K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mulla:Mun talvitakki on kokoa 46 ja mitat 170cm ja 115kg
Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:176cm ja 80kg
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:176cm ja 80kg
Ihan uskomatonta! Sinähän olet juuri ja juuri lievästi ylipainoinen ja silti käytät noin isoa vaatekokoa.
Minun mittani ovat 163 cm ja 83 kg ja sama vaatekoko. Isompiin hukun.
Alkuperäinen kirjoittaja monsteri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:155/106
häh =/
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:176cm ja 80kg
Ihan uskomatonta! Sinähän olet juuri ja juuri lievästi ylipainoinen ja silti käytät noin isoa vaatekokoa.
Pakkohan sitä on ottaa isompaa kokoa, kun vaatteet on tehty joillekin tumpeille...
Alkuperäinen kirjoittaja sama vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:176cm ja 80kg
Pakkohan sitä on ottaa isompaa kokoa, kun vaatteet on tehty joillekin tumpeille...
Aika harvoissa housuissa esimerkiksi lahje pitenee koon kasvaessa. Eli tällaiset tumpit joutuvat lyhentämään housujaan 10-15 cm.
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin...:Silloin kun olin tuossa koossa (nyt hieman laihtunut) olin 159/85-90. Tuo paino/pituussuhde vaan ei juuri mitään kerro, koska yleinen ruumiin rakenne yms. vaikuttaa paljon myös.