Paineen tunne alavatsassa

Nyt olis siis viikkoja 14+1 ja eilen töissä rupesi semmoinen ilkeä paineen tunne alavatsassa ja oli välillä aivan kova. Onko nämä jotain supistuksen tyyppisiä? Ensimmäistä odotan joten en tiedä miltä supistukset tuntuu.
Töissä joudun olemaan koko päivän jalkeilla ja kumartelemaan, raskaat nostelut olen jättänyt muille kun ei itse ole aivan pakko.
 
  • Tykkää
Reactions: Tibitii
vierailija
Sama homma itsellä, ja supistuksia taitavat olla. Välillä vaan tuntuu että se "pallo" on pienempi ja välillä isompi, voikohan kohtu tuntua näin selvästi jo viikolla 18? Makuulla ja aamuisin tuntuu parhaiten. Ensiodottajana kaikki niin outoa :)
 
vierailija
Nyt olis siis viikkoja 14+1 ja eilen töissä rupesi semmoinen ilkeä paineen tunne alavatsassa ja oli välillä aivan kova. Onko nämä jotain supistuksen tyyppisiä? Ensimmäistä odotan joten en tiedä miltä supistukset tuntuu.
Töissä joudun olemaan koko päivän jalkeilla ja kumartelemaan, raskaat nostelut olen jättänyt muille kun ei itse ole aivan pakko.
Voi olla supistuksia, mut kantsii varalta olla neuvolaan yhteydessä ja kohdunkaulan vois tarkistaa, joillakin harvoin se voi avautua ennen aikojaan.
 
vierailija
Nyt olis siis viikkoja 14+1 ja eilen töissä rupesi semmoinen ilkeä paineen tunne alavatsassa ja oli välillä aivan kova. Onko nämä jotain supistuksen tyyppisiä? Ensimmäistä odotan joten en tiedä miltä supistukset tuntuu.
Töissä joudun olemaan koko päivän jalkeilla ja kumartelemaan, raskaat nostelut olen jättänyt muille kun ei itse ole aivan pakko.
Huomaatko mahan kovettuvan samalla? Sillon jos kovettuu on harjotussuppari, mutta kannattaa tosiaan neuvolasta varmistaa asiaa
 

Yhteistyössä