V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:Ei kai siinä nopeita muutoksia tapahdu jos ei liiku.
Laihdutuskuuri? Kaun kuuri kestää? Jos vaan lyhyen aikaa niin miten siihen mahtuu jo karkkipäivä tai viikonloppuherkuttelu?
Mä ajattelin pitää tuon noin 1500 kaloria/päivä-linjan sinne jouluun asti niin, että viikonloppuna saa syödä enemmän, sen 2000 kaloria, mikä on normimäärä. Mun on pakko saada jotain makeaa tai muuten en jaksa edes viikkoa.
Jos paino tällä tippuu, niin jatkan joulunkin jälkeen. Ennen tämä sama on toiminut ihan hyvin ja se puoli kiloa/viikko olen keskimäärin saanut tiputettua. Painoni oli ennen tätä lihomista 66-67 kiloa ja sinne yritän päästä nytkin ensi kesäksi.
Kuinka usein/paljon syöt makeaa?
Siitä pitäis vaan totutella eroon, makeanhimo kyllä hellittää, kun siitä sokerikoukusta luopuu.
Vakuuta itsellesi, että juuri makeansyöminen on huono itsellesi. Se on se, mikä tekee sinut väsyneeksi. Välitä itsestäsi, syö jotain kunnollista (mutta kevyttä) - esim. omena tai mandariini.