Mikähän taas riivaa kun ei paino liiku grammaakaan :headwall: . No ehkä sen 200g suuntaan ja toiseen vaihdellen, mutta alaspäin ei lähde kulkemaan.
En ole ikinä painanut normioloissa näin paljoa, nää kilot siis kasaantui tuota kuopusta odottaessa liiallisen syömisen ja herkujenkin myötä.
Nyt ois pudotettava 20kg - ens alkuun 10 kiloakin ois jo huippu.
Herkut olen jättänyt minimiin (kokonaan en jätä), aktiivisuutta lisännyt, ruokaa keventänyt huimasti ja annoskokoja pienentänyt. Nyt aloitellut tehokkaampaa stepperin käyttöä plus kuntopyöräilyä (molempia yhteensä suunnitelmissa 4-5 kertaa viikkoon), toivon että ne auttais.
Mutta miksi oi miksi ruokavalion muutos ei tee Mitään? Varmaan viimeiset 2kk olen keventänyt, ja viimeisimmän 1kk vielä enemmän.
Täysimetänkin vielä...
En ole ikinä painanut normioloissa näin paljoa, nää kilot siis kasaantui tuota kuopusta odottaessa liiallisen syömisen ja herkujenkin myötä.
Nyt ois pudotettava 20kg - ens alkuun 10 kiloakin ois jo huippu.
Herkut olen jättänyt minimiin (kokonaan en jätä), aktiivisuutta lisännyt, ruokaa keventänyt huimasti ja annoskokoja pienentänyt. Nyt aloitellut tehokkaampaa stepperin käyttöä plus kuntopyöräilyä (molempia yhteensä suunnitelmissa 4-5 kertaa viikkoon), toivon että ne auttais.
Mutta miksi oi miksi ruokavalion muutos ei tee Mitään? Varmaan viimeiset 2kk olen keventänyt, ja viimeisimmän 1kk vielä enemmän.
Täysimetänkin vielä...