Purnausta painosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terhikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Terhikki

Aktiivinen jäsen
27.12.2004
2 662
0
36
Mikähän taas riivaa kun ei paino liiku grammaakaan :headwall: . No ehkä sen 200g suuntaan ja toiseen vaihdellen, mutta alaspäin ei lähde kulkemaan.

En ole ikinä painanut normioloissa näin paljoa, nää kilot siis kasaantui tuota kuopusta odottaessa liiallisen syömisen ja herkujenkin myötä.

Nyt ois pudotettava 20kg - ens alkuun 10 kiloakin ois jo huippu.

Herkut olen jättänyt minimiin (kokonaan en jätä), aktiivisuutta lisännyt, ruokaa keventänyt huimasti ja annoskokoja pienentänyt. Nyt aloitellut tehokkaampaa stepperin käyttöä plus kuntopyöräilyä (molempia yhteensä suunnitelmissa 4-5 kertaa viikkoon), toivon että ne auttais.

Mutta miksi oi miksi ruokavalion muutos ei tee Mitään? Varmaan viimeiset 2kk olen keventänyt, ja viimeisimmän 1kk vielä enemmän.

Täysimetänkin vielä...

monilla ei paino laske kunnolla ennenkuin imetys on loppunut. jatka ihmeessä kevennystä kun olet noin kauan jo jaksanut! minulla vähän samaa jämähtämisvikaa vaikken imetä tai ole raskaana. Paino jumittuu samoihin lukemiin ja kyllästyn ruokavalion kyttäämiseen eli lyön läskiksi. sitten harmittaa.

Syy voi olla tuossa imetyksesä. Mulla on kanssa sama tilanne, että kun imetän ei paino juuri merkittävästi tipu. Sanoivat neuvolassa olevan ihan normaalia ja aikaisemmin tällaiset naiset saivat pitää itseään onnekkaina (olen ollut diabeetikon ruokavaliolla). (Toinen tyyppi on sitten se joka laihtuu imettäessa vaikka söisi jatkuvasti) Nyt imetän enää illalla ja paino on lähtenyt alaspäin ilman sen kummempia ruokavaliomuutoksia. Nyt yritän vain syödä vähemmän, kun imetys ei enää kuluta.

Itseasiassa vaatteistakaan ei vielä huomaa, ja sitä mä eniten odotan. Tehokkaammin olen liikkunut vasta sen verran lyhyen aikaa että ehkä se ei vielä vaikuta, haluaisin jo että edes tuo muu keventäminen jossain näkyisi :/ .

Mä veikkaan kanssa että imetys stoppaa jonkun verran, koska keskimmäisenkin jälkeen kilot karisi vasta imetyksen jälkeen. Mutta nyt haluaisin edes jotain pudotusta aiemmin - kuopus kuitenkin vasta 3kk ja imetystä haluan jatkaa vielä.

Syön ihan perusruokaa, mutta sitäkin keventänyt (rasvan määrää vähentänyt yms). Välipaloista ja aamupaloista olen leivät koittanut vaihtaa isoksi osaksi viileihin, jukurtteihin, kuitumuroihin ja puuroihin - kaikista mahdollisimman kevyet versiot. Vedenjuontia olen lisännyt, tuoremehuja ja virvoitusjuomia menee ääriharvoin.

Ne herkut joita joskus syön on esim. annos jäätelöä, muutama nami tms, ei siis massiivisia määriä mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja möö:
Syy voi olla tuossa imetyksesä. Mulla on kanssa sama tilanne, että kun imetän ei paino juuri merkittävästi tipu. Sanoivat neuvolassa olevan ihan normaalia ja aikaisemmin tällaiset naiset saivat pitää itseään onnekkaina (olen ollut diabeetikon ruokavaliolla). (Toinen tyyppi on sitten se joka laihtuu imettäessa vaikka söisi jatkuvasti) Nyt imetän enää illalla ja paino on lähtenyt alaspäin ilman sen kummempia ruokavaliomuutoksia. Nyt yritän vain syödä vähemmän, kun imetys ei enää kuluta.

Pakko mullakin on olla jotain syytä imetyksessä, sillä todellakin syön nyt fiksummin kuin ennen ja silti painoa järkyttävästi liikaa.

Ei muilla ois enää mielipiteitä?

Aion sisukkaasti jatkaa kevyempää linjaa niinkuin tähänkin asti, ja iloita siitä ettei paino ainakaan nouse vaikkei laskekaan. Mutta niin mieluusti jo mahtuisin vaatteisiini, ei ole päivääkään ettei nämä ylikilot ottaisi päähän :|

Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:
olisiko sulla kausi kun se lihasmassa alkaa kertymään ja rasva muuttuukin lihakseksi ja näin ollen itse paino ei tipu.

Mikäs kausi se sellainen on? :)

Se on sellainen kausi kuin siinä lukee.

Ei ne lihakset kuntopyöräilyllä kerry yhtään mihinkään muutamassa viikossa...

Yhteistyössä