassa liikkumalla ja syömisiä tarkkailemalla. Ruokaa syön ihan normaalisti, eli aamupalalla mysliä rasvattoman maidon kera tahi puuroa ja kuppi kahvia. Lounas koostuu muutamasta perunasta ja kastikkeesta. Tai mitä nyt ikinä olenkaan saanut aikaiseksi. Salaatti kuuluu tietysti asiaan ja kastikkeet ovat etikka pohjaisia. Juomana joka aterialla joko vissyä tai rasvatonta maitoa. Päivälliseksi syön yleensä salaatin ja illalla muutaman näkkärin ja teetä sellaisenaan. Eli ruokaa kuluu ihan normaalilla tavalla. Ainoa missä olen oikein roimasti tiukentanut on santsaaminen. Syön ruokaa sen verran että nälkä lähtee ja vaikka olisi kuinka hyvää ruokaa, niin en ota lisää vain siksi että se oli hyvää. Ja jos nyt kerran kuussa tekee mieli hampurilaista niin kyllä minä sen itselleni sallin
Hedelmiä syön aika paljon. Ja vehnäleipää ei meillä enää syödä. Täysjyvää sen olla pittää
Nameja ja sipsejä ei syödä... oksennus tulee pelkästä ajatuksesta... Vettä tai vissyä menee päivässä noin 1,5litraa
Liikuntaa olen lisännyt huimasti. Alkuun reippaita kävely lenkkejä ja pikkuhiljaa kiristin tahtia, niin että nyt lenkit menee juosten. Alussa lenkki alkoi 10min. reippaalla lämmittely kävelyllä ja jatkui 2min. hölkkä pätkällä. ja taas jatkui kävellen. Juoksu pätkiä oli alkuun n. 1h lenkillä 3-5. Syke tason olen pyrkinyt pitämään 130-155 välillä jolloin koko lenkin ajan pystyy puhumaan ja hengitys sekä syke taso palautuu normaaliksi melko nopeasti. Lenkit kestävät 40minutista 1,5tuntiin.
Juoksu vauhti ei suinkaan ole huima, mutta pakaralihakset kertovat seuraavana päivänä juoksun tehosta aika hyvin
Punttarilla pyrin käymään 3Xviikossa ja kauppamatkat tehdään nykyisin fillarilla.
Ja mihinkä olen tällä päässyt?
Vyötärön ympäriltä kadonnut 18cm
Lantion ympäriltä 6cm
Reisiltä 5cm/koipi
Rinnan ympäriltä 6cm
Painoa pudonnut 5kg ja kaksi on vielä kadotettava
Vatsalihakset piirtyvät kauniisti vaikka synnytyksestä ei ole aikaa kuin vuosi.
Hapenottokyky kasvanut huimasti
Hyvinvointi lisääntynyt vielä huimemmin
Jaksaminen arjessa parantunut
Yöunien laatu parantunut
Itsetunto kohentunut
Ihon laatu parantunut
Vaatteet istuvat jälleen kauniimmin
Ja taas saa ostaa ihania rintsikoita
Stringeistä näkyy muutakin kuin etukolmio B)
Keskittymiskyky parantunut
Lukihäiriö ei kyllä ole mennyt minnekään
Liikkumisesta on tullut minulle elinehto. Ja sen myötä ravinnon terveellisyys on myöskin saanut uuden muodon. Ennemmin värikästä ja vähärasvaista kuin rasvaista ja vaaleaa
Voi jestas kun tuntuu hyvälle. Onko muita kaltaisiani liikkuvia ihmisiä?
Liikuntaa olen lisännyt huimasti. Alkuun reippaita kävely lenkkejä ja pikkuhiljaa kiristin tahtia, niin että nyt lenkit menee juosten. Alussa lenkki alkoi 10min. reippaalla lämmittely kävelyllä ja jatkui 2min. hölkkä pätkällä. ja taas jatkui kävellen. Juoksu pätkiä oli alkuun n. 1h lenkillä 3-5. Syke tason olen pyrkinyt pitämään 130-155 välillä jolloin koko lenkin ajan pystyy puhumaan ja hengitys sekä syke taso palautuu normaaliksi melko nopeasti. Lenkit kestävät 40minutista 1,5tuntiin.
Juoksu vauhti ei suinkaan ole huima, mutta pakaralihakset kertovat seuraavana päivänä juoksun tehosta aika hyvin
Punttarilla pyrin käymään 3Xviikossa ja kauppamatkat tehdään nykyisin fillarilla.
Ja mihinkä olen tällä päässyt?
Vyötärön ympäriltä kadonnut 18cm
Lantion ympäriltä 6cm
Reisiltä 5cm/koipi
Rinnan ympäriltä 6cm
Painoa pudonnut 5kg ja kaksi on vielä kadotettava
Vatsalihakset piirtyvät kauniisti vaikka synnytyksestä ei ole aikaa kuin vuosi.
Hapenottokyky kasvanut huimasti
Hyvinvointi lisääntynyt vielä huimemmin
Jaksaminen arjessa parantunut
Yöunien laatu parantunut
Itsetunto kohentunut
Ihon laatu parantunut
Vaatteet istuvat jälleen kauniimmin
Ja taas saa ostaa ihania rintsikoita
Stringeistä näkyy muutakin kuin etukolmio B)
Keskittymiskyky parantunut
Lukihäiriö ei kyllä ole mennyt minnekään
Liikkumisesta on tullut minulle elinehto. Ja sen myötä ravinnon terveellisyys on myöskin saanut uuden muodon. Ennemmin värikästä ja vähärasvaista kuin rasvaista ja vaaleaa