Paino vaan nousee ja nousee... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ahistaa. En saa itseäni nostettua niskasta ylös ja lenkille. Koko ajan vaan haluttaa herkkuja. Oon yrittäny syödä kromitablettejakin makean nälkään, mutta ei ne todellakaan mitään auta.2 päivässä.

mitat on tällä hetkellä 80,7kg/170cm. eli -10kg pitäis ainakin saada pois.

Pisteitä oon laskenu ja ne tehoaa. Kun vain jaksais olla siinä. Mistä motivaatiota?

APUA!

mieheni on luvannut minulle ulkomaanmatkan ensi kesäksi. se varmasti toimisi hyvänä palkintona tai rangaistuksena. tai sitten ei ?!
miksi ihmisen pitää olla tämmönen saamaton ?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ahistaa. En saa itseäni nostettua niskasta ylös ja lenkille. Koko ajan vaan haluttaa herkkuja. Oon yrittäny syödä kromitablettejakin makean nälkään, mutta ei ne todellakaan mitään auta.2 päivässä.

mitat on tällä hetkellä 80,7kg/170cm. eli -10kg pitäis ainakin saada pois.

Pisteitä oon laskenu ja ne tehoaa. Kun vain jaksais olla siinä. Mistä motivaatiota?

APUA!

Vuodenaika -eli näillä leveyksillä kaamosmasennus aiheuttaa väsymystä ja hiilihydraattihimoa. Eli nyt on kaikkein epäkiitollisin aika yrittää kontrolloida syömistään ainakaan kovin kireällä otteella. Koita pysyä kohtuudessa ja
aloita kunnon ruokaremontti valon lisääntyessä helmikuussa, jolloin ruokavalion noudattaminen on huomattavasti helpompaa.

Yhteistyössä