Paino/pituus sinulla jonka vaatekoko 44/46?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukkamekkotäti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En kyllä käytä pääsääntöisesti. Sukkahousut aina mahdollisimman isot 46-48. Ulkotakit 44. Housut 42-44 mallista riippuen. Puseroista voi olla käytössä usein 44 (H&M), mutta myös pienempää. 175cm/71kg

Alkuperäinen kirjoittaja mulla:
Mun talvitakki on kokoa 46 ja mitat 170cm ja 115kg

Nämä vaatteiden koot vaihtelevat paljon. Riippuen siitä onko vaate pientä vai suurta kokoa, vaikka itse kokomerkintä olisikin sama.

Itsellä mitat samat ja talvitakki kokoa 50.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:
176cm ja 80kg

Ihan uskomatonta! Sinähän olet juuri ja juuri lievästi ylipainoinen ja silti käytät noin isoa vaatekokoa.

Minun mittani ovat 163 cm ja 83 kg ja sama vaatekoko. Isompiin hukun.

Pakkohan sitä on ottaa isompaa kokoa, kun vaatteet on tehty joillekin tumpeille...

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
176cm ja 80kg

Ihan uskomatonta! Sinähän olet juuri ja juuri lievästi ylipainoinen ja silti käytät noin isoa vaatekokoa.

Pakkohan sitä on ottaa isompaa kokoa, kun vaatteet on tehty joillekin tumpeille...

Aika harvoissa housuissa esimerkiksi lahje pitenee koon kasvaessa. Eli tällaiset tumpit joutuvat lyhentämään housujaan 10-15 cm.

Silloin kun olin tuossa koossa (nyt hieman laihtunut) olin 159/85-90. Tuo paino/pituussuhde vaan ei juuri mitään kerro, koska yleinen ruumiin rakenne yms. vaikuttaa paljon myös.

Alkuperäinen kirjoittaja sama vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
176cm ja 80kg

Aika harvoissa housuissa esimerkiksi lahje pitenee koon kasvaessa. Eli tällaiset tumpit joutuvat lyhentämään housujaan 10-15 cm.

Jaa, mää joudun ostamaan erikoishousuja, jotta lahkeet ei liehu puolisääressä ;) Takeissa valitettavasti näitä on harvoin saatavilla ja sukkahousuissa täytyy luottaa vaan että mitä isompi koko, niin sitä paremmin ne venyvät pituussuunnassa...

Alkuperäinen kirjoittaja minäkin...:
Silloin kun olin tuossa koossa (nyt hieman laihtunut) olin 159/85-90. Tuo paino/pituussuhde vaan ei juuri mitään kerro, koska yleinen ruumiin rakenne yms. vaikuttaa paljon myös.

Niin tekee :) Tiedän henkilön joka on minua laihempi, suht saman pituinen ja käyttää 48/50 vaatetta

Yhteistyössä